משלוח מארזים מתוקים לאנשים שאתם אוהבים

תוכן עניינים

שאלתם את עצמכם איך תוכלו להפתיע את האנשים שאתם אוהבים ולא עם משלוח של פרחים או שוקולדים? תנו לנו להציע לכם אפשרות נוספת שללא ספק תזכה למחמאות ולתודות: משלוח מארזים מתוקים עד הבית או המשרד. הרי מה יכול להיות יותר משמח מאשר קינוחים טעימים שהוכנו במיוחד עבורו או עבורה? זוהי דרך נפלאה להוקיר תודה לאנשים שיקרים לנו, על ידי הזמנה של הקינוחים שהם הכי אוהבות ואוהבים. הכירו את קונדיטה – אתר עוגות וקינוחים לאירועים, שבו תוכלו להזמין בקלות ובנוחות מגוון מארזים מתוקים שישמחו את היקרות והיקרים לכם.

 

בכל מארז מגוון של קינוחים

למה להסתפק בקינוח אחד אם אפשר לשלוח מארזים מתוקים שכוללים מגוון רחב של קינוחים? מי שאתם רוצים לפנק אוהב או אוהבת קרם ברולה, מקרונים ופחזניות? קל! הזמינו לו או לה מארז שיכלול גם וגם וגם! אולי היא או הוא מעדיפים עוגת מוס, עוגיות אלפחורס ומגולגלות תמרים? אין שום בעיה. המארז הספציפי יכול להיכנס מייד להזמנה. מארז קינוחים חגיגי הופך ממש למתנה בפני עצמה שמגיעה עד הבית, עם שליח וברכה. אז מי אמר שאי אפשר לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה?

קרדיט תמונה: קונדיטה

לכל אירוע ולכל מטרה

מארזים מתוקים מתאימים לכל אירוע ומטרה: יום הולדת, בר/ בת מצווה, תחילת עבודה חדשה, קידום בדרגה, עידוד לבידוד או סתם כדי לשמח אותו ואותה. ניתן לשלב במארזים כיתוב מותאם אישית ולהרכיב את המארז בדיוק סביב האדם או החגיגה. כמובן שישנם מארזים מותאמים לימים מיוחדים כמו וולנטיין דיי, שבועות או טו בשבט שכוללים גם אלמנטים יפים הקשורים ביום או בחג.

 

מארזים מתוקים בהתאמה אישית

הגבר או האישה שאתם מזמינים לו או לה את המארז רגישים לגלוטן או שומרים על תזונה טבעונית? אתם מחפשים להזמין מארז מתוק לאנשים שמקפידים על כשרות? אין שום בעיה. בזכות התקשורת הישירה שלכם עם האופות והאופים שלנו, תוכלו להתאים להם את הקינוחים המתאימים להם, כך שכל מה שייכנס למארז יהיה שימושי עבורו או עבורה. כמובן שהאפשרויות לבחירת הקינוחים הן בלתי מוגבלות וכל מה שיש לעשות הוא להיכנס לאתר לקטגוריית מארזים מתוקים וליצור קשר עם האופה.

 

מהיכן כדאי להזמין מארז מתוק?

רוצים להיות בטוחים שהמארז המתוק שאתם עומדים להזמין לאדם אהוב יהיה טרי, טעים ומרשים? הכירו את אתר קונדיטה, שמרכז אופות ואופים ביתיים בכל הארץ. האופים והאופות שבקונדיטה עובדים מתוך אהבה אמיתית לאפיה וישמחו להתאים לכם את המארז המושלם. תוכלו ליצור אתו או אתה קשר בווצאפ, לבקש בקשות מיוחדות, לשאול שאלות ולהזמין בקלות ובנוחות. לאחר שהמשלוח יועבר ותגרפו שלל מחמאות, תוכלו גם לכתוב חוות דעת על המוצר ועל השירות באתר ולעזור בכך ללקוחות הבאים. אתם עוד כאן? הכנסו לאתר קונדיטה והזמינו. שיהיה יום מתוק.

צור קשר - לכל שאלה מוזמן להשאיר פרטים