סגנונות עיצוביים בבתים החדשים

תוכן עניינים

סגנונות עיצוביים

לקראת כניסה למגורים בבית חדש, שוכרים בדרך כלל בעלי הנכס מעצב פנים כדי שילווה אותם בהליך תכנון ועיצוב של הבית החדש. קיימים היום כמה סגנונות עיצוביים אך ברוב המקרים הלקוחות אינם מבינים בכך הרבה והם זקוקים להכוונה של אנשי מקצוע מנוסים ומיומנים. לאחר שהם רואים תמונות וסרטונים של האופציות השונות, הרבה יותר קל להם לקבל החלטות ולהיצמד לאחד הסגנונות שנראה להם המתאים ביותר לאורח החיים ולאישיות שלהם.

סגנונות עיצוביים מובילים הם קלאסי, מודרני, כפרי ואקלקטי. מעצב הפנים מובילים את הקו העיצובי מתחילת הדרך והדבר מקבל ביטוי בשיפוצים שמבצעים בדירה על פי הצורך, רכישת ציוד כמו אריחים לרצפה ולקירות, קניית ריהוט כמו ספה, כורסאות וגם מזנון לסלון . הלקוחות מקבלים ייעוץ והכוונה בכל נושא וכך לאט לאט נרקמת הנראות העתידית של הבית. בכל פרק זמן עליהם לקבל החלטות שונות, לעיתים יש התלבטויות ומחשבות לכאן ולכאן, עד שבסופו של דבר מכריעים בהחלטה שנראית הנכונה ביותר עבור בני הבית.

ריהוט על פי סגנונות עיצוביים

לקוחות רבים מתחברים לסגנון הכפרי והם רוכשים ריהוט בסגנון זה אשר מעניק לכל בית מראה ביתי וחמים לעומת סגנונות עיצוביים אחרים שנראים מחייבים ומוקפדים יותר ולכן אינם מתאימים לכל המשפחות.

לאחר בחירת הפריטים השונים, משלימים בדרך כלל את המראה הכפרי בבחירה של פרקטים לכל הבית או לחדרים כדי ליהנות מהיתרונות הרבים של הפרקטים כמו העובדה שמדובר בחומר מבודד, בהתקנה מהירה ובתחזוקה קלילה. הלקוחות יכולות לבחור באחד מהדגמים הכפריים היפהפיים והמגוונים של לוחות עץ למינציה, או לחלופין אם הם מתכננים להקים מערכת חימום תת רצפתי, הפרקט היחיד שמתאים לכך ומסוגל לעמוד בפני החום שיגיע מהחלק התחתון של הרצפה הוא פרקט עץ טבעי.

המטבח הכפרי

אחד המקומות שבו מושקעת מחשבה רבה וגם ממון הוא המטבח, כיוון שהוא לב ליבו של הבית. הקולינריה מאחדת את בני הבית במטבח והם נפגשים שם כדי להכין ארוחות משפחתיות ומטעמים לאורחים. לכן קיימת חשיבות רבה ליצור מטבח שהוא יפהפה ופונקציונלי יחד. בהתאם לשטח הגיאומטרי מעצב הפנים מתכנן את המבנה האידאלי שיכלול מספיק מקום אחסון, משטחי עבודה רחבים משיש או מחומרים אחרים, אי מרובע או עגול שישמש הן כדלפק עבור הארוחות המשפחתיות והן כעמדת עבודה נוספת. התאורה תמוקם מעל כל משטחי העבודה כדי ליצור עבודה נוחה בשעות החשיכה ועיצוב יוצא דופן ומוצלח במיוחד.

הבית המעוצב לקראת הכניסה למגורים

לאחר קבלת המפתח של הבית החדש, ביצוע השיפוצים שתוכננו מראש והניקיון המאסיבי, הבית מוכן ולאט לאט מתחילים להגיע משלוחים של כל הציוד, הריהוט והאקססוריז שהוזמנו. הבית מקבל צורה ורק אז רואים כיצד משתלבים יפה מאד כל הפריטים, כיוון שכולם הם בסגנון כפרי ובני הבית מרוצים מאד שמבין כל סגנונות עיצוביים שהוצעו להם, הם בחרו באופציה מוצלחת זו.

 

 

 

 

PEXELS
צור קשר - לכל שאלה מוזמן להשאיר פרטים