רילוקיישן לסינגפור – לחיות את החלום

תוכן עניינים

רילוקיישן לסינגפור נשמע כמו חלום שרק מעטים יכולים להגשים. אבל כשצוללים קצת יותר לעומק, מתבהרת תמונה שונה לחלוטין. הנה כמה דברים שחשוב לדעת אם אתם מפנטזים על רילוקיישן לסינגפור

רילוקיישן הוא הרפתקאה של ממש. חיים בארץ זרה, שההרגלים, הדינמיקה, השפה, מזג האוויר וההתנהלות שונים לגמרי ממה שקורה בישראל הוא אתגר לא פשוט בכל גיל. יחד עם זאת, כאשר מדובר על רילוקיישן לסינגפור, נדמה שכל המורכבות הזו משתלמת. אחרי הכל, מדובר במדינה שבמשך שנים ארוכות מככבת בראש טבלת המדינות בהן קל מאוד לעשות עסקים והשכר הממוצע גבוה מאוד.

כדי לעשות רילוקיישן לסינגפור יש צורך לקבל את אחת הוויזות היעודיות למי שמבקש לעבוד במדינה. אותן ויזות נחשבות לכאלה המונפקות עבור מומחים בתחומם, אולם לא מדובר בהכרח במומחים על פי ההגדרה המקובלת במחוזותינו.

Employment Pass – ויזה המיועדת למי שאמורים להתברג בדרג ניהולי בסינגפור.

EntrePass – ויזה המיודעת למי שמבקש לעשות רילוקיישן לסינגפור לצורך הקמת עסק. עסק זה לא יכול להיות בית קפה, מועדון, מכון עיסוי או סוכנות השמה והמבקש צריך להציג לרשויות עדויות לכך שהוא בעל ניסיון רב בתחום וצפי השתכרות כתוצאה מהעסק החדש.

Personalized Employment Pass – ויזה המיועדת לבעלי משרות בכירות מאוד המבקשים לעשות רילוקיישן לסינגפור. במסגרת האשרה האמורה, אותו אדם יכול להיות כחצי שנה ללא עבודה וכן ישנה גמישות בנוגע למעבר בין עבודות. הסיבה לכך שהסינגפורים מגלים סובלנות רבה כלפי אנשים מסוג זה היא פוטנציאל ההשכרות האדיר שלהם, מה שיניע קדימה את גלגלי הכלכלה בתחומם.

רילוקיישן לסינגפור כולל, כאמור, מספר תנאים, אבל ההשקעה כדאית מאוד. מדובר במדינה עם נופים יפהפיים, מערכת חינוך ומערכת בריאות מהמתקדמות ביותר בעולם, מעצמה בתחום האלקטרוניקה ואיכות הסביבה וכן מדינה שמצעידה קדימה את נושא האיזון בין חיי משפחה לקריירה. מכל הסיבות הללו ומעוד סיבות רבות אחרות רילוקיישן לסינגפור זו חווייה משנת חיים, כזו שלפניה ואחריה לא תהיו אותו הדבר.

כיוון שסינגפור שונה שנות אור מישראל, רילוקיישן לסינגפור מצריך הכנה מוקדמת קפדנית ודקדקנית מאוד. בין אם מדובר במציאת דירה, ברישום ילדים למסגרות, בהיכרות עם מנהגי המקום ועם הציפייה שיש מהמהגרים למדינה – כל אלו צריכים להיות מוכרים וידועים למי שמתכננים רילוקיישן לסינגפור. רק כאשר תהיו מצויידים בכל המידע, רילוקיישן לסינגפור יהיה ידידותי ומזמין. אמנם בכל מקרה יהיה מדובר בהליך קליטה מורכב, אולם לפחות את הבסיס ואת הציפיות הראשוניות מכם תוכלו לדעת. רילוקיישן לסינגפור כמוהו כהגירה למציאות שונה בתכלית מכל המוכר והידוע בישראל. יש מי שמתאהבים בקסם המזרח ואילו אחרים לא מצליחים להכיל את השוני ומעדיפים לסיים רילוקיישן לסינגפור מוקדם מהמתוכנן. הכנה מוקדמת, ביקור מקדים, היכרות עם המנהגים ופתיחות לתרבות החדשה יכולים להקל באופן משמעותי על התהליך.

צור קשר - לכל שאלה מוזמן להשאיר פרטים