אל תתפשרו על מחיר האינטרנט שלכם – כך תשלמו עליו פחות

תוכן עניינים

השימוש באינטרנט הינו צורך בסיסי בימינו והוא מלווה כמעט כל פעולה: שליחת הודעה בוואטסאפ, שליחת מיילים, גלישה באתרים שונים ועוד. בהשוואה לעשור הקודם ובזכות התחרות בין החברות השונות במשק, המחירים לצרכן נעשו יותר ויותר אטרקטיביים וההיצע של חבילות התקשורת נעשה מגוון. דווקא בגלל שכל אחת מן החברות המציעות שירותי אינטרנט, מבקשת להשיג לעצמה כמה שיותר לקוחות, אתם כצרכנים יכולים להרוויח מכך ולהקפיד לבחור את שירותי הגלישה המשתלמים ביותר האפשריים.

איפה אתם גולשים – האם בסלולר או במחשב?

כדי לבצע השוואת מחירי אינטרנט שבאמת תעניק לכם מידע רלוונטי ותסייע לכם לקבל שירות איכותי המתאים לצרכים הביתיים שלכם, כדאי לבצע מעין בדיקה עצמית ולבחון את השימוש האמיתי שאתם עושים באינטרנט בבית. היכן אתם מעדיפים לגלוש – האם בטלפון הנייד, או במחשב? מהם השימושים השונים שלכם ברשת – האם אתם נוהגים להוריד קבצים "כבדים", או רק גולשים כדי להתעדכן בחדשות מדי יום? אם אינכם בטוחים בתשובה, תוכלו לבקש פירוט מלא מחברת התקשורת שאתם מנויים אליה כיום.

כך או כך, לכל מי שרוכש חיבור לאינטרנט מגיע חיבור מהיר ויציב, אבל אין ספק שבין הלקוחות קיים שוני מבחינת צרכי השימוש ומכאן שכדאי לבצע השוואה מהימנה ורלוונטית, בין השירותים המוצעים אצל כל אחת מן החברות – ולרכוש את החיבור המתאים מכולם.

ממה מורכבת העלות של חבילת אינטרנט בחברות השונות?

אולי לא ידעתם זאת, אבל גם בתוך כל חברה – ולא רק בין חברות התקשורת השונות, קיימים הבדלים בתכנים הכלולים בחבילות האינטרנט. השוואת מחירי אינטרנט צריכה לכלול את כל המרכיבים השונים של השירות, לרבות מהירות הגלישה, תקופת השירות, עלות ההתקנה עצמה וסוג התשתית.

לעומת העבר, תשתית של סיב אופטי שנחשבה פעם לחדשנית וכיום היא כבר סטנדרט בגלישה, לא תעלה בהכרח יותר מחבילות "רגילות" ולטווח הארוך – היא עשויה לחסוך לכם לא מעט כסף. עם זאת, ללא בדיקה באשר לשימוש הביתי שלכם בממוצע השנתי, לא תוכלו להסיק מסקנות רלוונטיות ומוטב שתעשו זאת, על מנת לבחור חבילת אינטרנט שכוללת את כל המרכיבים הנכונים ושהעלות שלה תהיה הוגנת ומשתלמת עבורכם לאורך זמן ולא תסתכם במחיר מופחת לחודשיים-שלושה, שיעלה לאחר מכן ויהפוך ללא משתלם.

כיצד ניתן לחסוך באופן ניכר בעלויות הגלישה השנתיות?

אתר ויגוס מאפשר קבלת מידע מקיף ומגוון, בנוגע לכל חבילות התקשורת המוצעות בישראל – בחלוקה לחברות וכולל פירוט מלא של כל תתי-החבילות בתוך כל חברת תקשורת בפני עצמה. המשמעות היא, שכדי לרכוש שירותי אינטרנט משתלמים אתם לא באמת צריכים לעבוד קשה: בכמה קליקים תוכלו לקבל השוואת מחירי אינטרנט, סלולר וכל הדרוש לכם לצרכי המדיה הביתית, בצורה פשוטה ונוחה.

האינפורמציה המהימנה תסייע לבחירה צרכנית נבונה ולחיסכון ניכר בממוצע העלויות השנתי, שאתם משלמים בעבור שירותי התקשורת באשר הם, באופן נייח בבית וכמובן גם בטלפון הנייד.

 

 

צור קשר - לכל שאלה מוזמן להשאיר פרטים