איתור נזילות –  מה הן הדרכים הטובות ביותר?

תוכן עניינים

האם אתם יודעים עד כמה זה היה מסובך בעבר לאתר נזילות? על מנת לאתר נזילה מאחורי אחד הקירות היה צריך לשבור אותו, ולראות מה בדיוק קורה. אך נכון להיות המציאות היא שונה, וישנה אפשרות לאתר נזילות בצורה קלה. אז מהי הדרך הכי טובה לאתר נכון להיום נזילה שהתגלתה מאחורי הקירות בבית או בעסק? יצאנו לבחון את העניין הזה על מנת לחזור אליכם עם תשובה חד משמעית. תשובה שתאפשר לכם לדעת כי המצב נמצא תחת שליטה.

 

איתור נזילה על ידי מצלמה תרמית

נכון להיום השיטה הכי טובה לאיתור של נזילות היא על ידי מצלמה תרמית. לפני שמבצעים ייבוש חול רטוב צריך לאתר נזילה על ידי מצלמה תרמית זוהי השיטה המועדפת של האינסטלטורים. המצלמה התרמית מאפשרת לאינסטלטור להבין בדיוק מה קורה מאחורי הקירות. המצלמה מאפשרת לדעת מהיכן מגיעה הנזילה ומה בדיוק גרם לה. אחרי שמאתרים את הנזילה יהיה אפשר כמובן לתקן אותה. כל זאת מבלי לשבור את הקירות ומבלי לגרום לנזק נוסף.

 

איתור נזילה על ידי גז

אפשרות נוספת שמאפשרת לאתר נזילות היא החדרה של גז אל תוך הצנרת. ברגע שמחדירים גז אל תוך הצנרת יהיה אפשר לראות היכן נמצא החור בצנרת. אחרי שמאתרים את החור בצנרת, יהיה אפשר גם לתקן אותו בצורה יעילה. חשוב להגיד כי הגז איננו פוגע באף אחד והוא בכלל לא מסוכן. כך שאם זה היה החשש שלכם תוכלו להשאיר אותו מאחור. הגז מיועד על מנת לאתר את מקור הנזילה, והוא לא יפגע באף אחד מבנ

מה עושים אחרי איתור הנזילה?י הבית.

 

אחרי שמאתרים את הנזילה על ידי מצלמה תרמית או על ידי גז ישנו צורך לתקן אותה. רק אחרי שהתיקון של הנזילה מתבצע כמו שצריך תוכלו לחזור לשגרת החיים הרגילה. אחרי התיקון יכול להיות כי תצטרכו לבצע גם ייבוש תת רצפתי בחלק מהמקרים. כל זאת על מנת לאפשר לכם לחזור לשגרה במהירות שיא. הרי כל עניין קטן עשוי לגרום לכך שתמצאו את עצמכם חוזרים בדיוק לאותו המצב.

צור קשר - לכל שאלה מוזמן להשאיר פרטים