ציורי פנים לפורים

תוכן עניינים

אחד החגים האהובים ביותר על כל אדם כמעט הוא חג פורים. מדובר על חג צבעוני ושמח שמרבית הילדים וגם המבוגרים מחכים לו כל שנה מחדש. כמובן שהשאלה העולה על הפרק מדי שנה בשנה טרם מגיע חג הפורים היא שאלת התחפושות. כל ילד בוחר את התחפושת שהוא מעוניין בה, כל מבוגר חושב על דרך מקורית להפתיע במקום העבודה שלו עם איפור מיוחד או אביזרים מיוחדים לפני פורים או בפורים, לא מעט משפחות חושבות על תחפושות משותפות ועוד. אחד הדברים שיכולים לייחד את התחפושת שלכם הוא: ציורי פנים. ניתן למצוא כיום מגוון רעיונות שונים עבור ציורי פנים לפורים וכל אדם יכול לעשות זאת באופן עצמאי. יחד עם זאת, חשוב להבין כי ציורי הפנים ללא ידע מקצועי יהיו פשוטים יותר מציורי פנים מקצועיים.

 

כיצד יוצרים ציורי פנים?

השאלה החשובה ביותר היא כמובן: באיזה צבעי פנים יש להשתמש עבור ציורי פנים? ישנם אנשים שינסו להשתמש במוצרי איפור רגילים, אך חשוב לדעת שמוצרי האיפור הללו לא יעניקו להם את התוצאה הטובה ביותר ועל כן, עבור ציורי פנים איכותיים יותר, כדאי לרכוש צבעי פנים. כיום ניתן למצוא צבעי פנים המבוססים על מים או צבעים מינרליים. הצבעים המומלצים לשימוש כצבעי פנים לדעת המומחים בתחום הם צבעי מים. מדובר על צבעים המכילים פיגמנט חזק, מעניקים עמידות וגם ללא מזיקים לעור הפנים. הצבעים המינרליים הם לא בעלי יתרונות מעין אלה, אך הם עמידים יותר ואטומים יותר. בתחום צבעי פנים ניתן למצוא צבעים בטווחי מחירים שונים בהתאם לאיכות וחשוב שתבחרו צבעים איכותיים, אך כמובן במחיר שנוח לכם.

 

רעיונות לציורי פנים

והנה כמה רעיונות לציורי פנים שניתן לנסות בבית הן כחלק מתחפושת פורים והן בכדי ליצור אווירה במקום העבודה, בכיתה או בכל מקום אחר לפני פורים או בפורים עצמו:

כדי להתאפר כמו ספיידרמן יש לצייר מעין עיגולים לבנים מסביב לעיניים ולתחום אותם בצבע אדום. יש לצייר שני קווים גליים משני הצדדים של הפנים כאשר האחד מהאף אל האוזן ואילו השני הוא מהסנטר לאוזן, כאשר שני הקווים משיקים זה לזה בנקודה הסמוכה לאוזן. לאחר מכן צובעים את החלק העליון של הפנים בצבע אדום ואת הצבע הלבן סביב העיניים תוחמים שוב בצבע שחור. על אף שזה נשמע מורכב, מדובר על איפור קל יחסית שמתאים לאנשים ללא ידע מקצועי כלשהו בתחום האיפור. כמובן שעם ידע מקצועי ניתן לדייק את הציור המדובר וליצור אותו בצורה מושלמת.

אופציה נוספת לציור פנים היא ציור שמתאים לליצנים. בשלב הראשון יש לצייר עיגול לבן מסביב לפנים ולאחר מכן יש לצייר משולש צהוב מעל גבה אחת ומשולש נוסף מתחת לעין. אין כללים בנושא האיפור המדובר וניתן ללא ספק להשתמש בצבעים צבעוניים לפנים. כמובן שאיפור מקצועי יותר של ליצן יהיה פחות מפוזר ויותר ממוקד, אך גם איפור של חובבנים יכול ליצור מראה ליצני ושמח.

עוד אופציה לציורי פנים היא נמר. על אף שלא מעט אנשים בטוחים כי איפור חייתי הוא דבר שקשה מאוד לביצוע, הרי שאין צורך לבצע ציור מדויק כפי שמבצעים מאפרים מקצועיים וחשוב לשמור על הכללים הבסיסיים והצבעים הבסיסיים הנוגעים לאיפור מעין זה. עבור איפור נמר יש להספיג מעט בצבע לבן את הספוגית ולטפוח קלות מסביב לעיניים ולפה, לאחר מכן יש לצבוע באותה טכניקה את האף בצבע צהוב ואז את כל חלקי הפנים שלא נצבעו בלבן. מסביב לפנים יש להוסיף מעט צבע כתום ולטשטש אותו באמצעות הספוגית.                      

 אם תרצו ללמוד אודות ציורי פנים על מנת להשתמש בידע שלכם לפני פורים אך לא רק, תמיד תוכלו לבחור ללמוד מבין מגוון קורסי איפור המוצעים כיום, קורס שמלמד את כל היסודות והבסיס של ציורי פנים.       

צור קשר - לכל שאלה מוזמן להשאיר פרטים