פריטת שיקים איך עושים את זה נכון

תוכן עניינים

 

שיטת תשלום באמצעות שיקים בישראל היא לא מאוד נפוצה כיום בשל העובדה שיש לא מעט סוגים של כרטיסי אשראי המציעים מסגרת אשראי לכל דורש. יחד עם זאת, ניתן למצוא לא מעט לקוחות פרטיים שעדיין משלמים בשיקים. בכדי שלא להפסיד את הלקוחות הללו, נדרשים בעלי העסקים להציע מגוון אופציות תשלום ללקוחות שלהם לרבות תשלום בשיקים. יחד עם זאת, אין ספק כאשר משלמים לעסק בשיק דחוי, לא מדובר על דבר נוח למדי עבור העסק, אך מדובר על דבר נוח בהחלט ללקוחות. אז מה עושים? שירות פריטת שיקים יכול לסייע לכל בעל עסק להתמודד בצורה הטובה ביותר עם תשלום בעסק באמצעות שיקים.


פריטת שיקים עסקיים – במה מדובר?

אם אתם בעלי עסקים, בעלי משרדים או אפילו חברות או אנשים פרטיים שהם בעלי מקצוע, אתם בוודאי נדרשים להתמודד מדי פעם בפעם עם תשלומים דחויים אשר ניתנים מלקוחות על ידי שיקים. חשוב מאוד שתדעו שכיום ניתן להנות מפתרון איכותי מאוד לפדיון מוקדם של שיקים. פעולת פדיון מוקדם של שיקים קרויה בעולם הפיננסי כיום: פריטת שיקים או ניכיון שיקים. כל עסק שמעוניין לפרוט את השיקים שהוא מקבל, חייב לבחור בחברה אמינה ומקצועית שתפדה אותם עבורו בצורה כמה שיותר חסכנית ויעילה.


מה צריך לדעת על פריטת שיקים?

פריטת שיקים היא תהליך שמתבצע כאמור על ידי חברות שעוסקות במימון, במתן הלוואות שונות וייעוץ פיננסי ועוד. כל החברות הללו חייבות להיות לגיטימיות ולהכיל את אנשי המקצוע הנכונים והמתאימים לתהליך פריטת שיקים באופן מידי, באופן חוקי, על ידי גביית עמלות וריביות נמוכות על הפעולה בעת הפריטה.

פריטת שיקים פרטיים רלוונטית עבור כל אדם שיש לו שק דחוי כלשהו שניתן לו מאדם פרטי או מגוך מסחרי, אך מי שלרוב נעזר בשירות הזה הם אנשי מקצוע, בעלי עסקים, בעלי חברות שונות ועוד. Finance-pro היא אחת מהחברות הללו.


איך תבחרו את החברה הנכונה עבור פריטת שיקים?

כיום, בשל הביקוש הרב על פריטת שיקים פרטיים או עסקיים, ניתן למצוא בשוק מגוון רחב של חברות שמציעות את השירות המדובר, תוך גביית עמלות משתנות באחוזים שונים. בכדי לבחור את החברה שתעניק לכם את השירות הטוב והמשתלם ביותר בתחום, עליכם לבדוק כמה דברים חשובים:

ראשית כל,  כדאי מאוד לבצע השוואות מחיר בין העמלות השונות שמציעות חברות תמורת פדיון השיקים המוקדם. לאחר שתבחנו את ההצעות השונות תוכלו לבחור את המשתלמת לכם ביותר.

שנית, כדאי מאוד לקבל המלצות מקולגות, חברים ואפילו בני משפחה אודות חברות אמינות שניתן לסמוך על שירותיהן.

כמו כן, חשוב שתבדקו האם החברה מציעה שירותים נוספים מלבד שירות פריטת שיקים שכן, יתכן שהחברה שתבחרו בה מציעה גם ניהול קופות גמל, הלוואות לעסקים ועוד וכך בעצם תוכלו לבחור גם שירותים נוספים שאתם זקוקים להם במקביל.

אחד הדברים שחשוב ביותר לבדוק הוא כמובן שהחברה פועלת בצורה חוקית ושהיא רשומה ברשם החברות.

 

צור קשר - לכל שאלה מוזמן להשאיר פרטים