לא רק בורג' ח'ליפה: 5 אטרקציות בדובאי שכדאי להכיר

תוכן עניינים

דובאי היא ללא ספק יעד התיירות הלוהט ביותר מבחינת הישראלים. עד לפני כמה שנים ישראלים היו מנועים מלהיכנס לדובאי, ורק מעטים הצליחו להיכנס אליה עם דרכונים זרים. כיום בזכות הסכמי אברהם, כל ישראלי יכול להיכנס לדובאי בקלות. אך מה תוכלו לעשות בעיר הקסומה הזאת? ככל הנראה מיד תחשבו על הבורג' ח'ליפה, המגדל הגבוה ביותר בעולם. באתר פייסטה בכתובת: https://fiesta.co.il/ תוכלו למצוא רשימה לא נגמרת של מקומות שחובה לבקר בהם.

 

המסגרת של דובאי

לא חסרות אטרקציות בדובאי, והאטרקציה הכי טובה תהיה פשוט להסתכל על העיר. אם לא יצא לכם לעלות לבורג' ח'ליפה, תוכלו לעלות למגדל אחר בעיר. המסגרת של דובאי היא עוד נקודת תצפית קסומה שמתנשא לגובה של 150 מטרים והנוף יהיה פשוט עוצר נשימה.

 

הקניון של דובאי – דובאי מול

יש כאלה שאוהבים מאוד לעשות קניות, ולכן הביקור בדובאי מול הוא ללא ספק טריוויאלי עבורם. אך הקניון הזה מציע הרבה יותר מעוד סתם חווית קניות סטנדרטית. החנויות מעוצבות בטוב טעם, ובמרכז הקניון תוכלו למצוא אקווריום ענקי שיאפשר לכם להרגיש את העוצמה של דובאי.

מתחם הסקי בדובאי

אומנם מזג האוויר בדובאי חם ברוב ימות השנה, אך מי אמר שאי אפשר לעשות שם סקי? בתוך העיר תוכלו למצוא מתחם סקי ענקי שיאפשר לכם לשכוח קצת מהחום בחוץ. כל מה שאתם צריכים לעשות זה רק להגיע ומיד תוכלו להתחיל להחליק על הקרח.

 

חוף הים של דובאי

מזג האוויר הכריע אתכם? יש דרך מעולה לקרר מעט את הגוף למרות הטמפרטורות הגבוהות. חוף הים של דובאי הוא ללא ספק מקום קסום שתוכלו לבקר בו. המים הצלולים ביחד עם הנוף המקסים יהפכו את החוויה להיות מיוחדת. כמובן שחשוב מאוד שתמרחו קרם הגנה.

 

ביקור בעיר העתיקה

רגע לפני שאתם עולים על המטוס בחזרה הביתה, אנו מציעים לכם לבקר בדובאי העתיקה. מדובר על העיר העתיקה של דובאי, זאת שקצת שונה מהעיר שאותה יצא לכם לראות. בעיר העתיקה תוכלו למצוא שווקי קניות ועוד כל מיני מקומות שמזוהים עם ההיסטוריה הערבית האמיתית.

צור קשר - לכל שאלה מוזמן להשאיר פרטים