פריזבי מתמחים באחסון, שינוע ואספקה ברכבים מקוררים של מזון בריאות ומוצרי סופר

תוכן עניינים

הובלה של מוצרים יבשים זה דבר אחד, הובלה בקירור זה משהו שונה לחלוטין. יש צורך לוודא כי מרגע ההעמסה למשאית או לרכב המשלוחים המוצרים שומרים על הטמפרטורה האידאלית שלהם, לוודא כי אין שום שינוי במהלך ההעמסה, הנסיעה וההורדה, לוודא כי מערכת הבקרה על שמירת הקירור עובדת לכל אורך הנסיעה בלי שום קיטועים וכי כמובן יש מספיק נפח אחסון לכל הציוד והסחורה של משלוחים בהקפאה.

עומדים בכל הסטנדרטים

בחירה של חברת הובלות מובילה כמו פריזבי משלוחים בהקפאה צריכה להילקח בחשבון גם מבחינת דברים חשובים לא פחות כמו עמידה בזמנים, אמינות השירות והמקצועיות, ביטוחים למקרים פחות נעימים וכמובן תקשורת נאותה בין בעל העסק לחברת ההובלה. זו הסיבה שכדאי לכם לבחור בחברת פריזבי משלוחים בהקפאה – החברה המובילה בארץ להובלות של סחורה בקירור ובהקפאה – מוצרי מזון, בריאות וסופר.

מהי הטמפרטורה שלכם?

כאשר בוחרים בחברת משלוחים בהקפאה יש צורך לברר בנוגע לדרך הנאותה והאופטימלית ביותר שהסחורה צריכה להיות משונעת. יש הבדל גדול אם מעבירים כמות סחורה קטנה או גדולה, שכן אז יהיה צורך להפעיל כוח רב יותר בעוצמת הקירור על מנת להגיע למעלות המתאימות. כל נסיעה היא אחרת, וכל מוצר דורש את המעלות המתאימות לו. כל שינוי קל ואפילו לזמן קצר יכול להשפיע על איכות הסחורה, ולכן חשוב ביותר לעמוד על כך שאתם לא מתפשרים על שום נושא ועניין לפני שאתם בוחרים בחברת הובלות בקירור.

פריזבי משלוחים בהקפאה מתחייבת לדאוג לטמפרטורה האופטימלית לכל סוג של סחורה שתבחרו לשנע דרכה.

מגיעים בזמן, כל הזמן

עניין ההובלה בטמפרטורה מבוקרת של משלוחים בהקפאה זה דבר אחד, אך מה בנוגע לשאר העניינים – בחירת שירותי הובלה בקירור חייבים לתת מענה בכל הדרכים והאלמנטים – עמידה בלוחות הזמנים, פירוק ואיסוף של סחורה בצורה זהירה ואחראית, תקשורת נאותה ומתואמת עם הלקוחות ועוד. חברת הובלות בקירור היא חברת הובלות לכל דבר ועניין ונושא העמידה בלוח הזמנים שלכם הינו חובה העומדת לנגד עינינו כל הזמן.

פרוטוקול שרשרת האספקה בקירור של החברה

כיצד בדיוק החברה שאתם בוחרים מבטיחה כי המוצרים שלכם יגיעו מוקפאים או טריים ליעד? טיפול במוצר לכל אורך הדרך, מרגע ייצורו ועד העמדתו במדף בסופר או בחנות העסק, יכול להשפיע באופן משמעותי על הטריות והאיכות, ומשם לסיפוק הלקוחות של אותם חברות ועסקים. חלק מהפרוטוקול צריך לתת מענה לענייני שמירה על תנאי אחסון נאותים, חיטוי של המשאית לפני טעינת המוצרים החדשים. על צוות ההובלה לפקח על הטמפרטורות לאורך כל ההובלה ולהתאים אותן כראוי על פי המשלוח החדש. כמו כן, עליהם לשמור על התיעוד מנקודת המוצא ועד היעד.

רמת שירות לקוחות

פריזבי משלוחים בהקפאה הינה חברה מובילה בעלת מחלקת טיפול לקוחות בצורה רספונסיבית ביותר. היא קשובה תמיד לכל הפניות שלכם. חברת פריזבי מתחייבת לספק לכם עדכונים שוטפים על המיקום והטמפרטורות של המוצרים שלכם לכל אורך הדרך בתיאום יחד אתכם.

 

צור קשר - לכל שאלה מוזמן להשאיר פרטים