שידורי טלוויזיה ותכניות שאסור לפספס

תוכן עניינים

על רקע הקשיים הניכרים במשיכת קהל רחב לבתי הקולנוע, שידורי הטלוויזיה הפכו לפעילות הפנאי האהובה ביותר. אך שפע הערוצים והאפשרויות לפעמים מקשה על הבחירה. נציג כמה מהשידורים והתוכניות שאסור לפספס בימים אלה. 

להפוך למיליונרים בשידור חי 

איך זה להרגיש כמו מיליונר, שיכול להרשות לעצמו לקנות כל דבר, בלי חשבון? מדי פעם ניתן למצוא תוכניות דוקומנטריות אודות מיליונרים שזכו בלוטו, פתאום באמצע החיים. ניתן להכיר למשל את אלה שהצליחו לעבור מעבודה כשכירים למשקיעים גדולים. אפשר לראות איך חיים הזוכים שיצאו לפנסיה מוקדמת, ללא דאגות כלכליות ואחרים שהפכו לנדבנים. אם אתם שולחים טופס לוטו, תוצאות הגרלת הלוטו האחרונה המשודרות בשידור חי יאפשרו למיליונרים חדשים לגלות את זה באותו רגע, על המקום. 

שידורי הומור – הדבר הכי מצחיק שלא תרצו לפספס 

חובבי האקטואליה שבינינו מקבלים מספיק חדשות בכל יום. אבל מה עושים כאשר החדשות לא תמיד אופטימיות? הרשו לנו להציע משהו קצת יותר קליל והרבה יותר מהנה. השידורים והתוכניות שאסור לפספס כוללים ספישלים הומוריסטים, תוכניות סאטיריות כמו ארץ נהרת או זהו זה הוותיקה (שחזרה לכבוד תקופת הקורונה). ויש כמובן את התוכניות עם ההצלחה הבין לאומית המפתיעה כגון קופה ראשית, ועוד פנינים כמו נבסו. אבל אם אתם בקטע נוסטלגי של הומור, אין ספק שתרצו להתיישב מול הקאלט של סיינפלד או חברים. ואם סטנד אפ עושה לכם את זה, שחר חסון, עדי אשכנזי, אדיר מילר וחבריהם שיחררו המון תכנים המשודרים בטלוויזיה וגם אונליין.  

סדרות הלהיט מקוריאה – לבעלי קיבה חזקה

סדרת משחקי הדיונון מספרת את סיפורם של אנשים שהסתבכו בגדול. אך היא לא הלהיט היחיד. הסדרות הכי מדוברות בעת האחרונה לא מגיעות מארצות הברית וגם לא מאירופה, אלא מדרום קוריאה. דרום קוריאה הופכת למעצמת טלוויזיה עולמית, ואם עוד לא יצא לכם לראות את משחקי הדיונון הנוקבת, כדאי להשלים את הפער במהירות. הסדרה כוללת תכנים אלימים, אך עיקר הכוח שלה בביקורת החברתית ובשאלות על מוסר אנושי, כסף ורוע. אך די מהר הגיעה עוד סדרת להיט אפילו יותר מצליחה, ושמה דין גיהינום. הסדרה מספרת את סיפורם של אנשים המואשמים בחטאים מוסריים. אך המיוחד זה שאנשים אלה מקבלים צו אלוהי, מסר מישות מלאכית על מועד הוצאתם להורג. במועד המדובר מגיעים שדים לביצוע גזר הדין. זו לא סדרה לבעלי לב חלש, אך היא הפכה לאחד התכנים הכי נצפים כיום בעולם. 

ספורט עם החבר'ה 

אם אתם מחפשים שידורים שמתאימים לחוויית צפייה החבר'ה, תוכניות הספורט הן הבחירה המוצלחת. בכל רגע נתון ניתן למצוא בשלל הערוצים אירועי שיא כאלה או אחרים. לפעמים אלה משחקים מליגת ה-NBA האמריקאית, לפעמים זה גביע העולם בכדורגל מבית פיפא, לפעמים אלה תחרויות אגרוף או המשחקים האולימפייים. מה שבטוח, האדרנלין שמגיע הישר מתוך המסך – שווה צפיה.  

צור קשר - לכל שאלה מוזמן להשאיר פרטים