קווי חיים תקניים מצילים חיי עובדים

תוכן עניינים

כל עובד שמגיע לעבודה ירצה לדעת כי הוא יחזור הביתה בשלום. זה לא משנה היכן הוא עובד או מה הוא עושה על מנת להביא כסף הביתה. עם זאת עבודה בגובה היא מסוכנת, הרבה יותר מסוכנת מכל עבודה אחרת. הסיבה לכך היא שמספיקה חוסר תשומת לב קטנה בשביל להיות במצב לא אידיאלי בלשון המעטה. זוהי הסיבה שבגללה אנשים רבים חוששים לעבוד בגובה, רק בגלל הסכנה הספציפית הזאת. הפתרון האידיאלי במקרה הזה תהיה התקנת מערכת קווי חיים תקניים במקומות שונים. המערכות האלה יאפשרו לעובדים השונים לעבוד בצורה אפקטיבית מבלי לעצור באף שלב. בתור מעסיקים שהעובדים שלהם עובדים בגובה האחריות היא על הכתפיים שלכם. תאפשרו לעובדים לעבוד בצורה טובה ויעילה, ובאותה נשימה גם לשמור על עצמם.

 

מי צריך להתקין מערכת קו חיים?

מערכות קווי חיים הן כבר מזמן לא בגדר המלצה, רוב המעסיקים רואים אותם בגדר חובה. חובה עליכם לדעת כי אתם לא מסכנים את העובדים שלכם כאשר הם עובדים אצלכם בעסק. זה לא משנה אם הם עובדים על גגות או בכל מקום אחר שדורש מהם לעבוד בגובה. מערכת קו חיים יכולה להיות מותקנת בתוך העסק עצמו, במקומות שדורשים מהעובדים לטפס לגובה רב. מצד שני הן יכולות להיות מערכות שמותקנות על גגות שונים אליהם העובדים אמורים לעלות. זוהי הסיבה שבגללה ניתן למצוא מערכת ניידת שניתן לשנע אותה לכל מיני נקודות שונות. במקומות אחרים ישנה אפשרות להתקין מערכת קבועה שלא ניתן להזיז אותה ממקומה.

 

מעסיקים? תשמרו על חיי העובדים

העובדים שלכם מגיעים בכל בוקר אליכם לעסק על מנת לסייע לכם לגדול ולהתפתח. בתמורה העובדים מקבלים את השכר שלהם, ועוד כל מיני הטבות שונות. אך עדיין האחריות על חיי העובדים היא שלכם, בתור מעסיקים חובה עליכם לשמור עליהם. זוהי הסיבה שבגללה אתם צריכים לעשות כל מיני פעולות שונות שלא משאירות מקום לספק. אם העובדים שאתם מעסיקים עובדים בגובה, האחריות שמוטלת עליכם תהיה גדולה כפליים. העובדים אמורים לדעת כי אתם עושים כל מה שאפשר כדי לשמור עליהם בזמן העבודה עצמה. על ידי התקנת מערכת קווי חיים תוכלו להיות בטוחים כי העובדים לא אמורים להיות מודאגים. הם יוכלו לבצע את כל הפעולות הנדרשות מבלי שתהיה סכנה כזאת או אחרת לחייהם.

 

מערכת שתימנע מכם כאבי ראש

כל עובד שסופג חבלה כתוצאה מנפילה בגובה יעמיד אתכם בסיטואציה לא נוחה. קודם כל הוא יצטרך ככל הנראה לקחת כמה ימי חופש, מה שיגרום לכך שתצטרכו לחפש אלטרנטיבות. אך הבעיה היותר חמורה תהיה שתצטרכו לספק תשובות מדוע לא שמרתם על בטחונו של העובד. העובד מצידו יכול לתבוע אתכם, ומכאן הסיפור הופך להיות מורכב וסבוך. האינטרס שלכם בתור בעלי עסקים תהיה לדלג על הבעיה הבאה שעשויה לפקוד אתכם. על ידי מערכת קווי חיים לא רק שאתם שומרים על העובדים, אתם שומרים גם עליכם. המערכת תחסוך לכם המון בעיות אפשריות מול העובדים השונים שאותם אתם מעסיקים. האינטרס הטבעי שעל פיו תפעלו יהיה להמשיך לעבוד בקצב גבוה מבלי שיהיו רעשי רקע או הסחות דעת.

 

האם תמיד צריך להתקין מערכת קווי חיים?

לא בכל מקום עבודה העובדים נדרשים לעבוד בגובה. לכן במקרים שבהם העבודה היא אינה עבודה בגובה, אין צורך להתקין מערכת קו חיים. מצד שני אם אתם יודעים כי העובדים עלולים להידרש לעבוד בגובה, חובה עליכם לאבטח אותם. אבטחת העובדים תעשה על ידי מערכת קווי חיים שמתאימה אישית לאופי העבודה. ברגע שהמערכת תהיה כזאת שמתאימה לאופי העבודה, יהיה אפשר לקבל ממנה את מלוא התועלת. אם המערכת תעבוד כמו שצריך, תוכלו לדעת כי אתם עשית את מה שנדרש כדי לשמור על חיי העובדים שלכם. זוהי האחריות שכל כולה היא על הכתפיים שלכם, לכן תצטרכו לקחת אותה בדיוק כפי שהיא. אל תגרמו לעצמכם להגיע למצב שבו אתם צריכים לגלגל את האחריות למקומות אחרים. תכירו באחריות שמוטלת עליכם, ותוודאו כי אתם מיישמים אותה כנדרש.

 

בחירה אחת שיכולה לעשות את ההבדל

מבחינת המעסיקים מדובר על בחירה אחת קטנה מבין שלל בחירות שאותן תעשו. אם אתם בעצמכם לא עובדים בגובה, יכול להיות שאפילו לא תבינו עד כמה היא משמעותית. מערכת קווי חיים היא מערכת שיכולה להוריד מכם מעמדה כבדה מהכתפיים. מערכת אחת קטנה שתשמור על חיי העובדים שמגיעים לעבוד אצלכם. המערכת עצמה תאפשר לעובדים לעבוד בצורה אפקטיבית מבלי לדפוק חשבון על כל דבר קטן. הם ידעו כי כל פעולה שהם יעשו על הגג או כל מקום גבוה אחר תהיה פעולה מאובטחת לגמרי. מבחינת האפקטיביות העבודה תוכל להיעשות בדיוק כמו שעושים אותה על הקרקע או בכל מקום אחר.

 

מערכות קווי חיים תוצרת ישראל

חברת “גובה – קווי חיים” היא החברה המובילה בישראל להתקנת מערכת קו חיים. החברה התחילה בשנת 2021 לייצר מערכות קווי חיים תוצרת כחול לבן, ממש כאן בישראל. כל המערכות הן כאלה שעומדות בתקנים האירופיים הכי מחמירים שיש. המטרה היא שלא רק שתוכלו לאבטח את העובדים בזמן העבודה, אלא להשיג ראש שקט. המערכת של חברת “גובה – קווי חיים” היא מערכת איכותית שמיוצרת במפעלים מיומנים. המטרה היא שהמערכת שאתם רוכשים היום תשרת אתכם בצורה נאמנה למשך שנים ארוכות. כך לא תמצאו את עצמכם במצב שבו אתם צריכים להחליף אותה באופן קבוע. מערכת איכותית לשמירה על חיי העובדים היא נכס שתוכלו להשתמש בו זמן רב. אז למה אתם מחכים זה הזמן שלכם לשמור על חיי העובדים שמגיעים לעבוד אצלכם.

צור קשר - לכל שאלה מוזמן להשאיר פרטים