המדריך לסוככים בחורף: איך בוחרים סוככים נגד גשם?

תוכן עניינים

סוככים ופרגולות יכולים לשמש כפתרון קירוי מצוין נגד גשם, גם בימי חורף סוערים וגשומים. רבים מאיתנו אשר מעוניינים בפיתרון כזה, אשר יוכל לשמש אותנו גם בימי הגשם בבית או בעסק, מתלבטים באיזה סוכך לבחור. בשוק ישנם מספר סוגי סוככים שונים המתאימים להגנה בפני הגשם, ולכל אחד מהם יתרונות וחסרונות משלו.

סוככי זרועות

סוככי זרועות מתקפלים, שהם בדרך כלל הנפוצים ביותר, מתאימים בעיקר לימי החורף הפחות סוערים, מכיוון שרוחות חזקות במיוחד עלולות להזיק לפרופיל האלומיניום שלהם, אשר אינו מוגן מהצדדים, וזאת למרות שהכיסוי העליון עצמו בדרך כלל עמיד בפני מים.

מסיבה זו, אם אתם בוחרים בסוככי זרועות סטנדרטיים כפתרון שלכם לסוככים נגד גשם, עליכם לוודא כי הסוכך נמצא במקום בו ישנה הגנה מסוימת בפני רוחות כמו למשל קירות נוספים בצדדים או עמודים מקדימה.

סוככים ופרגולות אלומיניום מתקדמות

אלו הם סוככי זרועות "מהדור החדש" שלאחרונה צוברים פופולאריות רבה, ולמעשה משלבים בין יתרונות הפרגולה ליתרונות הסוכך: הסוכך בנוי משלד אלומיניום עמיד במיוחד בכל מזג אוויר, והבד הוא למעשה שמשונית עמידה במיוחד ומתקפלת, כך שהמראה הכללי של הסוכך מזכיר הרבה יותר פרגולה מאשר את הסוכך המסורתי.

יתר על כן, פרגולות אלומיניום מסוגלות להגן על שטחים גדולים הרבה יותר ובדגמים מסוימים רוחבן יכול להגיע עד ל – 12 מטר, ואלו מתאימות גם כסגירת מרפסת לחורף, או באופן קבוע.

סוככי מסך וסוככי מסילות

סוככי מסך הם סוככים בעלי הצללה אנכית ולא אופקית, כך שהם יוצרים מעין חדרון נפרד בתוך המרפסת או החצר, ועל כך מתאימים הן לבתים פרטיים והן למסעדות או בתי קפה אשר רוצים להציע מקום ישיבה גם במזג אוויר סוער. מבחינת המחיר, הם נמצאים היכן שהוא באמצע בין הסוככים המתקפלים הרגילים לבין פרגולות האלומיניום (כתלות בדגם הספציפי ובתוספות השונות).

מידת ההגנה בפני הגשם תלויה בעיקר בגודל המרווח בין הצדדים של הסוכך לבין החלק העליון שלו, כאשר סוכך בעל הגנה מלאה הוא בדרך כלל מסיבי יותר ודורש תמיכה של קיר אחד לפחות.

מלבד הגנה גבוהה בפני הגשם, היתרון השני של סוככים אלו הוא שניתן להתקין בהם מנגנון פתיחה חשמלי או ידני באמצעות הוספת מסילות או כבלים, מה שהופך אותם למעשה לסוככי מסילות. כמו כן, בחלק גדול מן הסוככים האלו ישנם חלונות על מנת שעדיין יהיה ניתן לשמור על קשר עם הסביבה ולראות מה מתרחש בחוץ.

צור קשר - לכל שאלה מוזמן להשאיר פרטים