תחתוני מחזור- הפתרון הטוב ביותר לזרימה מוגברת

תוכן עניינים

אם את חווה מחזור קשה המלווה בדימומים כבדים כל חודש, את לא לבד. התמודדות עם זרימה מוגברת עשויה להיות מאתגרת ולהשפיע על חיי היומיום. למרבה המזל, קיימים מוצרים כמו תחתוני מחזור שעשויים להקל עלייך בזמן המחזור ולסייע לך להמשיך את היום שלך בביטחון.

מארז תחתוני מחזור

מה נחשב דימום כבד?

כמות הדם המופרשת במהלך המחזור משתנה מאישה לאישה וברוב המקרים קשה לקבוע אם מדובר בדימום מוגבר, אלא רק לאחר בדיקת רופא. הכמות הממוצעת של הדם אותו מאבדת אישה בזמן המחזור נע בין 30-40 מ"מ, ואילו כמות העולה על 60 מ"ל כבר תחשב כדימום מוגבר.

מה גורם לדימום מוגבר?

ישנן מספר סיבות אשר יכולות לגרום לדימום מוגבר, והוא עשוי להופיע אצל נשים בכל הגילאים. אנדומטריוזיס, פוליפ בצוואר הרחם ושרירני רחם הם רק חלק מהתופעות הרפואיות העשויות להשפיע על כמות הדימום. גם נטילת גלולות ושימוש בהתקנים תוך רחמיים למניעת הריון ידועים כגורמים אפשריים לדימום מוגבר.

איך תחתוני מחזור יכולים לעזור לך?

דימום מוגבר מצריך התעסקות רבה והחלפה תכופה של מוצרי היגיינה חד פעמיים. תחתוני מחזור יכולים להקל עליך בדרכים הבאות:

ספיגה

כושר ספיגה מוגבר הוא דבר הכרחי אם את חווה דימומים כבדים. תחתוני מחזור קיימים במספר רמות ספיגה, כאשר הספיגה הגבוהה ביותר מתאימה לימים בהם את חווה זרימה חזקה. בניגוד לתחבושות ו\או טמפונים, לתחתוני מחזור יכולת ספיגה לזמן רב יותר ואין צורך בגיבוי של מוצר היגיינה נוסף.

עלות

בטח התרגלת להוציא סכומים גבוהים כל חודש על טמפונים, תחבושות ומוצרי ספיגה אחרים. תחתוני מחזור הם רכישה חד פעמית, ובשימוש וטיפול נכון הם יכולים להחזיק לך לאורך שנים. כמו כן, מדובר במוצר אקולוגי ומתכלה, שאינו מכיל פלסטיק.

נוחות

כולנו מכירות את התחושה המציקה של תחבושת שזזה או טמפון שהוכנס לא טוב. תחתוני מחזור נותנים את המראה והתחושה של תחתונים רגילים, אבל עם יתרון נוסף, הם מגנים עליך בזמן המחזור ואינם זזים ממקומם. בנוסף, הבד ממנו מיוצרים תחתוני המחזור של ליליבלום נקרא מיקרו מודל, והוא בד רך אשר אינו לוחץ על העור וגורם לגירויים.

לסיכום, היתרונות בבחירת תחתוני מחזור לנשים אשר חוות דימום מוגבר ברורים. הם נוחים, בעלי רמת ספיגה גבוהה אשר מעניקה לך שקט וחסכוניים. אם את חווה זרימה כבדה במיוחד בזמן המחזור, חשוב לבחור ברמת הספיגה הגבוהה ביותר. באתר של ליליבלום תוכלי להרכיב מארז תחתוני מחזור לבחירתך הכולל מגוון דגמים ברמות הספיגה שהכי יתאימו לך.

מארז תחתוני מחזור
צור קשר - לכל שאלה מוזמן להשאיר פרטים