נקודות שצריך לחדד לגבי סוללה לאופניים חשמליים

תוכן עניינים

טווח הנסיעה וביצועי האופניים

יש לא מעט דברים שמעניינים את רוכבי האופניים החשמליים, אך נראה שאחד החשובים שבהם מתייחס לטווח הנסיעה ממנו ניתן ליהנות. בל נשכח שהיום יש לרוכבים דרישות רציניות מהאופניים שלהם בכל הקשור למרחק הנסיעה המרבי אליהם הם יכולים להגיע. לכן חשוב לדבר על סוללה לאופניים חשמליים, מאחר ויש לה חלק חשוב מאוד בהענקת האפשרות לכל רוכב להגיע גם למקומות די מרוחקים ממקום המוצא שלו.

 

לגבי מרחק הנסיעה, נקודה שיש לחדד אותה מדגישה שככל שהרוכב מדווש יותר, כך הוא חוסך בשימוש בסוללה ובכך מעניק לעצמו מרחק נסיעה גדול יותר. סוללה איכותית לאופניים הפועלים על מנוע חשמלי תורמת גם לביצועי האופניים, אך חשוב להבין שהסוללה נבדקת במעבדות של היצרנים, ולכן היכולת שלה בשטח יכולה להיות מעט שונה. זהו דבר שיש להבין כדי לא לבחור סוללה נחותה שלא תתמודד כלל עם שטחי רכיבה מאתגרים.

 

אורך חייה של הסוללה

אחת הנקודות שיכולות לעניין עוד יותר את רוכבי האופניים החשמליים של ימינו, היא כזו שצריך לחדד אותה מעט יותר מאחר והיא נוגעת לכמה זמן יכולה לחיות, אם נגיד זאת כך, סוללה לאופניים חשמליים. יש לדעת כי לאורך זמן השימוש, יורדת איכות הביצועים של הסוללה, ולכן אם מדובר על סוללה איכותית, הרי שהיא יכולה להציע איכות ביצועים מספקת לחלוטין לא רק ביום הראשון לשימוש באופניים, אלא גם לא מעט זמן לאחר מכן.

 

משך חייה של סוללה לאופניים חשמליים נע בד"כ בין שנתיים וחצי לשלוש שנים, והדבר תלוי בלא מעט גורמים. לעתים מספר הפעמים שטוענים את הסוללה משפיע על אורך חייה, לעתים איכות הייצור שלה משפיעה על תוחלת החיים שלה, וכמובן שגם פגיעה בסוללה יכולה להוביל לקיצור חייה. לכן יש להתייחס לדברים אלה על מנת להבין שהנקודה החשובה שנוגעת למשך חיי הסוללה תלויה במספר דברים שונים.

 

השפעת התאים על איכות הסוללה

בחינת נתוני הסוללה, שמצוינים בדף המכירה שלה או בכל מקור מידע רלוונטי אחרי, מציגה בפני מי שמתעניין ברכישתה או ברכישה של אופניים ממונעים חשמלית, מידע לגבי עוצמת הסוללה וכיו', אך חשוב להכיר גם את המבנה שלה ואת החלקים שמרכיבים אותה אם רוצים לחדד עוד יותר את היכולת שלה לשרת היטב את הרוכב. לרוב, אנו מדברים על התאים שמהם מורכבת סוללה לאופניים חשמליים שנמכרת היום ע"י משווקים רבים.

 

מבנה הסוללה מציג 2 תאים שמהם בסופו של דבר יוצאת האנרגיה שמניעה את האופניים, אם נגדיר בצורה פשוטה. לתאים אלה יש צבעים שונים, ואם מדובר על תאים בצבע ירוק, הרי שהם מוכרים כפחות איכותיים מאלה שצבועים בצבע ורוד. נראה כי גם נקודה זו דורשת תשומת לב מצדם של כל אלה שרוצים בסופו של דבר לעלות על האופניים שלהם ולהבין שהם יכולים לגמוע מרחקים רבים תוך הסתמכות על סוללה איכותית.

 

 

צור קשר - לכל שאלה מוזמן להשאיר פרטים