מדריך לאיפור ערב

תוכן עניינים

בין אם הוזמנת לחתונה, בר מצווה, אירוע משפחתי אחר או סתם למסיבה מושקעת, האיפור שלך חייב להתאים לגודל המעמד (כל עוד, כמובן, את לא נראית יותר טוב מהכלה, למשל). איפור המיועד לאירועים נקרא בדרך כלל "איפור ערב", ונשים רבות מנצלות אותו כדי להתאפר באופן שונה מהרגיל, ולנסות להגיע למראה מושקע ונוצץ יותר. איפור ערב גם צריך להחזיק מעמד לאורך שעות ארוכות, מבלי להימרח או לדהות. אם גם את שוקלת איפור ערב לאירוע הבא שהוזמנת אליו, הנה כמה טיפים:

החליטי מראש על הסגנון שאת רוצה לעצמך

האם את רוצה רק להדגיש את תווי הפנים באופן עדין ואלגנטי, או להתפרע וללכת על מראה דרמטי עם איפור מעושן לעיניים, ריסים מלאכותיים או אודם נוכז במיוחד?

אל תהססי ללכת על "איפור ניסיון"

אם מדובר באירוע חשוב במיוחד, שווה להשקיע את הכסף הנוסף בסשן ניסיון, ולהגיע בהדרגה ותוך עבודה עם מאפר או מאפרת מקצועיים, למראה הנכון ביותר עבורך. כך, במקרה שהמאפר הולך בכיוון שלא מתאים לך, תוכלי לעצור אותו בזמן, ולחסוך מעצמך עוגמת נפש.

התאמת איפור ערב לעור הפנים

לפני שמתחילים באיפור ערב חובה להכין את עור הפנים – לנקות את העור ולהשתמש בתכשירים מיוחדים במטרה לכווץ את הנקבוביות, להחליק את העור ולעורר אותו. לנשים רבות יש עור יבש מדי שאינו מתאים לסוגים מסוימים של איפור, ולאחרות יש עור שמן, שסוגי איפור אחרים עלולים להזיק לו. חשוב גם לא להתעלם גורמים נוספים כמו פיגמנטציה, נטייה להזעת יתר, אדמומיות באזורים מסוימים בפנים ועוד.

איפור ערב מותאם לגיל המתאפרת

נערות המעוניינות באיפור ערב לבת מצווה או לנשף הסיום בתיכון, צריכות להביא בחשבון את הרגישויות של עור הפנים בגיל ההתבגרות, וללכת על איפור עדין יחסית, שיחמיא לתווי הפנים הצעירים שלהן ולא יבגר אותן שלא לצורך. נשים בגיל העמידה, לעומת זאת, שאולי סובלות כבר מגלי חום, צריכות לבחור באיפור קל שאינו חוסם את הנקבוביות ומאפשר לעור לנשום לאורך כל האירוע.

איפור ערב – עשי זאת בעצמך

לא חייבים להיעזר במאפר מקצועי בכל פעם שאת רוצה להשיג איפור ערב מושקע. בתי ספר רבים לאיפור מציעים כיום קורס איפור אישי, שבמסגרתו ילמדו אותך אנשי המקצוע טיפים חשובים שבעזרתם תוכלי להגיע בעצמך, ומול מראת האיפור הביתית, איפור ערב מקצועי ומרשים בכל פעם מחדש.

צור קשר - לכל שאלה מוזמן להשאיר פרטים