מחשוב ענן, מה זה? ואם זה נחוץ לעסק שלכם?

תוכן עניינים

עסקים רבים עברו מניהול העסק שלהם באופן ידני, לניהול חכם במחשב בבית העסק טוב זה לא חדש, את זה כולנו יודעים.  העניין הוא שאם בעבר רק עסקים בינויים או גדולים היו מנהלים את הפעילות העסקית שלהם במחשבים, כיום גם עסקים קטנים כגון: ספרים, מכולות, אפילו דוכנים ופרילנסרים, כולם מנהלים את המידע שלהם במקום אחד.

שינוי זה הוא מבורך, יש לעסקים יותר שליטה על מספר הלקוחות שלהם, העלויות של העסק שלהם, ספקים ועוד מגוון תחומים של העסק, הכל בלחיצת כפתור.

אך ניהול המידע העסקי על גבי המחשב המקומי של העסק הוא פתח לזליגת מידע כתוצאה מכמה גורמים.

  • פריצה למחשב על ידי גורמים עוינים וגניבת המידע לצורך כופר
  • בעיות טבעיות שלא תלויות בבעל העסק כגון: הארד דיסק שנהרס ולא ניתן לגבות אותו או מכת ברק שגורמת לשריפת הארד דיסק.
  • גניבת מידע על ידי אחד העובדים שבקלות יכול להוריד את המידע מהמחשב לדיסק און קי

אילו רק חלק מהמצבים שיכולים לקרות, לגרום לעסק שלכם נזק שהוא לפעמים גם בלתי הפיך.

עקב בעיית זליגת המידע נוצר שירות מהפכני הנקרא מחשוב ענן!

 

מה זה מחשוב ענן?

בתוך השירות שנקרא מחשוב ענן יש מספר של שירותים, אך המטרה העליונה של השירות היא לקחת לאבטח את המידע העסקי של העסק שלכם ובנוסף, לתת לכם גישה למידע בכל זמן ומכל מקום ( שיש בוא אינטרנט ).

מה שקורה הוא שאת כל המידע העסקי מגבים על גבי הענן. הענן הוא אחסון חיצוני, מאובטח ומוצפן שאינו קשור למחשבים הלוקלי במשרד. כך שגם אם גורם מסוים ניסה ל"לדוג" את המידע שלכם לסחוט אתכם, אתם מגובים! המידע שלכם מאובטח בענן וזמין לכם בכל זמן נתון.

לסיכום

עם גיבוי בענן, אתם יכולים לישון בשקט ולדעת שלא משנה מה קורה, המידע שלכם בטוח!

לכן יותר ויותר עסקים לא מוותרים על השירות. מחשוב ענן הוא שירות חובה אצל עסקים רבים שיודעים שהמידע העסקי הוא כנראה הדבר החשוב ביותר שיש להגן עליו בעסק! למידע נוסף על השירות הנלווים של מחשוב ענן כגון: מרכזיה בענן, שעון נוכחות בענן ועוד. אנחנו ממליצים לכם ל היכנס לאתר של – ON365  מחשוב , שם תקבלו את כל המידע שיש לדעת על השירות. בהצלחה!

 

 

צור קשר - לכל שאלה מוזמן להשאיר פרטים