האם כדאי לחפש עבודה באוסטרליה?

תוכן עניינים

עבודה בחול הפכה להיות הבחירה המועדפת על חיילים משוחררים. צעירים שמחפשים שכר גבוה, חוויה בלתי נשכחת ותנאים מעולים הולכים על האפשרות הזו. יש מדינות רבות שמקבלות בברכה ישראלים שמחפשים עבודה מעבר לים. אחת מהמדינות המועדפות על הישראלים היא אוסטרליה שמספקת תמורה שונה לגמרי. אם אתם כאן סימן שעבודה באוסטרליה מעניינת אתכם במידה כזו או אחרת. אנו ננסה להסביר לכם מה תוכלו לקבל מעבודה באוסטרליה ואיך תוכלו להוציא את המירב. אם אתם כאן – אין סיבה שתפספסו את ההזמנות הזו.

 

באילו תחומים ניתן לעבוד?

באוסטרליה ניתן לעבוד בתחומים רבים, המגוון יהיה כזה שיאפשר לכם לבחור מה מתאים לכם. הבחירה הטבעית של מרבית הישראלים תהיה לעבוד במכירות בקניונים ובמרכזי קניות. אך בפועל באוסטרליה תוכלו למצוא עוד המון תחומים נוספים בהם תוכלו לעבוד. אנו מדברים על עבודה בתמורה ללינה, עבודה בבתי מלון והוסטלים, עבודה בחקלאות והרשימה עוד ארוכה. כל ישראלי שמחפש עבודה באוסטרליה יכול לבחור את התחום שהכי מעניין אותו. עם חברת השמה תוכלו לבחור את העבודה שהכי נכונה בשבילכם באופן אישי.

 

מה השכר הממוצע לשעת עבודה?

השכר הממוצע לשעת עבודה משתנה בהתאם לסוג העבודה בה בחרתם לעבוד. מן הסתם שעבודה במכירות יכולה להביא איתה שכר גבוה בהרבה לעומת תחומים אחרים. עם זאת לא כולם מצליחים במכירות, יש כאלה שהתחום הזה בכלל לא מדבר אליהם. השכר הממוצע של עבודה באוסטרליה נע בין 15 עד 25 דולר אוסטרלי לשעת עבודה. בממוצע ישראלים יכולים להרוויח בחודש אחד בין 4 עד 8 אלף דולר אוסטרלי. מדובר על שכר גבוה בהרבה בהשוואה לשכר אותו הייתם יכולים להרוויח כאן בישראל.

 

מהו החוק בנוגע לעבודה באוסטרליה?

אם אינכם רוצים לעבור על החוק, יהיה עליכם להבין מה הוא אומר לגבי עבודה באוסטרליה. לכל מדינה יש את החוקים שלה בנוגע לאזרחים זרים המגיעים לעבוד בה. אוסטרליה באופן עקרוני מקבלת בברכה אזרחים זרים שמעוניינים לעבוד בתחומים מסוימים. מה שכן יהיה עליכם להגיע מוכנים עם חוזה עבודה מסודר וסידור כל ההליכים הבירוקרטיים. המדינה עצמה מאשרת די בקלות ויזה של 12 חודשים לצורך תיירות ועבודה גם יחד.

 

מה חשוב לדעת טרם העבודה באוסטרליה?

מזג האוויר במדינה הוא חם, לכן יהיה עליכם לארוז את הבגדים המתאימים כאן מהארץ. בו בזמן המדינה עצמה היא ענקית, כך שחובה לבחור אזור מסוים בו תשתקעו. הגיעו מוכנים ותבחרו את המקום שלדעתכם יאפשר לכם להפוך את החלום למציאות ברת קיימא. יש לכם בידיים כוח משמעותי להפוך את הבלתי אפשרי לאפשרי. עוד עניין חשוב נוגע לסבלנות שלכם, בטח כאשר מסתכלים על תחילת הדרך. עבודה בכל מדינה מעבר לים דורשת מכם תקופת הסתגלות שיכולה להיות לא פשוטה בלשון המעטה.

היכנסו לאתר שלנו למידע נוסף https://fly-me.co.il/

צור קשר - לכל שאלה מוזמן להשאיר פרטים