כמה סיבות לביצוע ניקוי ספות מקצועי

תוכן עניינים

כאשר אנחנו מרכיבים את הסלון שלנו, אנחנו מדמיינים את כל האהובים שלנו מבלים בו את הרגעים המאושרים של החיים, הרגעים הפחות מאושרים, הרגעים המשפחתיים, וגם החבריים, כל אותם רגעים אנו רוצים לזכור בדרך הטובה שאפשר על הצד הטוב שאפשר. ואם אנחנו כבר משקיעים בסלון שלנו איך אנחנו משמרים אותו נקי וחדש? איך אנחנו מאריכים את תוחלת חיי הסלון שלנו ועל הדרך שומרים עליו נקי ויפיוף?

ובכן ישנם מספר סיבות לבצע ניקוי ספות מקצועי בביתכם ועל כך אנחנו נפרט מעט. ובכן זה לא משנה אם הילדים שלכם כבר גדלו או שאתם לא מכניסים את בעלי החיים הביתה, יש המון מקרים לא צפויים המלכלכים את הספות האהובות שלנו. בין אם כוס קפה על הבוקר או ארוחת ערב של ה-ביוקר, או סתם בילוי חברי מול הטלוויזיה מלווים בלא מעט מקרים המלכלכים את הריפוד שלנו בסלון. והמחשבה על מה עושים עם זה?? לא זרה לאף אחד. אז אנחנו נפרט לכם קלות על הסיבות מדוע כדאי לכם להזמין ניקוי ריפודים מקצועי לסלון שלכם.

 

  1. תשמרו על החדש – כאשר אנחנו משקיעים בספה חדשה אנחנו אומרים לעצמנו שנשמור עליה חדשה כמה שיותר זמן. ובכן, מה זה מבחינתכם כמה שיותר זמן? הידעתם שאין שום סיבה שהספה שלכם בסלון תחזיק מינימום של 20 שנה? אז מדוע רב הספות לא מגיעות לתוחלת חיים מרשימה כזאת? זה די מזכות המנטליות הישראלית שלנו. אנחנו הישראלים אוהבים לדחות דברים לסוף, להספיק הכל על הקשקש. אבל מדוע להגיע למצב שאו שאתם זורקים את הספה או שאתם מצליחים לתקן? כל רעיון התחזוקה הוא להימנע ממצב כזה. אם אתם מזמינים ניקוי ספות בד מקצועי,או ספות עור,אחת לשנה-שנתיים או במקרים מיוחדים אשר הספה מתלכלכת במיוחד, אתם תופתעו לגלות כי הסלון שלכם נשמר חדש לאורך זמן רב מאוד, מה יגרור המון שאלות מצד קרוביכם אשר יהיו בטוחים כי מדובר בסוג הספה. איך אתם תדעו באמת מדוע.
  1. אין שום סיבה להתפשר – כאשר אתם יודעים כי בסוף כל יום אתם חוזרים הישר לביתכם הקט, להתרסק על הספה שלכם בסלון ופשוט לשחרר את הגוף והמחשבה. אז מדוע לא לשמור על ספה נקייה, רעננה, מזמינה שמריחה מצויין? כולנו יכולים להעלות בזכרוננו לפחות ספה אחת שהיא נוראית מספיק עד כדי שלא הייתם מוכנים לשבת עליה. אז אל תגיעו למצב כזה על הספה שלכם, במיוחד אם יש לכם ילדים קטנים או בעלי חיים בתוך הבית. ואם התשובה שלכם היא גם וגם… ובכן אתם בקבוצת סיכון גבירותיי ורבותיי. אין שום סיבה להתפשר על הספה שלכם בסלון.
  1. מקרים מיוחדים – קיימים מספר מקרים בחיים העלולים לעולל נזק מאוד קשה לספה שלנו, ואנחנו לא מתכוונים לנזק פיזי למבנה הספה אלה לריפוד הספה. החל מכתמי צבע או טושים של ילדים, ואיך אפשר שלא כל אותם המאכלים אשר משאירים את כל הגוון המזמין על הספה האהובה שלכם? או אולי כוס יין הנשפכה לה היישר אל הכרית הנוחה ביותר. ישנם מספר מקרים בהם אנחנו מגלים שלמעט פעילות גופנית, גם הספה שלנו יכולה להעלות לנו את הדופק. אז מה אנשים עושים במקרים כאלו? אנחנו לא יודעים אם תופתעו לגלות, אבל רב האנשים דווקא כן מנסים לעשות משהו על מנת להציל את הריפוד על הספה. בין אם לנגב עם מגבונים ובין אם לשטוף ולקרצף ובין אם לפזר כל מיני "אבקות קסמים" ואיך אפשר שלא "סבוני פלא". אך כל מה שתנסו לעשות ללא מכונת שטיפה ייעודית השוטפת את הבד באמצעות הזרקה ויניקה בו זמנית, אתם פשוט מוסיפים את חומר הניקוי הישר אל הלכלוך ומשאירים אותם שם לשבת יחדיו. אין לכם באמת איך להוציא את הלכלוך החוצה מתוך הבד, כל אשר תנסו יתגלה ככוסות רוח למת. ובכן זאת עוד סיבה טובה מדוע להזמין ניקוי ספות מקצועי הישר לבית.

 

אל תהססו לצלצל ולשאול על הספה שלכם, מקסימום תלמדו משהו חדש.

 

המאמר נכתב בשיתוף עם חברת קלין פרו, המציעה שירותי ניקוי ספות בבית הלקוח

צור קשר - לכל שאלה מוזמן להשאיר פרטים