שערים חשמליים בשדרות מה לבדוק?

תוכן עניינים

לצורך שמירה אופטימלית על חניית הבית או הבניין שלכם עליכם להתקין שער חשמלי. מעבר לעובדה ששער חשמלי חוסם כניסה רכבים אחרים ומבטיח לכם שאף אחד לא יחנה בחנייה שלכם, ההתקנה תוכל לאפשר גם שמירה של הרכב מ"מכות חנייה" שקורות בעיקר כאשר אנחנו חונים ברחוב או בצידי הדרך. אם אתם שוקלים התקנה של שער חשמלי הנה כל המידע שאתם חייבים לדעת. 

 

שערים חשמליים לבניינים

אם כבר מיציתם את הרגע הזה שאתם חוזרים הביתה אחרי יום עבודה ארוך ומפרך ומישהו חנה לכם בחניה, אולי שווה לכם להתקין שער חשמלי בבית או בבניין שלכם ולחסוך מעצמכם את הכאב ראש, העצבים ואפילו הדלק. שירות לשערים חשמליים בדרום יכול להבטיח לכם את השקט הנפשי אליו אתם מייחלים. סוגי השערים הקיימים מאפשרים התאמה אופטימלית של השער לכל מקום או אזור שקיימים. 

 

סוגי שערים חשמליים – מה הכי מתאים לבית שלכם?

בשביל לייצר התאמה מדויקת של השער לצורך, לטעם ולמקום שבו אתם רוצים אותו יש לכם אפשרות לבחור מבין מגוון השערים החשמליים הקיימים בשוק. כמובן שיש את השערים הקלאסיים שכולנו מכירים אבל יש גם הרבה אחרים, מעוצבים ואפילו אנחנו לא חשבנו שהם שער חשמלי. 

 

שער כנף חשמלי

שערים חשמליים מסוג כנף יכולים להגיע כדו כנפי או חד כנפי. השער הוא בעל ציר בכל דלת והם מחוברים לקירות ששם הוא מיועד. השכר יכול להיפתח באמצעות שתי הכנפיים או רק באמצעות אחת מהן בדומה לדלת בית סטנדרטית. אם ברצונכם ששתי הכנפיים של הדלת יפתחו אתם צריכים לדעת שתצטרכו שני מנועים נפרדים. תוכלו גם לבחור אם הדלת נפתחת פנימה לכיוון הבית או הבניין או החוצה ממנו. בהתאם לרצון שלכם. 

 

שער חשמלי מתרומם 

שער חשמלי מתרומם, או בשמו השני: שער מרחף. הוא בדרך כלל השער הקלאסי, זה שאתם מכירים בתור מחסום חניה עמיד ואיכותי. זה אותו השער שמתרומם מעלה לזווית של 90 מעלות וחוזר חזרה לאחר סיום המעבר של אותו כלי רכב. איך הוא יודע שרכב נכנס פנימה? באמצעות חיישן איכותי שמזהה תנועה. הוא בטיחותי, חזק ועמיד מאוד. מומלץ בקרב בניינים רבי קומות שהמחסום נפתח הרבה ויש הרבה ילדים בסביבה. 

 

שער פאנלים

דלת פאנלים הוא שכר שמתרומם על ידי כמה יחידות במקום ביחידה אחת שלמה. דלת הפאנלים נפתחת גם במקביל לתקרה וגם כלפי מעלה וחוסכת הרבה מקום ושטח בסביבת הבית או המחסן שלכם. 

 

לסיכום שערים חשמליים 

שערים חשמליים לא חייבים להיות אגרסיביים, תופסים מקום, בצבע מסוים או להיפתח לכיוון קבוע. מגוון של חברות להתקנת שערים חשמליים יכולות להציע לכם הרבה פתרונות יצירתיים, איכותיים, חזקים ואסתטיים לבית\ לבניין\ למחסן שלכם. הטיפ הכי טוב שאנחנו יכולים להציע הוא להתייעץ ולהתעניין. 

צור קשר - לכל שאלה מוזמן להשאיר פרטים