קניית דובי ענק ליום האהבה

תוכן עניינים
צילום:freepik

למצוא שנה אחר שנה מתנה מדהימה, מקורית ומושקעת זו משימה קשה. האם אי פעם הפתעתם את בת זוגכם בדובי ענק ומקסים? אם עדיין לא עשיתם זאת, תוכלו להוריד מלבכם לפחות אבן אחת של דאגות. מתי קונים את הדובי? איזה סוג לבחור ומהם היתרונות של בובת הענק המתוקה הזו? הכל כאן:

לדובי משמעויות רבות

המשיכה האנושית לחיות פרוותיות היא עובדה. גם הקשר החם שהאנושות מנהלת עם דובים לאורך ההיסטוריה היא עובדה שאין עליה ויכוח. בובת הדובי הענק מקפלת בתוכה מספר עצום של משמעויות, כאשר בבסיסן מדובר בתחושה האישית שכל אחד מאיתנו מקבל מהדובי: תחושה של טבעיות, תום, רוך, מתיקות, לבביות וגם כמובן אהבה.

על משמעות הגודל

הקשר עם עולם בובות הדב לא מסתיים רק בחיבה לדובים עצמם והוא מחובר גם אל מהות הבובה עצמה: בובה מפנקת, נעימה ורכה למגע, עוטפת ומגנה, כך שהיא תתאים מאוד כמתנה רומנטית ואין להתפלא על כך שרבים מעדיפים לקנות אותה לאהובתם כדי לסמל את כל אלו. נוסף לכך ישנו עניין הגודל: דובי ענק למכירה הוא מתנה גדולה מאוד. ישנם דובים בגודל של מטר וחצי, שני מטרים ועבור הנועזים ישנם גם דובים בגובה של שישה מטרים. זוהי מתנה שתופסת נפח עצום בתוך החדר, היא דומיננטית מאוד ולכן מסמלת השקעה במתנה גדולה, מה שכמובן יעיד על כמות האהבה שביקשתם לבטא דרך המתנה.

קלישאה קלישאה, אבל זה לא רע

אמנם בובות דובים ענקיים הן מעט קלישאתיות, אך אפשר להודות בזה מבלי להתבייש: כל אחד ואחת היו רוצים לקבל בובה ענקית ומקסימה לאירוע רומנטי מתוק כמו יום האהבה. בלי פרחים או שוקולדים שגרתיים, ללא תכשיטים שלא בהכרח קולעים לטעם – הדובים הם מתנה פשוטה, יפה וסמלית, שמכילה בתוכה המון משמעויות חשובות.

איזה דובי כדאי לקנות?

בובות הדב מגיעות במגוון עצום של צבעים, גדלים וגם עיצובים שונים. תוכלו לבחור בגודל משמעותי, אך הביאו בחשבון את גודל החדר שבו הדובי ישהה. לפעמים הרצון לקנות דובי בגודל 3 מטרים הוא מקסים, אבל בפועל הבית קטן והוא פשוט יהיה חסר מקום מתאים, מה שפוגע באיכות המתנה בסופו של דבר. לאחר שבחרתם את הגודל, תוכלו לבחור את הצבע והצורה של הדובון. הצבעים העיקריים הם לבן, חום וורוד, עם לב בין הידיים או משקפיים, חולצה עם כיתוב רומנטי או סרט על הצוואר. אם אתם לא בטוחים במה שהיא הכי תאהב, אתם מוזמנים להתרשם מהמלאי העצום של עדן דובים ולבצע הזמנה במהירות לדובי שנראה לכם המתוק והיפה מכולם. יום אהבה שמח.

 

צור קשר - לכל שאלה מוזמן להשאיר פרטים