מדריך לקניית מתקן מים ביתי

תוכן עניינים

מדריך לקניית מתקן מים ביתי – כי מים הם חיים

שתייה מרובה של מים צלולים ונקיים חשובה עד לאין שיעור עבור בריאותו של האדם, קל וחומר עבור בריאותם של ילדינו. לעומת זאת, שתייה מרובה של מים באיכות ירודה עלול להזיק לבריאותינו בטווח הזמן הארוך ועל בעיה זו נועד לספק מענה מתקן מים ביתי. למרבה הצער, מי השתייה שלנו מלאי אבנית, חומרים אורגניים, מלחים וחלקיקים אחרים ובעלי ניחוח וטעם הדוחים אותנו – ואז אנו פשוט שותים פחות. מתקן מים ביתי יעזור לכם לשתות מים איכותיים יותר אשר יעזרו לכם לשמור על בריאותכם, יהווה עבורכם פריט עיצובי לכל דבר במטבח ואף יחסוך עבורכם לא מעט כסף וכל זאת כאשר תבחרו במתקן הטוב ביותר עבורכם.

מתקן מים ביתי – שני סוגים עיקריים

ישנם שני סוגים של מתקני מים ביתיים, האחד מהם הוא מתקן המים המינרלים המגיע בבקבוק של עשרות ליטרים והשני, המתוחכם והאלגנטי יותר, הוא המתקן אשר מסנן את מי הברז שלכם, קומפקטי ואיכותי יותר. מתקני המים המינרלים נחשבים אומנם ביתיים אך מתאימים יותר למשרדים שכן יש צורך בשירות להחלפת הבקבוקים כאשר הם נגמרים והעלות הכרוכה בכך. מתקן מים ביתי שהוא מיני בר, טומן בחובו רכישה חד פעמית והחלפת המסננים לעיתים רחוקות.

תו תקן ישראלי בלבד

רכשו אך ורק מתקן מים ביתי אשר נושא על גביו את תווית תו התקן הישראלי שכן רק הוא מתייחס לשילוב של איכות המים בישראל עם איכות המסננים ומערכת החשמל של המכשיר. בשום פנים ואופן אין לרכוש מתקן מים ללא תו התקן שכן אז אתם מסתכנים בקלקולים על רקע חשמלי וחשוב יותר, עלולים שלא ליהנות ממים איכותיים באמת, אלא רק מאשליה.

איכות הטיהור והסינון

כל מערכת מיני בר כוללת אמצעי אחד או יותר שנועדו לשפר את איכות מי הברז שלכם. מבחינתכם, עליכם לדאוג כי המחיר שאתם עומדים לשלם משקף נאמנה את מקסימום האמצעים לסינון וטיהור המים כאשר כל מערכת עשויה לכלול סנן פחם, מסנן מיקרוני או נורה אולטרא- סגולית. וודאו כל כמה זמן יש להחליף את אותם האמצעים, כמה זה עולה ועד כמה הם זמינים בתור חלקי חילוף.

שליטה על הטמפרטורה

ליהנות ממים קרים וחמים בכל עת… נשמע מפנק, נכון? מתקן מים ביתי כולל בדרך כלל מתג למים קרים, חמים ואף אפשרות לחימום המים כמעט עד לנקודת הרתיחה. חשוב לבחור מתקן מים ביתי אשר יהיה מספיק נוח למעבר בין מים חמים וקרים (לחצנים למשל) ואם בביתכם ילדים קטנים, מומלץ לכלול גם מערכת המגנה על מתג המים החמים כהגנה מפני סכנת הכוויות.

ישנם שיקולים נוספים הכרוכים ברכישת מטהר מים ביתי כגון טווח האחריות והיקפה, העיצוב והמחיר כך שללא ספק יש לרכוש מתקן מים שכזה במחשבה תחילה ולא כמעשה פזיז. מים הם סם החיים, קחו זאת בחשבון וצרכו רק מים צלולים ובריאים.

צור קשר - לכל שאלה מוזמן להשאיר פרטים