קפיצות, טיפוסים וסלטות – כך אימוני הנינג'ה הופכים את ילדכם לאלופים קטנים:

תוכן עניינים

אימוני נינג'ה הפכו לאחרונה לתופעה גדולה בקרב ילדים ונוער. ובצדק! שיעורי הנינג'ה מאתגרים את הילדים הן ברמה הפיזית והן ברמה המנטלית, ומקנים להם מיומנויות וכישורים שישמשו אותם לכל החיים.

בשיעורי נינג'ה הילדים מתאמנים במתחם מיוחד הכולל מכשולים שונים כמו קירות טיפוס, טרמפולינות, רשתות טיפוס, חבלים, טבעות ועוד. הם לומדים לבצע תרגילים מאתגרים שדורשים קואורדינציה, שיווי משקל, כוח, זריזות ודיוק בתנועות.

קפיצות וסלטות הן חלק בלתי נפרד מאימוני הנינג'ה. הילדים קופצים ממשטח למשטח, עוברים בין פלטפורמות, קופצים לתוך בורות ממולאים בקוביות ועוד. הם לומדים איך לקפוץ בבטחה, כיצד לנחות נכון ומתי להמתין לחבריהם לפני שקופצים הלאה במסלול.

הטיפוס הוא אתגר מרכזי נוסף באימוני נינג'ה. בעזרת אחיזות וטכניקות טיפוס שלמדו, הילדים מטפסים על קירות שונים, עולים ויורדים בסולמות, ואף זוחלים ומטפסים ברשתות וחבלים תלויים.

מעבר לאתגר הפיזי, אימוני הנינג'ה דורשים מהילדים ריכוז מרבי ושימוש בכישורים מנטליים. עליהם לתכנן את מהלכיהם בזהירות, לחשוב צעד אחד קדימה ולפתור בעיות בזמן אמת.

הם לומדים להסתכל על המכשולים במבט רחב, למצוא דרכים יצירתיות לעבור אותם ולהשתמש בסביבה לטובתם. חשיבה "מחוץ לקופסה" היא חיונית להצלחה בנינג'ה!

מעבר להיבט הפיזי והמנטלי, אימוני הנינג'ה גם מחזקים תכונות אופי חשובות אצל הילדים:

סבלנות והתמדה – הילדים לומדים שלא מוותרים לאחר כישלון ראשון אלא מתמידים עד שמצליחים.

משמעת עצמית – הם מפתחים יכולת להתמקד במטרה ולהקשיב להוראות המאמנים ולא סתם למהר להתחיל את האתגר.

ביטחון עצמי – כשהם מצליחים באתגרים הם צוברים ביטחון ביכולותיהם.

עבודת צוות – חלק מהמכשולים דורשים שיתוף פעולה, תמיכה ועזרה הדדית.

אימוני הנינג'ה הופכים כל ילד לאלוף קטן. הם יוצאים מהאימון עייפים אבל מחייכים, גאים בהישגיהם. גם אם נפלו פעמים רבות בדרך, הצליחו להתגבר ולהשיג את מטרתם בסופו של דבר.

ההורים שצופים מהצד לא מאמינים למראה עיניהם כשהילד הביישן וחסר הביטחון שלהם פתאום הופך ללוחם נמרץ הכובש את מתקן המכשולים. אבל זו בדיוק התועלת של אימוני הנינג'ה – הם מגלים כישרונות חבויים בכל ילד ונותנים להם הזדמנות לממש אותם.

קפיצות, טיפוסים וסלטות הם רק חלק קטן מהעולם המרתק של אימוני נינג'ה. אם ברצונכם לספק לילדכם אתגר פיזי ומנטלי שיאפשר להם לצאת מגבולות הנוחות ולגלות את הפוטנציאל הטמון בהם, הגיע הזמן לצרף אותם לאימוני נינג'ה. הם בהחלט יוצאים מהם כאלופים קטנים!

קרדיט תמונה : יגל מוגרבי

 

חפשו את נינג'ה נגב ברשתות!

פייסבוק – itsninjanegev

אינסטגרם – ninjanegev    

טיקטוק – itsninjanegev

 

רוצים שיעור נסיון חינם?

התקשרו עכשיו ל – 050-213-7484 נאור

או השאירו פרטים באתר – https://ninjanegev.co.il/ 

נינג'ה נגב  – רשת מתחמי הנינג’ה הגדולה בארץ. 

קרדיט תמונה : יגל מוגרבי
צור קשר - לכל שאלה מוזמן להשאיר פרטים