רוצים להסיר משקפיים? 5 פעולות שיש לבצע לפני שבוחרים מרפאה להסרת משקפיים

תוכן עניינים

טיפולי הסרת משקפיים נחשבים לנפוצים מאד בשנים האחרונות בישראל ובעולם, עם הרצון של רבים להיפטר אחת ולתמיד מהמשקפיים, לשפר את איכות החיים או אפילו להעלות את הביטחון העצמי.

גם אתם שוקלים בחיוב טיפולים להסרת משקפיים, נחושים לבצע את ההחלטה הטובה ביותר האפשרית – ברור לכם שבתחום הזה יש גם סיכונים שונים שצריך לתת עליהם את הדעת.מדריך: כיצד בוחרים מרפאה להסרת משקפיים?

במאמר הנוכחי תוכלו לקרוא על מספר פעולות די בסיסיות שעשויות להגדיל את סיכויי ההצלחה שלכם, ולהביא לבחירה המוצלחת ביותר של מרפאה.

1. החליטו קודם כל על השיטה להסרת משקפיים

התחום של הסרת משקפיים נחשב כיום לרחב, עם שיטות שונות ומגוונות להשלמת המטרה: ביניהן לאסיק, לייזק לאסק, PRK, צייס פרימיום, אינטרלאסיק, אפי לאסיק ועוד. לכל אחת מהשיטות האלה יש אופן ביצוע שונה, יתרונות וחסרונות. היריעה כאן קצרה מלפרט על כל אחת מהשיטות, אבל אלו בירורים שמומלץ שכן תעשו לפני שאתם מקבלים את ההחלטה הסופית.

גם המאפיינים העיקריים של האדם, דוגמת מבנה העיניים או חומרת הבעיה, צריכים לשחק תפקיד – ולכן בדרך כלל מומלץ לבצע את הבחירה יחד עם גורם מומחה שבקיא בתחום. לאחר שמבינים איזו שיטה רוצים, חשוב לבחון את פרופיל הפעילות של המרפאה ולראות במה בדיוק היא מתמחה.

2. השוו מחירי הסרת משקפיים

מחיר הסרת משקפיים אינו בטל בשישים, ולכן רצוי לבחון אותו היטב לפני שמקבלים את ההחלטה. המחיר נע בין כ-7,000 ש'ח לכ-14,000 ש'ח, אם לא יותר, והוא תלוי כאמור גם בשיטה בה בוחרים. אלא שיש הבדלים בין מרפאות שונות, שבאים לידי ביטוי הן בטיב הביצוע והן בעלות שלה.

ביצוע השוואת מחירים הסרת משקפיים בלייזר כתוצאה מכך יכול לכוון אתכם לעבר הבחירה המתאימה לכם ביותר. זה לא אומר שאתם חייבים לבחור בהצעה הזולה ביותר שיש, כי לפעמים מסתתר מאחוריה טיפול שאינו מוצלח, אבל כן רצוי לבחון את המחירים ולבצע השוואה בין מספר מרפאות שיכולות להתאים.

3. אל תוותרו על בדיקת המומחיות של המרפאה

התחום של הסרת משקפיים בישראל הוא די פרוץ, למרבה הצער, כשיש גורמים הפועלים בתוכו והמומחיות שלהם מוטלת בספק (עד למצב של ביצוע טיפול בשיטה שלא בקיאים בה באופן מלא) – מה שעלול להיות קטסטרופה של ממש. לפני שבוחרים מרפאה צריך לבחון בכה שיותר עיניים, ורצוי שגם עם משקפיים, את הניסיון, המוניטין וההסמכות של אנשיה. אתם עשויים לגלות כאן כמה הפתעות לא נעימות, שיציגו באור שונה חלק מהמרפאות.

4. שווה בדיקה: הסדרים עם קופות החולים

לכל ישראלי יש ביטוח משלים דרך אחת מארבע קופות החולים הפועלות בישראל. מה שחשוב לזכור הוא שלכל ביטוח משלים יש סיכויים משלו, כשבדרך כלל (אבל לא תמיד) ניתן מענה מסוים בכל הנוגע לטיפולים להסרת משקפיים. חשוב לבדוק מהם התנאים הפוליסה הספציפית שמחזיקים בה, כשבדרך כלל ביטוחים מקיפים יציעו סבסוד ראוי. מיותר לציין שההנחה ניתנת עבור טיפול במכונים ספציפיים שמקיימים הסדר עם קופת החולים, אותם מומלץ לבחון גם כן.

5. חשוב לדעת – לא כל אדם מתאים להליך הסרת משקפיים

לא כל אדם שסובל מבעיות ראייה מתאים לעבור טיפול להסרת משקפיים – למעשה, כמעט שליש מהמועמדים נפסלים מסיבה זו או אחרת. חשוב לבצע בדיקות התאמה אצל גורמים מומחים, כדי לראות האם בכלל יהיה אפשר לבצע את הטיפול, מהן השיטות שעשויות להתאים עבור האדם הספציפי וכן הלאה. עוד משהו שצריך לשים לב אליו הוא הנגישות של המקום בו נבדקים, עוברים את הטיפול וגם את הביקורות לאחר מכן. מומלץ שזה יהיה מקום נגיש כמה שאפשר, מה שיהפוך את החיים שלכם לפני, במהלך או אחרי הטיפולים לפשוטים פי כמה.

 

אולי יעניין אותך:

מדריך לטיפול טבעי ביובש בעיניים

צור קשר - לכל שאלה מוזמן להשאיר פרטים