איך לזהות קמגרה מקורית

תוכן עניינים

קמגרה היא תכשיר נפוץ המטפל בבעיות זיקפה שונות, וכמו תכשירים פופולרים אחרים, גם הקמגרה זכתה לצערנו לשלל זיופים. הביטוי "קמגרה מזויפת" מתייחס לגרסאות מזויפות של התכשיר, שמיוצרות בלי כל רגולציה מתאימה או אמצעי בקרת איכות, והסכנות בצריכת זיופים שכאלה רבות עד מאוד. אם הבריאות שלכם חשובה לכם, כדאי לכם לקרוא את המאמר הבא.

קמגרה מזויפת – פצצה מתקתקת

ראשית, קמגרה מזויפת מיוצרת ממרכיבים מסוכנים שעלולים לגרום לתופעות לוואי מזיקות ואף קטלניות, שגם עשויים לקיים אינטרקציה גרועה עם תרופות אחרות אותם אתם צורכים. לצד זאת, הקמגרה המזויפת עשויה שלא להיות יעילה בטיפול בהפרעות זיקפה, ולהוביל אתכם לבזבוז של כסף וזמן יקר, ואף להעמיק את בעיות הזיקפה מהן אתם סובלים. יתר על כן – הקמגרה המזויפת פותחת צוהר לשוק של סחר לא חוקי, ומעודדת ייצור נוסף של תרופות מזויפות מסוכנות. השיקול האתי, בו אנו נמנעים צריכת קמגרה מזויפת במטרה לפגוע בשוק הזיופים, חשוב כאן מאין כמותו.

אז מהן הדרכים לגלות האם הקמגרה שלנו מקורית? קבלו כמה טיפים חשובים:

חפשו אחר הברקוד הדיגיטלי שמוטבע בחלקה העליון של קופסת התכשיר  – הקמגרה המקורית מגיעה עם ברקוד דיגיטלי, שמוטבע בחלקה העליון של קופסת תכשיר. ברגע שתראו את הברקוד תוכלו להבין במהירות שמדובר במוצר מקורי ולא מזויף.

סימון "Trade Mark" שנמצא בתחתית צידי אריזת התכשיר – חפשו אחר המילים Trade Mark שאמור להופיע בצד אריזת המוצר, ומעיד על היותו מקורי.

פס אדום – כאשר יופיע פס אדום, שיוטמע לאריזת המוצר בצידה, תדעו שמדובר במוצר מקורי ולא מזויף.

דבקית הולוגרמה בה מופיע הכיתוב AJANTA PHARMA – מדבקת הולוגרמה זו שתופיע על גבי אריזת התכשיר תעיד שמדובר בקמגרה

מקורית.

חותמת ייחודית – כאשר אתם נתקלים בחומת ספציפית שנמצאת בצידה של האריזה הפנימית, בה כתוב התאריך, תוכלו להבין שמדובר בקמגרה מקורית.

פלסטיק קשיח – אריזת המוצר תורכב מגב פלסטיק קשיח, הייחודי לאריזת מוצר מקורית.

צפו כאן בתמונות ועוד מידע על קמגרה מזויפות

אל תתפשרו על איכות החיים שלכם, רכשו ואך רק קמגרה מקורית

כמו שלא תתנו לילדים שלכם לצרוך אוכל מקולקל, או שלא תמלאו את הרכב שלכם בדלק מדולל, כך גם אתם לבטח תרצו להימנע משימוש בתרופות ותכשירים מזויפים ומסוכנים. שלל הזיופים שקיימים כיום בשוק של קמגרה פוגעים קשו בשוק התרופות ובפיתוח, ועליכם לברוח מהם כמו מאש. מדובר בסכנת חיים של ממש במקרים רבים.

זכרו – צריכה של קמגרה מזויפת מהווה סיכון משמעותי לבריאותכם ולרווחתכם, ויש להימנע ממנה בכל מחיר. רכשו אך ורק קמגרה מקורית!

 

צור קשר - לכל שאלה מוזמן להשאיר פרטים