כל מה שהופך את האירוע שלכם מעניין ובלתי נשכח

תוכן עניינים

האירועים של היום כבר מזמן לא מה שהיה פעם. כיום יש כל כך הרבה אפשרויות שיספקו לאורחים שלכם אירוע מהנה, ייחודי עם זכרונות מדהימים ויהפכו את האירוע שלכם לבלתי נשכח. חברת קרייזי קליפ מספקת לכם מגוון רחב של אפשרויות שיהפכו את האירוע שלכם למעניין ובלתי נשכח.

 

מה הופך את האירוע לבלתי נשכח?

קרייזי קליפ היא חברה שמספקת מגוון שירותים מעניינים וייחודיים שיהפכו את האירוע שלכם לבלתי נשכח תוך שימוש בכלים מתקדמים ובצוות מקצועי במיוחד. ריכזנו לכם את השירותים המרכזיים של קרייזי קליפ-

 

עמדת צילום קרייזי בוקס

עמדת צילום של קרייזי בוקס היא אחד הדברים הכי טובים שתוכלו להוסיף לאירוע שלכם. עמדה זו נחשבת לעמדת צילום המתקדמת ביותר בישראל. היא מאפשרת לכם לצלם תמונה בודדת, קולאג', סטריפ או סרטון ברכות ללא הגבלה במשך כל שעות האירוע. חוויית הצילום בקרייזי בוקס היא קלה ומהנה ומעניקה לכם ולאורחים שלכם מזכרות מדהימות.

בעמדת צילום קרייזי בוקס תוכלו להנות ממסך ירוק עם מבחר רחב של רקעי צילום איכותיים ומגניבים כך שתוכלו להתאים אותם לאירוע, מתמונות ברמה גבוהה מאוד עם מצלמת DSLR, מהדפסה תרמית איכותית תוך 8 שניות ללא הגבלה ושליחת תמונות דרך העמדה ישירות לטלפונים ולרשתות החברתיות. כמו כן, ניתן להוסיף לעמדת צילום זו שלטים מדליקים להעצמת החוויה. תוכלו לעצב את השלטים בהתאמה אישית על ידי גרפיקאי מקצועי.

עמדת צילום קרייזי בוקס מגיעה עם איש צוות מקצועי שעוזר לתפעל את האירוע.

 

עמדת טיק-טוק

הרשת טיק-טוק כבר מזמן השתלטה על העולם והפכה לאחת הרשתות הפופולריות ביותר באינטרנט. כמעט ואין צעירים ללא חשבון טיק-טוק ועם הזמן גם יותר ויותר מבוגרים מתוודעים לרשת. למי שלא מכיר, טיק-טוק הוא רשת חברתית שמאפשרת ליצור סרטונים קצרים עם פילטרים, מוסיקה, ריקודים, רקעים ועוד.

קרייזי קליפ מציעה שירות של עמדת טיק טוק. עמדת הטיק-טוק היא אחת העמדות הפופולריות ביותר באירועים לאחרונה. בעמדה בעצם מצטלמים, יכולים לבחור בין רקעים מגניבים תאורה טובה. כך תוכלו להפיק סרטוני טיק-טוק מגניבים, לצלם ברכות או ריקודים ביחד עם המשפחה והחברים שלכם וכך ליצור זכרונות שיישארו לתמיד.

אז מה כוללת עמדת הטיק-טוק?

·        תפאורה מעוצבת שתאפשר לכם לצלם תמונות וסרטונים מגניבים

·        שטיח Pvc

·        רינג עם תאורת לד חזקה שתספק לכם תמונות וסרטונים באיכות מצוינת

 

מגנטים

המגנטים הפכו לחלק בלתי נפרד מכל האירועים של השנים האחרונות. קרייזי קליפ מציעים שירות מגנטים לאירועים שכולל צלם מקצועי, הדפסה תרמית איכותית (שלא דוהה או מתקלפת) ומגנטים שמחולקים ללא הגבלה במשך כל האירוע עד 4 שעות. חבילת המגנטים כוללת אריזת מתנה יוקרתית. באריזה תקבלו מגנטים של בעלי השמחה, חמישה מגנטים מוגדלים, שני בלוקים מעץ עם תמונות ודיסק און קי עם כל התמונות של האירוע.

איך זה עובד?

בדרך כלל יהיה מומלץ להזמין צוות של צלם ועורך. בזמן שהצלם מסתובב ומצלם את האורחים שלכם, העורך מפיק את המגנטים בעמדה מיוחדת ועורך אותך לפי הצורך. כאשר העורך מסיים את תפקידו הוא מצמיד את המגנטים ללוח מגנטי שמעוצב עם הקדשה מיוחדת על ידי הגרפיקאית שלנו. כך האורחים יכולים לבחור את המגנטים שלהם ולקחת אותם מהלוח המגנטי.

 

הפקת קליפים

קליפים הם אחד הדברים המרגשים, מצחיקים וכיפיים ביותר שיש בחתונות. אפשר להכין קליפ ברכות, קליפ עם סרטונים מצחיקים של בעלי השמחה, להוסיף זכרונות וכל מה שתרצו. אנחנו בקרייזי קליפ נפיק לכם קליפ מושקע, צבעוני, מרגש, מצחיק שכולם יזכרו. תוכלו להחליט לשלב אפילו אנימציה מגניבה בקליפ כך שהוא ישרת את הרצונות שלכם.

אנחנו נדע להפיק את הקליפ ולהתאים אותו לאופי האירוע שלכם תוך הוספת אפקטים מגניבים שיגרמו לכם ולאורחים שלכם לצחוק ולהתרגש.

אז איך זה עובד?

על מנת להפיק עבורכם קליפ עליכם לשלוח לנו חומרי גלם שתרצו שיופיעו בקליפ. התיקיה יכולה להכיל תמונות, סרטונים וברכות, בהתאם לאיך שתרצו את הקליפ שלכם.

בנוסף, עליכם לבחור שלושה שירים כאשר שניים מהם יהיו קצביים ואחד יהיה שקט.

את הכל יש לשלוח למייל שלנו Crazyclip777@gmail.com על ידי שירות JUMBO MAIL.

כאשר אנו נקבל את כל החומרים נתחיל את עריכת הסרטון תוך שימוש בתוכנות מתקדמות בתחום.

שימו לב כי זמן עריכת המצגת הוא 14 ימי עבודה מהרגע שקיבלנו את החומרים, לכן עשו זאת מספיק זמן מראש. לאחר שנסיים נשלח לכם את הקליפ לאישור.

 

צור קשר - לכל שאלה מוזמן להשאיר פרטים