קרוואנים להשכרה בכנרת עם CARAFUN

תוכן עניינים

ישראל הקטנה שלנו שופעת בהמון מקומות שונים ומשונים בהם ניתן לנפוש. יש לנו את המדבר האינסופי בדרום, כולל אילת הפנינה התיירותית. קיים ים המלח היחיד במינו בעולם באזור מדבר יהודה. אזור עמק האלה הנהדר, גוש דן המיוחד והצפוף, ירושלים הקסומה והקדושה שמהווה מוקד עליה לרגל מכל העולם ומכל שלוש הדתות המרכזיות, אבל אין ספק שאזור הצפון הישראלי הוא הפראי והענף ביותר עבור חופשות, בעיקר חופשות פנים – כלומר, חופשות שמבצעים בתוך המדינה ולא טסים לחוץ לארץ עבורן. ואיזה מקום יותר פופולרי בצפון מאשר הכנרת? אולי החרמון במקרים מסוימים, אבל לרוב  – הכנרת משמשת כנקודת ציר תיירותית באזור הצפון בפרט ובארץ ישראל בכלל.

 

קרוואן כרעיון לחופשה מעניינת במיוחד

 

אחד הדברים שהקורונה הכריחה אותנו להסתגל אליו הוא חופשה בתוך ישראל. ישראלים רבים החליטו לעשות מהלימון לימונדה ולצאת לחופשות מעניינות ושונות בתוך הארץ. קרוואנים להשכרה של חברת CARAFUN השכרת קרוואן בכנרת הפכו להיות טרנד חזק בכל הנוגע לחופשה באזור הכנרת.

אזור הכנרת הפך להיות מזה זמן רב ליעד  נופש מבוקש על ידי נופשים רבים כגון משפחות, חברים וזוגות רומנטיים.
הקרבה הגדולה למים, שלל האטרקציות המוצעות הפכו את השכרת הקרוואן הנייד והצבתו באזור זה לטרנד לאומי מאוד חזק ומבוקש.

למי עדיף להשכיר קרוואן על פני צימר או בית מלון באזור הכנרת?

אם אתם חובבי טבע שאוהבים לטייל במספר מקומות ולחוות שטח, אבל גם אוהבים להיות בבית – קחו קרוואן.
אם אתם באים כמשפחה גדולה או כמה חברים טובים שרוצים לצאת כקבוצה לחופשה לא שגרתית בטבע הנפלא – קחו קרוואן.
אם נמאס לכם מהצפיפות וההמוניות בבתי המלון, מהתורים בחדר האוכל ( שלא לדבר על האוכל עצמו), ממעליות תקועות ושירות עצל – קחו קרוואן.
אם אתם רוצים להפיק אירוע, מסיבת טבע או כל דבר אחר בסגנון ואוהבים נוחות ופינוק – קחו קרוואן.

 

 

קרוואנים להשכרה בכנרת- יתרונות מול בית מלון או צימר

 

אזור הכנרת משופע בבתי מלון והצעות לשכירת צימרים אולם קרוואנים להשכרה בכנרת, בעיקר בתקופת הקיץ והחופש הגדול הינה בעלת יתרון משמעותי

לבעלי משפחות גדולות – קרוואנים להשכרה בכנרת יתנו לכם חסכון ניכר של אלפי שקלים. הרבה יותר זול לשכור קרוואן מפואר ועם שבע מקומות לינה ולצאת כל המשפחה ביחד, מאשר לשכור מספר חדרים בבית מלון או כמה צימרים

למשפחות, חברים או קבוצות המעוניינים לצאת כקבוצה- יתרון הגמישות בכל הנוגע למיקום הקרוואן ואי הנעילה על בית מלון זה או אחר ייתן לכם את היכולת לבקר בכל אתר שתחפצו. הלחץ סביב הכנרת בתקופת הקיץ, יהיה לא רלוונטי בעבורכם. הגעתם למקום ונראה לכם שהוא עמוס – רתמו את הקרוואן וחנו אותו במקום אחר נינוח יותר.

בקיצור, קרוואן הוא פיתרון מעניין ומיוחד למי שרוצה להתנסות בחופשה בלתי שגרתית – בעיקר באזור הכנרת. אז למה אתם מחכים?

צור קשר - לכל שאלה מוזמן להשאיר פרטים