רוצים להיות תמיד במקום הראשון? טיפים לקידום אתרים

תוכן עניינים

התחרות הגדולה שמתחוללת היום בין עסקים, לא פוסחת על שום עולם תוכן ועל שום תחום באשר הוא. בעלי עסקים רבים כבר הבינו מזמן שמה שהתחיל את דרכו בתור שיטות של "מפה לאוזן" כבר לא יכול היום להגדיל באופן משמעותי את מעגל הלקוחות, ולכן בשנים האחרונות הובן הצורך הברור והטבעי של בעלי עסקים למצוא פלטפורמות נוספות שבהן הם יוכלו לקדם את העסקים שלהם. היות והתחרות היא כמעט אין סופית, החלטנו להביא בפניכם כמה טיפים לקידום אתרים שיעזרו לכם להישאר תמיד במקום הראשון. הטיפים הללו רלוונטיים בין אם אתה מקדם אתרים או בעל אתר שמעוניין לבצע קידום לבד.

המירוץ בדרך למקום הראשון מתחיל בקידום אתרים

אז בואו נתחיל לרגע מההתחלה: מאיפה הצרכנים של היום מקבלים את המידע שלו הם זקוקים? ובכן, מנוע החיפוש של גוגל היום הוא הדרך הכמעט בלעדית של כולנו למצוא מידע שיסייע לנו לקבל החלטות שונות. למשל, אם אדם מסוים נמצא בטיול בצפון ולא מכיר אטרקציות שיכולות לספק הנאה לו ולבני משפחתו במהלך הטיול, הוא יכול להיכנס לגוגל ולכתוב את הביטוי "אטרקציות לכל המשפחה בצפון". כמובן שבלחיצה על כפתור החיפוש יעלו בפניו מאות אלפי תוצאות, ובינינו – באמצע הטיול אין שום סיכוי שהאדם הזה יתחיל לגלול ולגלול בין הדפים השונים, והוא כנראה יבחר באחת מהתוצאות הראשונות שמופיעות בפניו.

בתור בעלי עסק של אטרקציה לכל המשפחה בצפון, האינטרס הגדול הוא להופיע באחת מהתוצאות הללו, וכאן בדיוק נכנס הנושא של קידום אתרים.

קידום אתרים יעיל – ככה עושים את זה

אם כן, אפשר להבחין היום בין שתי שיטות מרכזיות שבאמצעותן ניתן לבצע קידום אתרים יעיל ואיכותי: האחת – קידום אתרים ממומן, הידועה גם בשמה המקוצר – PPC – Pay Per Click והשניה – קידום אתרים אורגני, הידועה גם בשמה המקוצר – SEO – Search Engine Optimization. לכל אחת מהשיטות יש את היתרונות שלה, אז בואו נכיר אותן קצת יותר לעומק.

במה עדיף לבחור – קידום אתרים ממומן או קידום אתרים אורגני?

אז כאשר מדברים על שיטת הקידום הממומן מדברים בעצם על שיטה שהמודל שלה מתבסס לפי מיקום ראשוני עבור בעל העסק ברשימת התוצאות, ועבור כל כניסה לאתר האינטרנט שלו – הוא ישלם לגוגל כסף. לעומת זאת, קידום אתרים אורגני מתבסס על העלאת תכנים רלוונטים ומעניינים לאתר האינטרנט של העסק בשילוב עם מילות מפתח רלוונטיות, כך שגוגל בעצמה תעשה את הקישור בין מילות המפתח לבין אתר האינטרנט של העסק, ותדע לקדם אותו בהתאם. מדובר כאן, בעצם, על אינטרס משותף של שני הצדדים, שכן גוגל שואפת להציג תוצאות מהימנות, והעסקים שואפים להתקדם כמה שיותר קדימה.

לא בטוחים מאיפה להתחיל? אל דאגה, אתם לא לבד

על מנת שתוכלו להבטיח קידום אתרים איכותי ויעיל, אתם יכולים לקרוא המון מידע מקצועי ומדריכים באתר של ניר אזולאי מקדם אתרים בכיר בישראל ובעל ניסיון רב בתחום קידום אתרים בגוגל.

צור קשר - לכל שאלה מוזמן להשאיר פרטים