תיק השקעות מנוהל: איך בוחרים מנהל תיק השקעות?

תוכן עניינים

אין לכם את הזמן הנדרש על מנת לנהל את תיק ההשקעות בעצמכם? ישנו איש מקצוע מנוסה שיכול לנהל את התיק, כולל כל העבודה הקשה. אתם תהיו אלה שתוכלו לקצור את הפירות, וכמובן לספור את הכסף שהרווחתם. אך על מנת שתוכלו להרוויח כסף יהיה עליכם לבחור מנהל תיק השקעות מתאים. תיק השקעות מנוהל חייב להיות כזה שעומד מאחוריו איש מקצוע שאתם סומכים עליו. הרי אם אותו איש מקצוע לא יעשה את העבודה הרצויה, לא תוכלו להשיג את מבוקשכם. במאמר הבא נסביר לכם כיצד אתם בוחרים את מנהל תיק ההשקעות הבא שלכם!

 

מנהל תיק השקעות עם ניסיון

בחירת אפיקי ההשקעה הנכונים היא הבחירה הכי חשובה שתצטרכו לעשות. מהסיבה הזאת תרצו שאותו מנהל תיק השקעות יהיה אחראי על הבחירה שאתם תתקשו לעשות לבד. זוהי הסיבה שבגללה מאחורי כל תיק השקעות מנוהל אמור להיות איש מקצוע עם ניסיון עשיר. מנהל תיק השקעות שאין לו ניסיון עלול לקבל עבורכם החלטות שגויות. כאלה שלא רק שלא יביאו אתכם אל המקום הרצוי, הם ירחיקו אתכם ממנו. לא חבל שתמצאו את עצמכם מדשדשים באותו המקום לאורך זמן? הפתרון הוא לבחור איש מקצוע מנוסה שידע להתמודד עם כל מצב. זה בידיים שלכם לעשות בחירה שתגרום לכם להיות מרוצים.

 

קבלות מוכחות ולא הבטחות באוויר

עניין נוסף שצריך לתת עליו את הדעת הוא הקבלות המוכחות שאיתן מגיע אותו מנהל תיק השקעות. תיק השקעות מנוהל צריך להיות כזה שיצעיד אתכם אל המקום שחלמתם להיות בו. קבלות מוכחות על עבודה שנעשתה בעבר יקדמו אתכם אל המקום שבו אתם רוצים להיות. אם לא יהיו לכם קבלות מוכחת מצידו של המנהל, לא תוכלו לדעת למה אתם צריכים לצפות. תבקשו לראות קבלות שונות על עבודה שבוצעה בשנים האחרונות. אין סיבה שתכניסו את עצמכם אל תוך מקום שעלול להתברר בדיעבד כמקום בעייתי. כזה שלא רק ירחיק אתכם מהשגת המטרות אלא גם יגרום לכם להפסיד כסף.

 

העלות של דמי ניהול התיק

האדם שעומד מאחורי תיק השקעות מנוהל הוא כזה שגם מרוויח מכך. הרי אתם לא מצפים שמנהל תיק ההשקעות יעשה את העבודה בהתנדבות מלאה. העלות של דמי ניהול התיק משתנה בין מנהלי תיקי השקעות שונים. השאיפה שלכם תהיה למצוא מנהל תיק השקעות מנוסה שלא ייקח מכם סכומי עתק. במקרה כזה תוכלו לדעת כי אתם עושים בחירה נכונה שלא תגרום לכם להתחרט. עלות גבוהה על דמי ניהול תיק ההשקעות תביא לכך שהרווח שתקבלו יהיה נמוך יותר משנדמה לכם. השוואת מחירים בין מנהלי תיקי השקעות שונים תחסוך לכם הוצאות מרובות.

 

האינטראקציה האישית בניכם

בנוסף לכל מה שתואר כאן, לא תוכלו להתעלם מהתחושה האישית שלכם. מדובר על תחושה שמשתנה בהתאם למנהלי תיקי השקעות שונים. לכל מנהל תיק השקעות יש את האופי שלו, ואתם מבחינתכם מחויבים לשים לכך לב. השאיפה שלכם תהיה לפנות למנהל תיק השקעות שיגרום לכם להרגיש בנוח בקרבתו. תיק השקעות מנוהל הוא תיק שיצריך מכם להיות תמיד עם האצבע על הדופק. גם שיש מי שמנהל את התיק עבורכם, זה לא אומר שאתם יכולים לנוח על זרי הדפנה. אם יהיה לכם נוח בקרבתו של מנהל התיק, תוכלו לשאול אותו שאלות שונות. אם לא תרגישו בנוח, זה יגרום לכם להימנע מלשאול שאלות שונות. תבחנו היטב את רמת האינטראקציה ואת רמת החיבור בניכם לבין מנהל התיק.

צור קשר - לכל שאלה מוזמן להשאיר פרטים