משרד פרסום בשדרות – לשיווק לוקאלי וגם בקנה מידה רחב יותר 

תוכן עניינים

שדרות היא אחד הישובים הייחודיים בארץ וגם אחד המקומות שמספקים חיים עם איכות גבוהה לתושבים. למי שחי מחוץ לעיר שהוקמה ב-1951 וכיום חיים בה קרוב ל-30,000 בני אדם, האסוציאציה הראשונה כששומעים את השם "שדרות" היא אולי קסאמים – אבל בפועל זהו ישוב עם לכידות חברתית גבוהה, תרבות עשירה שכבר הוציאה אמנים מפורסמים, מכללה (מכללת ספיר ששוכנת סמוך לעיר) וחיי מסחר תוססים.

משרד פרסום בשדרות מסייע לעסקים השונים להצליח – גם בקנה מידה מקומי ובמידת הצורך גם בקנה מידה הארצי.

קידום אתרים לוקאלי בגוגל

אחד השירותים שמספק משרד פרסום בשדרות הוא קידום לוקאלי בגוגל. בשנים האחרונות גם חברת הענק שמפעילה מנוע חיפוש בינלאומי, ושאחראית במידה רבה לכך שהעולם הופך לכפר גלובלי, מבינה את החשיבות של פרסום מותאם למקום גיאוגרפי ספציפי. בין השאר היא מאפשרת לעסקים מקומיים ליצור לעצמכם כרטיס ב-Google My Business – ולהעלות בו פרטים רלוונטיים (כתובת, מספר טלפון, שעות פתיחה), תמונות שייצרו את הרושם המבוקש, סרטוני וידאו, שאלות נפוצות ותשובות עליהן, ועוד. כמו כן אפשר להוסיף לכרטיס הנחיות הגעה כך שכל מי שמשתכנע שכדאי לו להגיע לעסק יוכל לדעת איך עושים זאת בלחיצת כפתור, ועוד אופציה היא ביקורות גולשים שמוסיפות אמינות לפרסום.

פעולה נוספת שתורמת לקידום הלוקאלי, ולחשיפה מחמיאה בעיני תושבי האזור, היא כתבות ופרסומות במקומונים הדיגיטליים והמודפסים בשדרות – וגם אותה כדאי לבצע בעזרת מומחים בתחום.

אתר שמספק חוויית משתמש מוצלחת

עוד שירות חשוב של משרד פרסום בשדרות הוא בניית אתר. ב-2021 יש לא מעט פלטפורמות חינמיות שניתן לבנות באמצעותן אתר, ואפילו מרשים – למשל WIX או וורדפרס ויש עוד. יחד עם זאת מי שינסה להקים בעצמו אתר לעסק יגלה עד מהרה שנדרשת השקעה של זמן רב מאוד – גם כדי ללמוד איך עובדת המערכת שבאמצעותה יוצרים את האתר וגם כדי לבצע את הבנייה בפועל.

משרד פרסום חוסך זמן, שהוא משאב יקר מאוד לכל בעל עסק בכל מקום, ובמקביל מוביל ליצירת האתר הטוב ביותר האפשרי. בפרט מובטח לכם אתר שמעניק חוויית משתמש מוצלחת מאוד לכל הגולשים שנכנסים אליו, ובהתאם גם סיכוי גבוה במיוחד להנעה לפעולה של מבקרים רבים.

חשוב להדגיש שתכנון חוויית משתמש (UX) מיטבית מחייב תשומת לב למגוון רחב של סוגיות: התכנים שיועלו לאתר (כולל תמונות, וידאו ועוד), סרגל הניווט, קישורים פנימיים שיעזרו לגולשים למצוא את מה שהם רוצים בקלות, הגוונים שמאפיינים את האתר, העימוד של כל דף (למשל מיקום טופס צור קשר כשישנו כזה), הפונטים של הטקסטים ויש עוד סוגיות.

נשות ואנשי משרד פרסום ירדן דיגיטל מיומנים מאוד במתן שירות בניית אתרים וכן שירותים אחרים שרלוונטיים לעסקים בשדרות – בדרך למיצוי הפוטנציאל גם במישור המקומי וגם במישור הארצי.

צור קשר - לכל שאלה מוזמן להשאיר פרטים