מדריך לפעילויות לחנוכה בירושלים

תוכן עניינים

כאילו ששמונה ימים לא הספיקו לנו, באה הרפורמה האחרונה של משרד החינוך והוסיפה יום חופשה נוסף לחופשת החנוכה, והשנה נצטרך למצוא לילדים אופציות תעסוקה החל מיום ראשון ועד יום שני שלאחריו, בזמן שלנו ההורים אין אפילו יום חופשה אחד בפרק הזמן הזה. המדריך שלפניכם מרכז כמה רעיונות לפעילויות חנוכה בירושלים.

סיורי חנוכיות
הורים המעוניינים להעניק לילדיהם קצת ערך מוסף בחנוכה מוזמנים להירשם כבר עכשיו דרך אתר האינטרנט של הקרן למורשת הכותל לסיורי חנוכיות מיוחדים שיתקיימו במהלך כל ימי החנוכה. סיורי חנוכיות הם לא רק מהנים וכיפיים אלא גם חינוכיים ומעניקים לילדים ולהורים גם יחד מבט ייחודי על סמטאות הרובע היהודי והעיר העתיקה. ניתן לשלב סיורי חנוכיות גם עם סיורים מודרכים במנהרות הכותל והשתתפות בהדלקת הנרות בחנוכייה המרכזית ברחבת הכותל, מדי יום בשעה 16:30. סיורי חנוכיות נוספים נערכים גם בשכונות החרדיות בבני ברק, ואפילו בתל אביב, בשכונת נווה צדק.

מותק של פסטיבל
האירוע הקלאסי לילדים מגיל שנתיים ומעלה יגיע לחנוכה בירושלים בימים ראשון ושני (23-24.12), בהפקתו של מי אם לא צדי צרפתי. בפסטיבל הזה יצדיעו הפעם דווקא לאהוד מנור, במופע על משחקי דמיון, כוחות קסם, ושלל טיפוסים מוזרים ומצחיקים. כמדי שנה, תוכלו לראות על הבמה את מיטב כוכבי הילדים – אורנה דץ, טוביה צפיר, רינת גבאי ועוד רבים וטובים. כרטיסים ניתן לרכוש דרך אתר האינטרנט של "הדרן". מומלץ לנסות ולעקוב אחר מבצעים שונים דרך חברות כרטיסי האשראי או מועדוני לקוחות שונים, שיקנו לכם הנחות משמעותיות במחיר, במיוחד אם אתם קונים כרטיסים עבור יותר מילד אחד.

פסטיגל
חברט הוט מפיקה את פסטיגל 2012 תחת הכותרת "SPY פסטיגל". את התכנים והשירים תוכלו לראות עוד לפני החג בערוצי ה-VOD של החברה, והילדים מוזמנים לעקוב בו אחר הנבל המרושע והסוכנים האמיצים שבעקבותיו, בעלילה עמוסה במזימות בינלאומית, גאדג'טים ו… מסיבות ריקודים. שיר הנושא של הפסטיגל השנה הוא גרסה עברית ללהיט Livin' la Vida Loca של ריקי מרטין. המופע יעלה בחנוכה בירושלים בימים שלישי, רביעי וחמישי, 1/2/3.1.13.

צור קשר - לכל שאלה מוזמן להשאיר פרטים