איזה מכשירי לייזר להסרת שיער מומלצים?

תוכן עניינים

 

אין ספק כי אחד הטרנדים הכי פופולארים בתחום הקומסטיקה והאסתטיקה הוא הסרת שיער בלייזר. נשים וגברים כאחד חולמים על גוף חלק, נקי משערות מציקות שלא לדבר על כמה מעיק זה להסיר את השיער המעיק בכל מיני דרכים כמו גילוח, שעווה וקרמים מסוגים שונים. אין ספק כי מדובר בהמצאה גאונית ותוך מספר טיפולים תוכלו להיפטר מהשיער שלכם לגמרי באזורים בהם תרצו להסיר אותו פנו לחברת המרכז להסרת שיער בישראל . העניין הוא שיש כל הרבה מכונים וקוסמטיקאיות המציעים את השירות הזה והשאלה היא איך בוחרים. אז אנחנו אומרים שהדרך הטובה ביותר לבחור היא על ידי הכרת מכשירי לייזר להסרת שיער מומלצים. מידע זה יסייע לכם להשיג את התוצאה הטובה ביותר בזמן הקצר ביותר.

 

מכשירי לייזר להסרת שיער מומלצים דור ישן לעומת דור חדש

קיימים מכשירי לייזר להסרת שיער מומלצים מהדור הישן והם כמובן פחות מתקדמים מבחינה טכנולוגית ביניהם סופרנו, קנדלה, אופטימס ועוד. הפעם בחרנו להתמקד דווקא במכשירי לייזר להסרת שיער מומלצים מהדור החדש.

  • מכשיר הוקטוס – סופר מתקדם מבחינה טכנולוגית ומצוייד במגנון ייחודי המכונה סקינטל. המנגנון יודע לאבחן בצורה מאוד מדוייקת את סוג העור ואת סוג השיער של המטופל או המטופלת ולכן המכשיר הזה נחשב לסוג של פריצת דרך בתחום. המכשיר בודק את שני הנתונים הללו על ידי מדידה של ריכוז כמות המלנין שיש בעור וכך למעשה ניתן להתאים את סוג ועוצמת הטיפול באופן מושלם. היתרון המרכזי של המכשיר הזה הוא התאמה מלאה בסוג הטיפול בהתאם לעור ולסוג השיער של המטופל.
  • האופטימס – מכשיר הסרת שיער בלייזר פועל על מנגנון טכנולוגי הפועל על קירור. טכנולוגיה זו מאפשרת לבצע טיפולים בעוצמות יחסית גבוהות, ללא כאבים וללא כוויות, זאת בשונה מהדור הקודם של המכשירים הפועלים על אנרגיית חום.
  • מכשיר ספיריט – מכשיר לייזר להסרת שיער סופר מומלץ! הוא פותח על ידי חברה ישראלית בשם קטיב והוא פועל על בסיס שלושה אורכי גל המספקים מענה לכל מיני סוגים של שיער וגוונים של עור. למשל, אם פעם כהות וכהי עור לא היו יכולים לבצע את הטיפול, היום אין זה כך. המכשיר אינו גורם לכוויות או לכאבים.

 

מה חשוב לבדוק לפני שבוחרים מכון/קוסמטיקאית להסרת שיער בלייזר?

  1. לבדוק איזה מכשיר הם משתמשים- יש עוד מכשירים שלא ציינו כאן ועדיין מומלצים מאוד. שווה לבדוק את סוג המכשיר, רמת היעילות של המכשיר, את היתרונות שלו, תוך כמה טיפולים יש תוצאות וכדומה…
  2. אישור משרד הבריאות וה- FDA – כדי לבדוק שהמכשיר מחזיק בתווי תקן בינלאומיים ומאושר לשימוש על ידי שני הגופים הללו לפחות.
  3. המלצות- ניתן להיעזר באנשים שאתם מכירים כמו חברים או בני משפחה שעשו את הטיפול בהצלחה.
  4. מחיר – מומלץ לברר ולהשוות מחירים בין כמה מקומות מומלצים.

 

 

צור קשר - לכל שאלה מוזמן להשאיר פרטים