כיצד משתנה השיווק הדיגיטלי בשנת 2022

תוכן עניינים

למי שעדיים לא הפנים- הנוכחות הפיזית של השיווק מצטמצמת למעט מיקומים.

אנו יכולים לראות את תחילת המגמה הזו בשנת 2018, כאשר חברות מכריזות על תוכניותיה לסגור חנויות פיזיות.

ככל שנוף השיווק הדיגיטלי משתנה, חשוב למשווקי הדיגיטל להישאר מעודכנים במגמות העדכניות ביותר.

חברות אינטרנט רבות משתמשות כעת בכלים של קידום אתרים באינטרנט כדי לסייע להן להביא יותר תנועה.

המשמעות היא שישנם יותר כלים לשימוש המשווקים על מנת להגדיל את דירוג ה– SEO הכולל שלהם.

אסטרטגיות שיווק באינטרנט ממשיכות להתפתח ככל שהעולם מתקדם לעבר חברה ניידת יותר

השימוש ב– AI בשיווק דיגיטלי יהפוך לשכיח יותר ויותר עד 2021, עד כדי כך שיהיה קשה למצוא סוכנות ללא יכולות AI. מערכות ניהול תוכן חכמות כבר בשימוש על ידי סוכנויות וחברות ברחבי העולם כדי לייעל את תהליכי העבודה שלהן ולהגדיל את יעילותן.

יתר על כן, מכיוון שבינה מלאכותית יכולה לקרוא מיליוני עמודים בשנייה, היא יכולה לזהות מגמות מתעוררות בשוק הרבה יותר מהר ממה שכל אדם יכול היה. בנוסף, AI גם טוב יותר בקבלת החלטות המבוססות על ניתוח נתונים ושיתוף פעולה עם מערכות אחרות ברשת.

השינויים בשיווק ברשתות החברתיות והשפעתן ב – 2022

הרשתות החברתיות הפכו לכלי רב עוצמה למשווקים. זו הדרך היעילה ביותר לפנות ללקוחות וליצור עמם קשר. בשנת 2022, השיווק ברשתות החברתיות ישתנה בשתי דרכים. קודם כל, מותגים יצטרכו להיות יצירתיים יותר באסטרטגיית המדיה החברתית שלהם כדי להבחין בין כמות הפוסטים הממומנים בפלטפורמות אלה. שנית, הם יצטרכו להיות יותר יזומים בעניין גם מכיוון שאנשים יתחילו להתעייף ממודעות ופוסטים שאינם נותנים מענה לצרכיהם.

הרבה מהשינויים בשיווק ברשתות החברתיות נובעים משינויים בהתנהגות הצרכנים. הצרכנים משתמשים יותר ויותר בפלטפורמות המדיה החברתית כדי לקבל החלטות קנייה, מה שאומר שיותר מותגים משקיעים זמן ומשאבים ברשתות החברתיות.

השינוי הראשון שנראה הוא שהקהל הצעיר יבלה פחות זמן בפלטפורמות מדיה חברתית כמו פייסבוק ואינסטגרם. במקום זאת, הם יהיו באפליקציות העברת הודעות כמו WhatsApp יותר מכיוון שקל להם יותר לתקשר עם קבוצות החברים שלהם. מגמה זו תאלץ את המשווקים להתחיל להוציא פחות כסף על מודעות פייסבוק ובמקום זאת להשתמש בכספים אלה למודעות WhatsApp.

השינוי הבא הוא שמשווקים כבר לא יוכלו להסתמך כל כך על אלגוריתמים, כי אין חברה אחת שמנהלת את התוכנית יותר.

זה אומר שהם יצטרכו לעקוב אחר מה שהלקוחות שלהם עושים יותר.

מספר המשווקים שמשתמשים בשיווק במדיה חברתית גדל.

בשנת 2022, ההערכה היא כי יהיו 43% יותר משווקים מאשר בשנת 2018. ורובם ישתמשו בשיווק במדיה חברתית כערוץ העיקרי שלהם להנעת תנועה ומכירות.

משווקי המדיה החברתית משנים את אופן שיווקם של המוצרים והשירותים שלהם. הם משתמשים בתערובת של תוכן אורגני ותשלום כדי לקדם את המותגים והמוצרים שלהם, מה שיש לו השפעה מוגברת על היעילות וההגעה של מאמצי השיווק שלהם.

 

צור קשר - לכל שאלה מוזמן להשאיר פרטים