שירותי הדפסת תלת מימד

תוכן עניינים

הדפסת תלת מימד היא תהליך שבו אובייקטים נוצרים על ידי הנחת שכבות עוקבות של חומר. זה ידוע גם בשם ייצור תוסף.

מדפסת התלת מימד הראשונה הומצאה על ידי צ'ארלס וו. האל בשנת 1984, אך הטכנולוגיה לא הפכה לפופולרית עד סוף שנות ה-90 כאשר מחירם של מחשבים אישיים ירד והתאפשר להשתמש בתוכנת CAD עליהם.

ניתן להשתמש במדפסות תלת מימד ליצירת חפצים ממגוון רחב של חומרים, כולל פלסטיק, מתכות ומזון. תהליך שירות הדפסת תלת מימד דומה לזה של הדפסה דו מימדית עם ראש אקסטרודר נע קדימה ואחורה על פני משטח תוך הפקדת חומר בשכבות דקות.

 

הדפסת תלת מימד היא תהליך של יצירת אובייקטים מוצקים תלת מימדיים מקובץ דיגיטלי

מדפסת התלת מימד הראשונה הומצאה על ידי צ'ארלס האל בשנת 1983. היא נקראה מנגנון הסטריאוליטוגרפיה והיא השתמשה באור אולטרה סגול כדי לרפא פוטופולימרים לצורה מוצקה.

להדפסת תלת מימד יש שימושים רבים בתעשיות שונות, כגון תעשיית הרפואה, תעשיית התעופה והחלל ועוד רבים.

שירותי הדפסת תלת מימד באתר המימד הרביעי היא תהליך של יצירת אובייקט מוצק תלת מימדי מקובץ דיגיטלי. זה יכול להיעשות על מגוון רחב של חומרים, כולל פלסטיק, מתכות וכמה פולימרים. הדפסת תלת מימד מאפשרת ייצור של חלקים בעלי צורות מורכבות שיהיה קשה או בלתי אפשרי לבצע בשיטות אחרות.

 

מדפסות תלת מימד משמשות בתעשיות רבות

כולל תעופה וחלל, רכב, אדריכלות ובנייה. הם יכולים ליצור אבות טיפוס במהירות ובזול יותר משיטות עיצוב מוצר מסורתיות כמו דפוס או עיבוד שבבי.

הדפסת תלת מימד במימד הרביעי היא תהליך של יצירת אובייקט פיזי ממודל תלת מימד. מודל התלת מימד נוצר בדרך כלל על ידי אמן תלת מימד, אך ניתן להפיק אותו גם ממקורות אחרים, כגון סריקת לייזר, תוכנת עיצוב בעזרת מחשב (CAD) או שיטות אחרות.

מדפסת התלת מימד הראשונה הומצאה בשנת 1986. היא נוצרה על ידי צ'אק האל והוא כינה אותה "מנגנון הסטריאוליתוגרפיה". החברה הראשונה שייצרה מדפסות תלת מימד בקנה מידה גדול הייתה Stratasys Incorporated. הם החלו לייצר את קו MakerBot של מדפסות תלת מימד שולחניות ב-2009.

הדפסת תלת מימד שימשה למטרות שונות כמו מחקר רפואי וייצור אבות טיפוס למוצרים שיימכרו בחנויות.

להדפסת תלת מימד יתרונות רבים לתחום הרפואי. ניתן ליצור באמצעותו גפיים תותבות, שתלים ומכשירים רפואיים נוספים המותאמים אישית לצרכי המטופל.

תהליך זה נעשה על ידי הוספת חומר שכבה אחר שכבה. ניתן להשתמש במדפסות תלת מימד לייצור כל דבר, מצעצועים ועד מכוניות.

מדפסת התלת מימד הראשונה נוצרה בשנת 1984 על ידי צ'אק האל. המדפסת התלת מימדית הראשונה שיכולה לעבוד עם פלסטיק נוצרה בשנת 1988 על ידי S. Scott Crump שאותה כינה מנגנון סטריאוליטוגרפיה (SLA).

בתחילת שנות ה-90 החל פרויקט RepRap והוא נועד ליצור מכונה לשכפול עצמי בקוד פתוח שיכולה להדפיס את רוב החלקים שלה באמצעות חומרים פלסטיים.

מדפסת התלת מימד המסחרית הראשונה לשימוש ביתי הומצאה בשנת 2009 וכך היה

 

צור קשר - לכל שאלה מוזמן להשאיר פרטים