מדריך המסת שומן

תוכן עניינים

כבר ניסיתם הכל: דיאטת חלבונים ודיאטת פחמימות, צעדה יומית או אפילו מנוי בחדר כושר, אבל מצבורי השומן העקשניים מסרבים להיעלם. רבים מאיתנו חווים את התסכול כשכל מאמץ ההרזיה הגדול אינו מביא את התוצאות המקוות.

כשדיאטה וספורט לא עוזרים, צריך לחשוב על פתרון אחר, וכנראה להיעזר בהתערבות חיצונית מקצועית. עד לא מזמן, האפשרויות שעמדו בפני המתמודדים עם עודפי השומן היו בעיקר אופציות הכוללות הליך של ניתוח.

להליך ניתוחי חסרונות שצריך לקחת בחשבון, הוא כרוך בסיכון עקב ההתערבות הפולשנית והצורך בהרדמה, וכן בכאבים ותקופת החלמה. אך מי שסובל מבעיית השמנה קלה עד בינונית נרתע מלקיחת הסיכון בצעד כה מרחיק לכת כניתוח.

המסת שומן – פתרון פלא?

בשנים האחרונות הופיעה שיטת הרזיה חדשה, המבטיחה ירידה במשקל ובעודפי השומן ללא צורך בניתוח וכאבים. שיטה זו, של המסת שומן נעשית במספר טכניקות, ומבטיחה שלאחר מספר מועט של טיפולים, ללא כאבים ותופעות לוואי המטופל יראה תוצאות ניכרות לעין.

בלי דיאטה? בלי ספורט? בלי כאבים ובלי סבל? איך זה עובד? הסבר קצר על השיטה וטכניקות הטיפול השונות.

מה זה טיפול להמסת שומן?

טיפול להמסת שומן הוא טיפול המתאים להשמנה ברמה קלה עד בינונית. הוא אינו מתאים לבעלי עודף משקל רב בכל חלקי הגוף.

טיפולי המסת שומן מתאימים לאזורים ספציפיים בגוף וקטנים בשטחם. הם מתאימים לאזורים בגוף אשר דיאטה או ספורט אינם משפיעים על מצבור השומן בהם כגון: סנטר כפול או מצבורי שומן בזרועות. כמובן שהם מתאימים גם למצבורי שומן בבטן, בישבן, בירכיים ובמקומות מטרידים אחרים.

במסגרת הטיפול מומסים תאי השומן ונפלטים מהגוף דרך מנגנוני פליטת הפסולת הטבעיים שלו. מרגע שתאי השומן נעלמו, לא תחזור להיות השמנה באותו אזור בגוף.

אחת העובדות הידועות היא, כי אנשים שסבלו מעודף שומן ועשו דיאטה, עשויים להשמין מחדש בדיוק באותם מקומות. הסיבה היא שגם לאחר הדיאטה תאי השומן נשארים במקומם ומחכים להזדמנות להתמלא מחדש. שיטת המסת השומן הורסת תאים אלה, כך שגם אם תהיה השמנה מחודשת האזור המטופל לא יושפע ממנה ולא ישמין.

מעבר ליתרונות אלה, לשיטה יתרון נוסף: ניתוחים כגון שאיבת שומן גורמים לפגיעה בעור. מכיוון שלתאי השומן תפקיד בשמירה על העור מתוח, רענן ויפה. כך שרבים מאלה שעברו ניתוחי שאיבת שומן צריכים אחר כך להתמודד עם בעיות של עור רפוי, שקעים לא אסתטיים בעור, וכדומה. טיפולי המסת שומן אינם פוגעים בעור, ואף דואגים ליצור מחדש של קולגן, האחראי על מתיחת העור. כך שתצאו מהטיפול רזים וחטובים!

אם השתכנענו ביעילות השיטה ויתרונותיה, מה עושים עכשיו? עכשיו צריך לבחור באיזו שיטה להמסת שומן אתם מעוניינים. ישנם לא מעט מכונים העוסקים בתחום המסת השומן כל מכון והטכניקה שלו.

אילו שיטות המסת שומן קיימות?

המסת שומן בלייזר: זוהי אחת השיטות הפופולאריות להמסת שומן. הטיפול אינו כרוך בהרדמה או כאבים, למעט הרדמה מקומית של המקום המטופל. במהלך הטיפול, מכשיר הלייזר עובר על המקום המיועד להמסה, מפרק את תאי השומן ועל ידי כך ממיס אותם.  תאי השומן נספגים במערכת סינון הפסולת הטבעית של הגוף ולבסוף מתנדפים מהגוף דרך בלוטות הלימפה. לאחר הטיפול נחבש האזור בתחבושת לחיצה. מעבר לכך אין כל מגבלה על המטופל ואף מומלץ לו לחזור לפעילות מלאה כולל פעילות גופנית.

המסת שומן באמצעות זריקות: הזרקת חומר בשם פוספטידיל כולין לאזור הרצוי. החומר ממיס ומפרק את תאי השומן ומסנן אותם החוצה מהגוף באמצעות מערכת הלימפה. התהליך מלווה בכאב קל בלבד הנגרם מדקירת מחט המזרק. לאחר הטיפול אין כל מגבלה והמטופל חוזר לפעילות מלאה. עשויה להיות אדמומית קלה באזור הטיפול החולפת לאחר כמה שבועות.

המסת שומן אפשרית גם בצורות נוספות. השיטה מביאה לתוצאות מרשימות וללא כאבים.

צור קשר - לכל שאלה מוזמן להשאיר פרטים