שוקולד בשילובים מפתיעים

תוכן עניינים

אנחנו כבר מכירים שלל מתכונים שמשלבים בתוכם שוקולד, אז מה כבר אפשר לחדש ועם מה כבר אפשר להפתיע? תאמינו או לא אבל בהחלט עוד ניתן להפתיע! אספנו עבורכם שילובים מפתיעים שיגרמו לכם לראות את השוקולד האהוב שלכם מזווית קצת אחרת. בין אם אתם חובבי שוקולד מריר, לבן, או חלבי, ישנם מתכונים מגניבים רבים שייקחו אתכם למחוזות חדשים מעבר למתכוני השוקולד המוכרים. עכשיו שאתם כבר בענייני גיוון השוקולד הסטנדרטי, לפניכם מספר רעיונות שימתחו את גבולותיו עד הקצה.

 

טארטלטים של שוקולד בטעמי תפוז עם קרם מסקרפונה

מתי בפעם האחרונה התענגתם על טארטלט שוקולד? כזה שהבצק שלו עשוי משוקולד עשיר, והקרם שלו עשוי משוקולד עשיר עם טעמי הדרים עדינים ומעל כל הטוב הזה מונח לו קרם מסקרפונה מוקצף עם גרידת תפוז כדי לקבל את הטוויסט התפוזי גם בקרם הגבינה? אם גם אצלכם עבר זמן רב או שמעולם לא התנסיתם בחוויה, זה הזמן. עונת החורף והתפוזים כבר כאן וזה הזמן לשלב אותם בקינוח שוקולדי נהדר. אופציה נוספת היא שילוב של גרידת תפוז בתוך בראוניז שוקולדיים ונימוחים בטעמי חורף מפנקים.

 

עוגת שוקולד בטעמי קפה

מי שרוצה להעמיק את הטעמים של עוגת שוקולד פשוטה, יכול להוסיף לה טעמים של קפה. השילוב בין אספרסו או נס קפה לשוקולד הוא שמיימי ומוצלח במיוחד. תוכלו לאפות את העוגה הזו בתבנית קוגלהוף ולפזר מעל פרוסות דקיקות של שקדים מולבנים קלויים קלות, או לפזר מעל שבבי שוקולד לבן שיעניקו ניגוד מעניין בין השוקולד המריר העמוק לטעמי הקפה העזים עם העדינות של השוקולד הלבן.

 

 

מוס של תה ירוק בשילוב שוקולד לבן

המאצ'ה – הלוא היא התה הירוק הגיעה אלינו מהמזרח הרחוק. את אבקת המאצ'ה אפשר לשלב במגוון קינוחים וגם עם חומרי גלם שונים כמו השוקולד הלבן, יחד הם יוצרים שילוב הרמוני במיוחד. אם חשקה נפשכם במוס ירקרק של מאצ'ה עם שוקולד לבן מוקצף, זה הקינוח עבורכם. מובטחת לכם חוויה קולינרית ייחודית שכדוגמתה עוד לא טעמתם.

 

כנאפה מסקרפונה עם שוקולד

את הכנאפה המסורתית מכינים לרוב עם גבינת עיזים שמעניקה לה את הטעם הייחודי הזה. אך מי שלא רוצה היצמד למוכר והישן, ומעוניין לפרוץ את גבולות הטעם שלו מוזמן לשנות את הגבינה המוכרת ולהחליף אותה בתחליף נהדר – המסקרפונה. למי שלא יודע מדובר בגבינה לבנה שמנה מאוד מבחינת אחוזי שומן בעלת טעם מתקתק שהיא טעימה במיוחד. אל המסקרפונה אפשר להוסיף שוקולד. תוכלו לבחור בשוקולד נוטלה, תוכלו להכין גנאש של שוקולד מריר או חלבי ולערבב בין השניים, תוכלו להשתמש בממרח שוקולד מילקה או השחר, שטעמו אהוב על ידי רבים, ולערבב את המסקרפונה עם ממרח השוקולד הנבחר. כעת נותר לכם רק למרוח את התערובת בין שכבת קדאיף אחת לבין השכבה השנייה ולהמשיך להכין אותו על הגז. בסיום אל תשכחו לשפוך מי סוכר בנדיבות ולעטר עם שברי פיסטוק.

 

 טארט שוקולד, ריבת חלב ובייגלה

אם אתם אוהבים את שילוב הטעמים של מלוח ומתוק, הטארט הבא הוא בדיוק בשבילכם. שילוב הטעמים של שוקולד שהוא מתוק ביחד עם ריבת חלב שהיא מתוקה עוד יותר ואז יצירת איזון עדין בין הטעמים עם שברי בייגלה, יפיק לכם טארט שלא תוכלו להפסיק לאכול. לא רק ששילוב הטעמים הכה ייחודי הזה ייקח אתכם למחוזות טעם חדשים, אלא גם המרקם הייחודי שלו. בסיס הטארט עשוי כמובן משברי בייגלה, שעליהם יש שכבה אחת של ריבת חלב ושכבה שכבה מעליה של שוקולד מריר. את כל הטוב הזה מעטרים שברי בייגלה עדינים בחלקו העליון של הטארט ולכם רק נותר לשלוף אותו מהמקרר, לפרוס פרוסה גדולה ולהתענג מכל ביס.

צור קשר - לכל שאלה מוזמן להשאיר פרטים