פרחים ליום הולדת

תוכן עניינים

מי לא גדל על השיר – "נקטוף פרחים ושושנים לX  – מלאו Y  שנים"? 

הפרחים והשושנים מלווים את ימי ההולדת שלנו מאז ומתמיד. כבר מגיל אפס ביום הלידה היולדת כבר מקבלת זרי פרחים לרגל המאורע הגדול. בכלל יום הולדת מעטרים את הכתר של החתן בשושנה נוספת וזר הפרחים הנצחי המלווה את מסיבת היום הולדת עושה את זה באדיקות נאמנות רבה.

אז אם אתם מחפשים מחווה כלשהי כדי להעניק לאדם היקר לכם לקראת יום ההולדת שלוף, אך טבעי ומתבקש לשגר לו זר פרחים.

זר הפרחים יש בו הרבה מאוד מסר, כאשר באמצעות זר הפרחים אנחנו מעניקים למקבל הרבה יותר מסתם זר פרחים.

המסר שבפרח

לפרחים אמרנו יש גם מסרים חוץ מהיופי שלהם והמראה הנעים והמענג שלהם.

יש בפרחים את הרעננות והטריות שהם מכנסים לכל מקום כאשר הזר מפיח רוח חיים ותחושה של פריחה לכל מקום בו מביאים אותם. הפרחים ממלאים את הבית בניחוח מיוחד שאין כל דרך לחקות אותו. אין מבשם אוויר בכל ניחוח פרחים שיהיה, שיצליח להתחרות בניחוח הטבעי העולה מן הפרחים.

מעבר לכל זה, זר הפרחים משדר אהבה, משדר הוקרה, מביע הערכה ולעיתים הרבה חום ואהבה. זה תלוי מאוד בבחירה בסוג הפרח והגודל של זר הפרחים.

כך שאם אתם רוצים להביע מסר כלשהו, הפרחים יעשו את זה בצורה הכי טובה. מובן שתמיד ראוי להוסיף מספר מילים משלכם ולא להשאיר את כל הדיבור רק לפרחים.

הזמינו פרחים ליום הולדת עד הבית

היום כבר לא צריך לצאת לחנות כדי לקנות את הפרחים. אתם יכולים פשוט הרים טלפון ולהזמין משלוח פרחים באר שבע בתקציב העומד לרשותכם ובסגנון הרצוי לכם. אך האמת היא שיש לכם דרך לקבל אינדיקציה הרבה יותר מוחשית ורחבה בבחירה של הפרחים וזאת אם תיכנסו לאתר לראות את האפשרויות. ברגע שאתם רואים מול העיניים את הפרחים השונים, את הזרים המגוונים ואת האפשרויות הקיימות, הבחירה שלכם היא הרבה יותר מוחשית. אתם לא עושים את זה 'על עיוור'. מה שבהחלט מאפשר לכם להבין מה אתם קונים, על מה אתם משלמים והאם אכן מדובר בפרחים בסדר הגודל שאתם רוצים לקראת יום ההולדת.

פרחים ומתנות

אם אתם רוצים להיות מקוריים עוד יורת ורוצים להעניק מתנת יום הולדת שתהיה גם מרשימה וגם שימושית, תוכלו לשלב אותה בתוך זר הפרחים. הפרחים יהפכו להיות הרבה יותר משודרגים. מתנה המגיעה בתוך עיצוב פרחים היא מתנה הרבה יותר נחשבת שתקבל במה רחבה הרבה יותר.

אדם שמקבל מתנה פורחת כזו, נהנה בתחילה מהפרחים ואחרי שהם נובלים נשארת המתנה שממשיכה לשמש אותו לאורך זמן. אין ספק שמתנה מהסוג הזה היא בלתי נשכחת והאדם שמקבל אותה לא ישכח אותה כל כך מהר.

צור קשר - לכל שאלה מוזמן להשאיר פרטים