מהחרמות בילדות להצלחה בעולם המוזיקה – מיכל רפאל

תוכן עניינים

מיכל רפאל בת 22, תושבת שדרות, מספרת כי כבר מילדות אהבה לשיר בכל הזדמנות שנקלעה לדרכה. את האהבה למוזיקה ירשה מאביה שהיה מנגן מחונן על קלידים, הוא היה מנגן בעיקר מוסיקה אתנית. את צעדיה הראשונים בעולם המוזיקה עשתה בזכות אביה כאשר עמדה לצידו ושרה, בזמן שהוא היה מנגן. השירים שאותם הייתה שרה מיכל היו שירים אותנטיים של העדה הקווקזית. מכאן בדיוק נולד החלום הגדול ביותר שלה להיות זמרת מצליחה ששוברת את כל המוסכמות. כל זמרת מומלצת עושה את טבילת האש הראשונה שלה, ומכתירה אותה בתור ההתנסות הראשונה. בגיל 15 הייתה טבילת הראש הראשונה של מיכל כאשר היא הקליטה לאביה שיר לכבוד יום הולדתו. את ההקלטה ביצעה באולפנו של בנצי, שמוכר בתור הקלידן של שרית חדד. מיד לאחר טבילת האש הזאת מיכל הבינה כי היא רוצה להיות זמרת מקצועית.

קרדיט תמונה: אהוד שגב

אם נצטרך לחזור קצת אחורה, מכיתה ד' מיכל התמודד עם התעללות מצד חבריה לספסל הלימודים. ההתעללות כללה בתוכה את כל מה שאתם מסוגלים לדמיין לעצמכם – השפלות, החרמות, הקנטות ועוד. כתוצאה מאותה התנהגות החליטה מיכל לגנוז את השיר הראשון שלה שהיה אמור לצאת באותה תקופה. מיכל מצאה את עצמה גונזת עוד שני שירים לאורך הדרך, כתוצאה מאותה התעללות שלא פסקה.

בצעד חריג מיכל החליטה לשלוח הודעה בפייסבוק לפאר טסי לפני אירועי הקיץ בשדרות. פאר טסי הוא אחד מהזמרים שאותם מיכל מעריכה, עבורה מדובר על דמות אמיתית לחיקוי. פאר טסי נענה בחיוב לבקשה, ומיכל הופיעה יחד איתו בהופעה שלו באירועי הקיץ בשדרות. הקהל לא נשאר אדיש להופעתה של michal rafael הזמרת פורצת הדרך.

מכאן הדרך להצלחה הייתה סלולה עבור מיכל שהבינה כי היא אינה יכולה להקשיב עוד לרחשי רקע. היא חייבת להילחם על מנת להפוך את החלום שלה למציאות, חרף ההשפלות בבית הספר. מיכל הוציאה את הסינגל הראשון שלה "סרט" שהגיע במהירות למיליון ציפיות בפלטפורמות השונות. כתוצאה מכך לא מעט אנשים זיהו את מיכל ברחוב, והבינו כי מדובר באחת מהזמרות המסקרנות ביותר.

חברתה של אחותה של מיכל, רוז, הייתה זאת שדחפה את מיכל להוציא את הסינגל הראשון. היא זאת שדחפה את מיכל להמשיך לשיר למרות שברדיו היא לא הצליחה לפרוץ את תקרת הזכוכית. לאחר שמיכל עברה לניהולה של רוז היא הוציאה את הסינגל "מגדלור" שנכתב והולחן ע"י טליסמאן וגלעד מרקוביץ'. השיר זכה לאהדה רבה, לא מעט אנשים ששמעו אותו פרגנו רבות עליו.

מיכל רפאל סינגל חדש נמצא כבר ממש מעבר לפינה, זוהי סיבה מספיק טובה להתרגשות. את הסינגל החדש שעתיד לצאת בקרוב כתבה מיכל יחד עם חברה הטוב מהשירות הצבאי, תומר לוי. השיר החדש נקרא "הולכת מכאן", הוא הולחן והופק ע"י ליאור אברמוב המוכשר.

קרדיט תמונה: אהוד שגב

 

לפייסבוק של מיכל

 

 

צור קשר - לכל שאלה מוזמן להשאיר פרטים