תבניות לאותיות שתאהבו במיוחד

תוכן עניינים

צריכים ציוד עזר לכתיבה ולציור? הגעתם למקום הנכון. אצל עדן חותמות תוכלו למצוא ציוד משרדי, תבניות לאותיות ושבלונות מיוחדות לאירועים מיוחדים וכלל צרכים!

צריכים שבלונה לכתיבה על קירות? כתיבת אותיות על גבי עוגה? זה הזמן להזמין דרך עדן חותמות – האתר הגדול בישראל לשבלונות ותבניות כתיבה. באתר תוכלו למצוא מגוון גדול מאוד של תבניות ושבלונות המתאימות לכל גיל ולכל צורך – שבלונות מספרים, שבלונות אותיות, שבלונות צורות בעלי חיים ועוד המון דברים אחרים!

 

למה משמשות אותנו השבלונות?

שבלונות כבר מלוות אותנו מגילאים מאוד צעירים – מאז שאנחנו בגן מלמדים אותנו לצייר, לכתוב ולצבוע באמצעות שבלונות ותבניות של צורות, אותיות ומספרים. גם כשאנחנו מתבגרים יותר אנחנו למדים לעשות שימושים נרחבים בשבלונות לצרכים שונים. אם למשל אנחנו מעוניינים ליצור צורה מורכבת או ציור על גבי קירות כמה וכמה פעמים, במקום לטרוח ולצייר את אותו הציור פעם אחר פעם בדיוק מירבי, נוכל לעשות זאת בקלות על ידי שימוש בשבלונה אחת כל פעם.

קונדיטורים משתמשים לרוב בשבלונות לצורך יצירת כתב וצורות מיוחדות על גבי עוגות ימי הולדת ואירועים חגיגיים אחרים. באמצעות חומר אכיל כמו צבעי מאכל מיוחדים אפשר לכתוב ממש על גבי העוגה מבלי שהכתב יתפזר ויימחק.

צבעים ואדריכלי פנים יכולים לעשות שימוש נרחב בשבלונות לעיצוב חללים וקירות. אחרי שדואגים לצבוע את הקירות בלבן או בצבעים הנכונים, בוחרים במגוון שבלונות ליצירת צורות או כתב ואז מרססים או מושכים במברשת צבע.

 

כיצד לצבוע על שבלונה?

אז אם בחרתם להזמין שבלונה ספציפית התואמת את הדרישה אמנותית שלכם כדאי מאד שדאגו לסביבת עבודה מתאימה. זה מאוד תלוי מה ההקשר שבשלו אתם משתמשים בשבלונה. אם אתם משתמשים בשבלונה על גבי קירות, תצטרכו לעמוד ולהשתמש בתרסיס או משיכת מכחול. אם אתם משתמשים בשבלונה על גבי נייר, כדאי מאוד שתשבו ותעשו שימוש בכלי כתיבה או צבע פשוטים וקטנים יותר כמו מכחול צבע או טושים. אמנם חשוב מאוד לראות שאתם לא מפעילים כוח רב מדי על כלי הצביעה בשולחן, שלא תקרעו את הדף שמתחת לשבלונה.

 

מה עוד אפשר להשיג באתר?

באתר של עדן חותמות אפשר להשיג חוץ מאשר שבלונות אותיות, מספרים וצורות גם מגוון פריטים חשובים אחרים – יש שם מלא חותמות לכל דורש. חותמת פרטית שתהיה רק שלכם ותשמש אתכם לאמת טפסים תחת אישורכם, או חותמת מקצועית שתשמש אתכם במשרד בעבודה. ניתן להשיג באתר שלטים מסוגים שונים שיסמלו לכל מי שמגיע מה קורה וממה צריך להיזהר או להיות מודע אליו. צריכים למשל שלט חניה פרטית? אין בעיה, יש באתר כמה וכמה סוגים של שלטי חניה. צריכים שלט להזהיר או לאסור על דבר מסוים במקום, כמו שלט אין כניסה? גם זה נמצא באתר. כל מה שנשאר לכם לעשות זה להיכנס ולבחור!

 

צור קשר - לכל שאלה מוזמן להשאיר פרטים