קורס ההכנה לצבא שיחידות העלית חיכו לו נחשף

תוכן עניינים

אדרנלין כושר קרבי הנה חברת ההכשרות הביטחוניות והכושר הקרבי המובילה בישראל לה עשרות צוותי פעולה ייעודים הממוקמים בפריסה ארצית ופועלים במתכונת קורס הכנה ייעודי אותו יצרו אנשי המקצוע המובילים בתחומם ומתאפיינים בכך שהם עומדים בראש מערכי ההכשרה של גופי הביטחוניים השונים של מדינת ישראל.

 

אדרנלין כושר קרבי אשר נטלה על עצמה את כובד האחריות ליצור הליך הכנה ייעודי ומנצח אשר מסוגל להתחייב למשתתף לשירות ביחידות החוד הצהליות אשר על מסלול הכשרתו תקראו בזה הרגע.

 

מה תעברו במסלול הכשרת המלש"ב באדרנלין כושר קרבי

מדובר במסלול הכשרה אותו עוברים ארבע מחוזות המהווים מקשה אחת וביחד עומדים כחברה הגדולה והמובילה בישראל להכנה לצבא.

כחלק ממסלול הכשרה המדובר יעברו המשתתפים אימוני שגרה עצימים, ימי דמה מדויקים בשת"פ מערך יחידות החוד הצהליות, סדנאות וסדרות העשרה ולצד ניתוח ע"י טכנולוגיה שהקדימה את זמנה ומביאה את משתתפינו לאחוזי ההתאמה מלאים בהגשמת מטרותיהם.

 

תוכלו לתת לנו דוגמאות לכמה מסיפורי ההצלחה שלכם ?

קרדיט תמונה: בתמונה צוותי כושר קרבי יעודים של חברת אדרנלין מאת הצלמת עדי אבלס

אדרנלין כושר קרבי יקנעם

יכולות וורבליות הן הדבר בו הייתי החסר ביותר, לדבר מול קהל להתבלט ולהוציא מהכוח אל הפועל לא היו מנת חלקי.

ימים כלילות לצד סדנאות העשרה ועבודה פרטנית הם שעשו את השינוי שגרם לי לסחוף אחרי צוות מתגבשים שלם ואיתו להפעיל לקורס טייס היוקרתי

 

אדרנלין כושר קרבי נס ציונה

הייתי נער שסלד מכל הקשור לכושר גופני היות ומצאתי את עצמי חסר בו והיום אני עומד כמי שמוביל את הסיירת בה אני משרת כמדריך הכושר הקרבי המשמעותי שבה.

כלים אותם הנחילו בי עוד בימי המוקדמים באדרנלין כושר קרבי עשו את כל השינוי והיום הפכו אותי לאדם שעתיד לשרת כרמד' של יחידת מגלן.

 

אדרנלין כושר קרבי ירושלים

חולשה מנטלית שהפכה אותי לאדם הססן ופחדן שלא ידע איך להתחיל דבר כלשהו שלא לדבר על לסיימו וזה עד ליום שצפיתי בהם מרחוק ואותו מאמן צוות שזיהה אותי וחייב אותי להפוך לחלק כדי לספר לי שהוא היה בדיוק כמוני עד לפני עשור והיום תפקידו הוא להוביל אותי בבטחה אל היעד.

חולשה אותה הפך לחוזק והיום כמפקד צוות ביחידת המסתערבים כדי להוביל את הגל הבא של לוחמי יחידת עלית זו ובביטחון עצמי חוצה גבולות

 

אדרנלין כושר קרבי באר שבע

"סוליסט" הגדירו אותי סובבי, אדם שנהנה מהלבד ובעקבות כך עבר ניכור חברתי כדי למצוא את מוקמו בצוות כושר קרבי מבודל הבנוי כחלק מהפסיפס הישראלי הטומן בתוכו את כל הגוונים והצורות בחברתנו ואני שעמדתי נאהב ומוערך בפעם הראשונה בחיי כדי לזרוח ולקבל כלים שכאלו שאפשרו לי לסיים קורס חובלים בהצלחה וליצור חוויות וחברים שלא חשבתי שאראה בגלגול זה.

 

איך מצטרפים לאדרנלין כושר קרבי ?!

אנחנו כאן כדי להכין אתכם בצורה הנכונה ביותר לשירות משמועתי ביחידות החוד הצהליות ובתפקידי פיקוד וקצונה בצה"ל

אם אתם מבקשים שירות מאתר וחוצה גבולות ביחידות אלו ואף יותר לחצו על הביטוי כושר קרבי במאמר זה, הכנסו לאתר, הזינו פרטים ואנחנו ניצור אתכם קשר בהקדם לתיאום אימון ניסון ללא עלות, בהצלחה!

צור קשר - לכל שאלה מוזמן להשאיר פרטים