מחפשים עורך דין תאונות עבודה? הכירו את עו"ד יואב רונקין

תוכן עניינים

אין דבר יותר מתסכל מאשר להתמודד לבד מול גופים משומנים ומיומנים. תאונת עבודה יכולה לקרות לכל אחד, גם לכאלה שמבצעים את עבודתם כבר עשרות שנים. מקום העבודה אמור להיות המקום שבו תרגישו הכי בנוח, בטח אם מדובר על העבודה הקבועה שלכם. עם זאת יכולים להיות מקרים שונים שבהם תיפגעו כתוצאה מעניין כזה או אחר. חשוב להגיד כי תאונת עבודה היא תאונה שנגרמת בהקשר של מקום העבודה באופן מסוים. זה יכול להיות בעבודה עצמה, אך גם בדרך לעבודה או בדרך מהעבודה לבית. כל תאונה שקשורה באופן ישיר או עקיף למקום העבודה יכולה להיות מוגדרת כתאונת עבודה. מחפשים עורך דין שייצג אתכם מול הגופים השונים? היכנסו לאתר של עו"ד יואב רונקין: www.ronkinlaw.co.il לקבלת שיחות ייעוץ אישית.

 

20 שנות ניסיון בתחום

 

על מנת שתוכלו להשיג את מבוקשכם יהיה עליכם לפנות לעורך דין עם הניסיון הנדרש. הרי עורך דין חסר ניסיון עלול לעשות טעויות שונות שיעלו לכם ביוקר בראייה לאחור. זוהי הסיבה שבגללה בהקשר הזה אינכם יכולים לקחת סיכונים או לעשות טעויות. משרדו של עו"ד יואב רונקין מגיע עם 20 שנות ניסיון בייצוג של נפגעי תאונות עבודה. מה שאומר שאתם יכולים לדעת כי למשרד יש את כל הכלים הדרושים על מנת לייצג אתכם כמו שצריך. הכי חשוב שבסופה של הדרך תקבלו את הפיצוי ההולם, בדיוק כפי שרציתם לקבל. משרד מנוסה ידע בדיוק כיצד להתנהל בכל מקרה ובכל סיטואציה.

 

שיחת ייעוץ ראשונית בחינם

 

אתם לא יודעים מה נכון לעשות? אין לכם מושג אם התאונה שהתרחשה היא תאונת עבודה? בדיוק בשביל זה תוכלו לקבל ייעוץ ראשוני בחינם על ידי צוות משרדו של עו"ד יואב רונקין. הצוות ידאג להסביר לכם בצורה הכי פשוטה שיש מה מגיע לכם מתוקף החוק. כך תוכלו לדעת מה צריך להיות הצעד הבא שלכם בדרך להשגת הפיצוי ההולם. ברוב המקרים לאחר שיחת הייעוץ כבר תבינו כי אתם נמצאים בידיים הכי בטוחות שיש. צוות מיומן שעושה הכל על מנת לגרום לכך שתוכלו לקבל את מה שמגיע לכם.

 

אחוזי הצלחה גבוהים מהממוצע

 

כדי שתוכלו להיות רגועים יהיה עליכם לפנות לעורך דין עם אחוזי הצלחה גבוהים במיוחד. הרי אחוזי ההצלחה נותנים את הפרופורציה הכי טובה לסיטואציה שבה אתם נמצאים. לא תרצו לשים את המושכות בידיים של עורך דין שלא יספק לכם תשובות חד משמעיות. לעו"ד יואב רונקין יש אחוזי הצלחה מדהימים וסיפורי הצלחה עוצרי נשימה. גם לכם מגיע להיכנס לסטטיסטיקה, ולקבל בדיוק את אשר מגיע לכם. כל מה שאתם צריכים לעשות זה רק לצעוד את הצעד הראשון ולפנות אלינו. מיד לאחר מכן יש את מי שידאג לכך שתשיגו בדיוק את הזכויות שלכם.

צור קשר - לכל שאלה מוזמן להשאיר פרטים