השוואת מחירי הובלות

תוכן עניינים

שירותי הובלות נדרשים חדשות לבקרים. בין אם המדובר הוא על הובלת דירה, בית פרטי, משרד, מחסן או כל דבר אחר, אנחנו יודעים  שהשירותים האלה כרוכים מטבע הדברים בתשלום. מה שברור הרבה פחות הוא שטווח המחירים כאן רחב, כאשר פרמטרים שונים משפיעים על מחיר ההובלה – לצד הבדלים במדיניות של החברות שלוקחות את המושכות. במדריך הנוכחי תלמדו איך תוכלו לבצע על הצד הטוב ביותר את ההשוואה של מחירי הובלות.

מחיר ההובלה – כיצד נקבע?

עוד לפני שניגשים בפועל למלאכה של השוואת מחירי הובלות, אתם צריכים להבין שהמחיר של ההובלה תלוי בפרמטרים שונים שמגדירים אותה. הראשון שבהם הוא המרחק בין היעדים, כאשר הובלות עירוניות יהיו מטבע הדברים זולות יותר מאשר הובלות בין עירוניות – שימו לב שאין לכם מהבחינה הזו מרחב תמרון גדול מדי.

הפרמטר הבא הוא היקף ההובלה, שבא לידי ביטוי בנפח הפריטים המועבר וגם בסוג שלהם: הובלה של דירת חמישה חדרים תהיה יקרה יותר מאשר דירה בת חדר או שניים, כי מעבירים יותר חפצים. אם יש פריטים שמצריכים לדוגמא מנוף, דוגמת מקרר או פסנתר, המחיר צפוי לעלות בכמה מאות שקלים. על אותו עיקרון אתם יכולים להעביר חלק מהחפצים באופן עצמאי, במהלך הגיחות שבוודאי יהיו לכתובת החדשה, ובכך אולי לחסוך סכום מסוים.

תנאי ההובלה מגדירים את המחיר גם כן. בבתים בהם יש מעלית המחיר עשוי להיות נוח יותר, וכך גם בקומות נמוכות יחסית של בניין. מועדי ההובלה משמעותיים לא פחות. בדרך כלל הובלות בקיץ יהיו יקרות יותר (כי הביקוש לשירותי חברות הובלה גדל בחודשים אלה), וכך גם הובלות בתחילת או בסוף שבוע. אם יש לכם גמישות מהבחינה הזו, מומלץ לקבוע את ההובלה למועדים הזולים יותר.

הגדרה מראש של הדברים האלה תאפשר לכם להבין פחות או יותר מה טווח המחירים ההגיוני עבור ההובלה שלכם, וגם לבצע דברים שונים להוזלת המחיר.

מומלץ לעשות סקר שוק

בישראל יש לא מעט חברות הובלה, לכל אחת מהן כאמור מדיניות שונה. המשמעות של זה היא פשוטה: גם אם המשתנים ה"אובייקטיביים" של ההובלה הספציפית הזו, הצפי הוא לטווח מחירים רחב בכל קנה מידה. זו הסיבה שמסבירה מדוע השוואת מחירים היא צעד משמעותי כל כך בדרך לבחירה המושכלת של חברת הובלות, צעד שיכול לחסוך לכם מאות שקלים.

מומלץ לקחת הצעות ממספר חברות לפחות שעשויות לבצע את המשימה הספציפית, על פי תחומי הפעילות שלהן, אזור מתן השירות, הציוד שהיא מחזיקה בו וכן הלאה. יש כיום מספיק מידע בתחום, ואפשר בהחלט להיכנס לעובי הקורה בשלב הזה. מחירונים מומלצים הזמינים באתרי אינטרנט שונים, לדוגמא, יכולים ללמד אתכם פחות או יותר כמה אתם צפויים לשלם, וגם אם ההצעות של חברות ההובלה שפניתן אליהן הן "הגיוניות".

יש לא מעט חברות שינסו לעשות כסף על גבי לקוחות שאינם מבינים את חוקי המשחק, למשל עם חיובים של הרגע האחרון. זו הסיבה שמומלץ תמיד לעבור עם הסכם הובלה מפורט, בכתב, שמסביר על מאפייני השירות הנדרש.

חשוב להדגיש יחד עם זאת שהמחיר הוא לא הפרמטר היחידי בו חשוב להתבונן. יכול להיות שמאחורי הצעת מחיר "זולה מדי" עומדת חברה שאינה מקצועית מספיק, מה שעלול להביא לכך שההובלה תתבצע בצורה שאינה יעילה, או אפילו לא בטוחה. כמו בכל תחום צרכני אחר, גם כאן האינסטינקטים הצרכניים שלכם יכולים לשחק תפקיד. נסו לשאול כמה שיותר שאלות, לחפש חוות דעת על החברות הספציפיות או אפילו לבקש הפנייה ללקוחות קודמים שלהן.

מחפשים הובלה? רק vmooving.co.il

 

אולי יעניין אותך לקרוא גם:

המדריך למיקוח: והפעם איך להפחית את המחיר החודשי לועד בית חיצוני?

צור קשר - לכל שאלה מוזמן להשאיר פרטים