מתי לבצע ליטוש פנסים – טיפים מהמומחים של לקלין מיי קאר

תוכן עניינים

כיום רכבים רבים זקוקים לחידוש וליטוש פנסים לרכב, במיוחד בארצנו שהשמש החזקה פוגעת בפנסי הרכב ושוחקת את המראה לאורך זמן. הפנסים זה העיניים של הרכב והם חשובים גם מבחינת המראה החיצוני של הרכב וגם מבחינת בטיחות הנסיעה.  בכל יום בעלי רכבים רבים מחפשים שירותי ליטוש פנסים. במאמר זה אנו נציין מספר סיבות שונות שבהם מומלץ לבצע שירותי ליטוש פנסים. הנה העיקריים שבהם:

ליטוש פנסים לפני טסט

ישנם רכבים שחייבים לעבור ליטוש פנסים על מנת שיוכלו לעבור טסט. פנסים לא מלוטשים עלולים להכשיל את רכבכם בטסט ולגרום לבזבוז זמן וכסף. חשוב להבין נסיעה עם פנסים לא מלוטשים פוגעת באיכות הנהיגה וכמובן בראייה (במיוחד בחורף ובשעות הערב).

הכנת רכב למכירה

מומלץ לבצע לרכבים ליטוש פנסים בתהליך הכנת רכב למכירה. מראה פנס חדש נותן שדרוג רציני לרכב ויעזור לכם לקבל יותר פניות ולמכור את הרכב בצורה יותר קלה. חשוב להבין שהרושם החיצוני של הרכב הוא גורם מכריע במכירת רכב ולכן מומלץ לתת לזה משקל רב.
ליטוש פנסים

נסיעה בטוחה

הגורם הכי חשוב לביצוע חידוש פנסים לרכב זה נושא הבטיחות. הפנסים חשובים לנו בשביל להאיר את הדרך. פנס לא מלוטש מאיר פחות טוב ולמרחק קצר ( מה שמשפיע על הראייה וזמן התגובה שלנו). חשוב להשים דגש ולא לנסוע עם פנסים לא תקינים!

חווית נהיגה

ליטוש פנסים יכול גם להיות לכל מי שרוצה לפנק את הרכב ולדאוג למראה של הרכב שלו. כמו שאנו מבצעים שטיפת רכבים כדי לשמור על רכב נקי, ככה גם חידוש הפנסים שומר על המראה של הרב ומעניק הרגשה נעימה לבעל הרכב.
לסיכום יש מספר סיבות שבהם מומלץ לבצע ליטוש וחידוש פנסים לרכב. את השירות ניתן לקבל במוסכים או בשירות עד בית הלקוח. היתרון בשירות עד בית הלקוח הוא חיסכון בדלק,זמן נסיעה וכמובן ההמתנה וזמן הליטוש. ישנם חברות ניקוי רכבים אשר מציעות שירות ליטוש פנסים עד בית הלקוח בפריסה ארצית. יתרון נוסף בהזמנת שירות עד הבית זה שבמידה ויש לכם צרכים נוספים כמו שטיפה,חידוש פלסטיקה, ניקוי ריפודים לרכב תוכלו לקבל את השירותים ביחד.
חשוב לציין שעלות ליטוש פנסים נע בין 100 ל 250 שקלים. המחיר משתנה בהתאם למצב הפנס וכמובן האם מדובר בשירות עד בית הלקוח או שירות במוסך. אנו ממליצים לבצע סקר שוק ולבחור את המחיר והשירות המתאים בשבילכם.
מאמר זה נכתב על ידי משה נתנאל מחברת קלין מיי קאר  המספקת שירותי ניקוי רכבים הכוללים: ליטוש פנסים, ניקוי ריפודים, פוליש ווקס, שטיפה עד בית הלקוח ועוד.
צור קשר - לכל שאלה מוזמן להשאיר פרטים