רמי זרנגר – צלם מקצועי – איך בוחרים צלם ומדוע משתלם לפנות לרמי?

תוכן עניינים

אמירה ישנה מלמדת, צלם טוב הוא צלם שיכול להסתכל על אל תוך הנשמה שלנו בעזרת עדשת המצלמה שלו. הוא מסוגל לראות דברים, לצלם ולהציג אותם בעזרת העין המקצועי שלו ושימוש נכון בציוד הצילום שעומד לרשותו. הוא יודע לקלוט דברים שאחרים לא שמים לב אליהם. זה שמבדיל בין מי שעוסק בצילום לבין מי שלא, בין מי שמתמחה בתחום לבין מי שעוסק בצילום באופן חובבני.

לכן, כשאנחנו מחפשים צלם, בין אם זה לצילום תדמית ובין אם זה לצילום משפחה, צילום בוק לבר/בת מצווה, חתונה או כל דבר, אפילו אם מדובר בצילום מוצרים, עלינו להקפיד ולשים במי אנחנו בוחרים בסופו של דבר. זה לא רק מה שהוא מציג בפנינו, אלא מה אנחנו רואים אצלו שאין אצל אחרים. לפעמים, ההבדל בין צלם מקצועי לבין צלם שהוא פחות מקצועי, יכול להיות מה שיאפשר לנו למשוך אלינו עוד לקוחות בתור בעלי עסק או בעלי מקצוע, או לגרום לבן או בת משפחה להתרגש יותר.

לפני שנסביר כיצד בוחרים צלם מקצועי בצורה נכונה ומדוע משתלם לפנות אל רמי זרנגר צלם מקצועי, חשוב להבהיר שזה לא רק עניין מה הצלם יכול לספק לנו בהיבט המקצועי או האישי, אלא גם מה אנחנו מחפשים. לכן, לפני שמתחילים בתהליך החיפוש, עלינו להחליט בינינו לבין עצמנו, מה אנחנו רוצים, מה אנחנו מחפשים, באיזה סגנון אנחנו מעוניינים ומה ישרת את הצרכים שלנו.

3 פרמטרים לבחירת צלם מקצועי

פרמטר ראשון – תיק עבודות

הכלי העיקרי דרכו אנחנו יכולים ללמוד ולהכיר את הצלם שעומד מולנו, הוא תיק העבודות שעומד לרשותו. מדובר בתיק צילומים שהוא ביצע עבור אחרים ומשמש אותו בשביל להראות ללקוחות פוטנציאליים את הסגנון שלו. דרכו אפשר גם ללמוד על המקצועיות והניסיון של הצלם.

פרמטר שני – חזון

חשוב לשמוע מהצלם מה הוא מציע לנו. איך הוא רואה את הצילומים, איך הוא חושב שאנחנו אמורים לתכנן ולעשות אותם. אלו דברים שיכולים גם לפתוח לנו את הראש לאפשרויות חדשות וגם לייצר סדר מסוים, בתכנון ובחזון שלנו.

פרמטר שלישי – כימיה

אנחנו צריכים להרגיש בנוח עם הצלם. צריכים להרגיש שהוא מדבר בשפה שלנו, מבין אותנו, אנחנו יכולים לבקש ממנו דברים. תהליך צילום הוא תהליך עבודה מאוד אינטנסיבי ודורש כימיה בין הצלם למצולמים.

למה משתלם לפנות אל רמי זרנגר?

רמי זרנגר צלם מקצועי המתמחה בצילומים מסוגים שונים, בפרט צילומי תדמית, הן לבעלי עסקים, חברות וגורמים אחרים. הוא מחזיק ברשותו סטודיו לצילום עם ציוד מתקדם, המאפשר לו להוציא מידי סטים של תמונות ברמה הגבוהה ביותר.

כל מי שפונה אל רמי נהנה מתמונות איכותיות, תמונות שיכולות לשמש אותו לצרכים רבים, בין אם זה בחיים האישיים ובין אם זה לצרכים מקצועיים, שיווקיים ואחרים.

צלם

צלם
צור קשר - לכל שאלה מוזמן להשאיר פרטים