המדריך השלם לבחירת חברת ניקיון לעסק

תוכן עניינים

עסק שלא ייראה נקי ומטופח עשוי לשלם על כך מחיר יקר. משרד מטונף, עסק שלא מטפחים אותו ומנקים אותו מעורר רתיעה בעיני לקוחות פוטנציאליים.

ללא בחירה בחברת ניקיון טובה, האווירה במשרד לא תהיה נעימה ואין להתפלא אם גם פריון העבודה ירד והביצועים יתדרדרו. בחירה בחברת ניקיון לעסק מהווה, משום כך, צעד חשוב. אבל איך בוחרים את החברה המתאימה לכם? להלן מדריך שעושה סדר בדברים.

שקיפות וארגון

כל בר דעת מבין מיד שעדיף לבחור חברת ניקיון לעסק שתהיה מקצועית ואמינה. אך עוד לפני שניגע בנקודות הללו, נבקש להדגיש שבחירת ספק שירותי הניקיון צריכה להיעשות לפני הכל תוך התייחסות לממדי השקיפות והארגון. מהי שקיפות בהקשר זה?

שקיפות היא מאפיין חשוב של חברת ניקיון שפועלת ביושר מול לקוחותיה. עבור העסק והניקיון שלו, חשוב לבחור חברת ניקיון שמפרטת עוד לפני ההתקשרות החוזית מהן תחומי האחריות שלה, מה היא מציעה במסגרת השירות, אילו פעולות נחשבות לבסיסיות ואילו פעולות עשויות להיעשות בכפוף לדרישה מיוחדת או לתשלום נוסף.

מלבד אלמנט השקיפות, חשוב לבחור חברת ניקיון בעלת ארגון פנימי ברור. חשוב שיהיה איש קשר מטעם חברת הניקיון, שאליו ניתן תמיד לפנות בכל עניין המצריך בירור או טיפול. לא משנה אם יש לכם משרד קטן או עסק גדול, לא משנה אם אתם אנשי עסקים מנוסים או מתחילים, אך ספק שתרצו לעבור מול חברת ניקיון מקצועית, מאורגנת, הפועלת ביושר ובשקיפות.

גודל ותדירות

לא לכל עסק נדרשת בהכרח חברת הניקיון הגדולה ביותר. למעשה, ישנן חברות ניקיון מאוד גדולות שעובדות בעיקר עם חברות ענק ועם לקוחות מוסדיים. לכן, כדי לבחור נכון חברת ניקיון צריך לבדוק גם אילו חברות יתאימו מבחינת סדר הגודל.

יש חברות ניקיון שמתמחות בניקיון של משרדים קטנים. ישנן חברות ניקיון שמסוגלות להעניק שירותי ניקיון למפעלים גדולים. מלבד הגודל של חברת הניקיון (ובהתאמה – הגודל של העסק שלכם) יש לשאול גם את השאלה החשובה – מהי תדירות השירות הנחוצה לכם.

ישנם עסקים שזקוקים לניקיון בתדירות של פעם או פעמים בשבוע. ישנם עסקים שבהם אי אפשר להסתפק בפחות מאשר ניקיון יום יומי, לפעמים גם כמה סבבי ניקיון בכל יום. יש לכך קשר עם מספר העובדים בעסק, תחום הפעילות, גודל חדרי הישיבות, המטבח, חדרי השירותים.

חברת הייטק קטנה לא תזדקק לאותם שירותי ניקיון ובאותה התדירות כמו מוקד שירות שמעסיק מאות עובדים. אז מהו גודל העסק שלכם? מהי תדירות שירותי הניקיון שאתם זקוקים לה? כל אלה ישפיעו על הבחירה הנכונה בחברת הניקיון הנחוצה לכם.

מקצוענות ללא פשרות

אם יש נקודה שעליה לא כדאי להתפשר הרי שזוהי המקצוענות. כפי שכל עסק שרוצה להצליח צריך לעמוד בסטנדרטים מקצועיים, כך הדבר גם לגבי חברת ניקיון מעולה. חברה שכזאת חייבת לפעול במקצוענות ללא פשרות. היא צריכה להעסיק עובדים אמינים, איכותיים ולא עובדים זמניים וחסרי אחריות.

חברת ניקיון טובה צריכה להעסיק גם אנשי שטח אחראים, המפקחים על הביצוע במיוחד כאשר מדובר בניקיון של עסקים גדולים, יוקרתיים או כאשר יש דרישות ספציפיות. לא רוצים לטעות בבחירה של חברת הניקיון לעסק שלכם? אל תוותרו על ממד המקצוענות.

מגיעים לבחירה הנכונה

לא בטוחים איך למצוא חברת ניקיון מתאימה? ברור לכם שלא ניתן להתעלם מהמחיר של השירות? חפשו חברות מומלצות, שעוסקות בניקיון משרדים ועסקות בכך מזה זמן. בדקו שמדובר בחברה שיש לה לקוחות רבים וחשוב לא פחות – לקוחות מרוצים ותמחור הגיוני. בררו מהו התעריף המקובל ומהו הסדר התשלומים. בררו שמישהו מתעניין בצרכים שלכם, באופי העסק שלכם וכך – תגיעו לבחירה הנכונה.

צור קשר - לכל שאלה מוזמן להשאיר פרטים