כמה עולה ביטוח בריאות ואיך להשוות

תוכן עניינים

בלי ששמתם לב איך זה קרה אתם פתאום אנשים מבוגרים יותר? לא עוד אותם נערים ואנשים צעירים מלאי אנרגיה? אם כך, בוודאי הבנתם שגם עליכם הזמן עובר, אי אפשר לעצור אותו ובמילים אחרות: לא לעולם חוסן. אנחנו לא באמת נשארים צעירים ויפים לעד ואנחנו לא באמת יכולים להבטיח שתמיד נהיה בריאים. השנה האחרונה שחלפה עלינו, שנת הקורונה, הוכיחה לנו שאפילו במקרה של אנשים בריאים, הכול עלול להשתנות בבת אחת וברגע אחד. מה עושים במצב כזה? ומה באמת יכול לעשות אדם שקם בבוקר ומבין שהוא חולה במחלה כרונית קשה? מצב עוד יותר מתסכל הוא המצב שבו קיימת תרופה, אך היא איננה בסל התרופות, היא יקרה או נדירה. במצב כזה למעשה אנחנו יודעים שיש משהו שיכול להציל אותנו, או את היקרים לנו, אבל אין לנו איך לממן זאת. אם גם אתם התחלתם לחשוש מכל המצבים האלה, כדאי שתדעו שהפתרון הנכון הוא לעשות ביטוח בריאות, ויפה שעה אחת קודם.

 

שימו לב על מה אתם משלמים

 

בבואנו לדבר על ביטוח בריאות צריך לקחת בחשבון את העובדה שקיימות לא רק הרבה חברות ביטוח שונות, אלא כל חברה גם יכולה להציע לכם משהו קצת אחר. למעשה, יש ביטוחים שונים ומגוונים בתחום הזה ויש אינספור פוליסות שביניהן תוכלו לבחור. יש אפשרות לעשות ביטוח בריאות בסיסי ביותר אך ניתן גם להוסיף לו סעיפים מיוחדים כמו בחירת מנתח, הטסה לניתוח דחוף בחו"ל ועוד. לכן, למרות שלקרוא את כל הסעיפים של פוליסת הביטוח זה לא דבר פשוט, רצוי מאוד לעשות זאת. כמו כן, חשוב להיות מודעים לכל אותם נתונים שיכולים להשפיע על המחיר שתשלמו. למשל, האם אתם אנשים שמעשנים? האם ביום שבו אתם עושים ביטוח בריאות אתם חולים במחלה קשה? בני כמה אתם? ומה ההיסטוריה הרפואית שלכם? כל הנתונים האלה יכולים להשפיע על הצעת המחיר שתקבלו ולכן ברור מדוע אדם מסוים ישלם על ביטוח בריאות X ואילו אדם אחר ישלם Y.

 

אל תוותרו על השוואת מחירים

 

מעבר לשאלה מה יכול להשפיע על המחיר שתשלמו על פוליסת ביטוח הבריאות שלכם, אנחנו מציעים לכם לבדוק גם את חברות הביטוח השונות. לעשות היום השוואת ביטוח בריאות זה לא משהו שידרוש מכם השקעה גדולה מידי, כי למעשה כל הנתונים מחכים לכם אונליין. אתם יכולים לבדוק ישירות באינטרנט, בעזרת אתרים ייעודיים, על איזה מחירים מדובר וכך להחליט איפה אתם רוצים להיות מבוטחים. מה שכן, כאשר מדברים על השוואת ביטוח בריאות, אנחנו מאוד ממליצים לכם לברר גם דבר או שניים אודות החברה שאליה אתם פונים בסופו של דבר. למשל, האם זו חברת ביטוח מוכרת? האם זו חברה שיש לה הרבה ממליצים? ואיזה חוות דעת אתם יכולים למצוא אודותיה? השוואת ביטוח בריאות יכולה להוביל אתכם לא פעם גם אל חוות הדעת האמינות ביותר ויש טעם להשקיע ולקרוא אותן. אומנם ברור שלא תרצו להגיע למצב שבו אתם צריכים להפעיל את הביטוח, אך מצד שני, רצוי לעשות הכול כדי לדעת שברגע האמת יהיה לכם אל מי לפנות.

 

 

 

PEXELS

 

צור קשר - לכל שאלה מוזמן להשאיר פרטים