מדריך שאיבת שומן

תוכן עניינים

בעידן שאנו חיים, שמירה על מראה חיצוני מוקפד ובריא ומודעות לטיפוח הגוף הינם הסיבות העיקריות לכך שנשים וגברים מוצאים את עצמם בוחנים תהליך שאיבת שומן. החלטתם ללכת על הליך כזה? דאגו לבחון את מכלול השיקולים שכרוכים בכך ולהתאים לעצמכם בעזרת ממוחה בתחום את הטיפול המדויק ביותר עבורכם. הליך זה יכול לשנות חיים ומוטב לעשות את זה עם האדם המנוסה והמקצועי ביותר. כמובן שישנן גם סיבות בריאותיות פיזיות שדורשות טיפול בשאיבת שומן.

שאיבת שומן – הליך לא פשוט

הליך שאיבת שומן מתבצע כמו כל ניתוח שכיח ונלוות לו תופעות לווי סבילות שלא כרוכות בזמן החלמה או שיקום ממושך. יחד עם זאת כמו כל ניתוח ההליך מתבצע בהרדמה מלאה ועקב כך יש חשיפה לסיכונים שנלווים מפרוצדורה כזו. בחיפושיכם אחר מקום מקצועי ומוכר לביצוע התהליך דאגו לקבל חוות דעת מרופא מנתח שחושף בפניכם את כל הפרטים ומייעץ לכם באופן אישי בהתאם לגופכם ולמצב עורכם את הטיפול הנכון והטוב ביותר. על מנת שתהליך יעבור בצורה מהירה ויעילה חשוב שתרגישו כי אתם בידיים מנוסות ומקצועיות.

אל תתפתו ללכת על הצעת המחיר הנמוכה ביותר, ישנם הרבה חובבנים בתחום ובמקרה הזה עדיף לשלם יותר ולדעת שאתם בידיים בטוחות. הצעה נמוכה מידי יכולה להעיד רבות על אותו אדם שעומד לנתח אתכם.

 מאיפה שואבים?

ניתוח שאיבת שומן יכול להתבצע באזורים שונים בגוף כגון: בטן, ירכיים, ישבן, מותניים,בירכיים, זרועות צוואר וסנטר. בהתאם לאזור ולמצב השומן בגוף נקבע סוג השאיבה- שאיבה קטנה (עד שני ליטר), שאיבה בינונית (עד ארבעה ליטר), שאיבה גדולה (4-6 ליטר) שאיבה גדולה מאוד (6-12 ליטר).

לפני הניתוח

בתחילת התהליך נערכת בדיקה מקיפה ע"י הרופא המנתח שבה מוסברים ההליכים שדרושים לפני הניתוח, במהלך הניתוח ולאחריו ונקבעים האזורים שבהם מטפלים. לפני הניתוח יתכן ותידרשו להפחית בצריכת המזון הרגיל או להפסיק לעשן לדוגמא. לאחר מכן יש לעשות בדיקות דם, שתן וחזה ויתכנו גם בדיקות מקיפות יותר הכל תלוי בחוות דעתו של הרופא. יש להימנע מלקחת תוספי תזונה כמו ויטמינים או תרופות הורמונאליות בתקופה שלפני הניתוח.

הליך שאיבת שומן – איך הוא מתבצע?

הליך שאיבת שומן עצמו מורכב ממספר שלבים: בתחילה מוחדר אל האזור המטופל חומר הממיס את שכבות השומן, לאחר מכן ע"י צינורית מתבצעת השאיבה עצמה. ישנו מגוון של שיטות היום שבהן משתמשים בלייזר או באולטרה סאונד. שיטות אלו מאפשרות לשומן להיפרד מהגוף. אורך הניתוח תלוי בכמות השומן ובמספר המקומות שהן מתבצעת האישה והוא אורך כשעתיים.

מה קורה אחר כך?

לאחר הניתוח יכולים לעלות צרכים נפשיים ובריאותיים שונים. לשם כך רצוי לבדוק שהרופא שבחרתם מלווה אתכם גם בתקופת ההחלמה שלאחר הניתוח ומסייע לכם בהתמודדות עם המצב החדש. אם בחרתם במרפאה מקצועית תזכו לקבל ייעוץ ליווי במשך כל תקופת ההחלמה ואף תמיכה אישית וצמודה יותר בימים הראשונים שלאחר הניתוח.במקרים מסוימים יש ללבוש מחוך צמוד למשך שבועיים שלושה.

לאחר שסיימת בהצלחה את הניתוח דאגו לשמור על בריאות גופכם ועל אורח חיים שונה ממה שהיה עד כה- הקפידו לאכול נכון ולבצע פעילות ספורטיבית כל שהיא.

ניתוח שאיבת שומן הוא אומנם פתרון יעיל ומהיר, אך הוא אינו פתרון אשר יחזיק מעמד אם לא נשמור עליו.

מידע נוסף: שאיבת שומן באתר בריאות האישה

חיים ללא סוכר

צור קשר - לכל שאלה מוזמן להשאיר פרטים