מחזיר דלת הידראולי –מה זה ואיך הוא עובד

תוכן עניינים

דלתות יכולות להיפתח ולהיסגר בדרכים שונות. הדרך הבטוחה ביותר שהן ייפתחו או ייסגרו, היא באמצעות מתקן שיאפשר להן להיפתח עד נקודה מסוימת ולאחר מכן להיסגר בעדינות, ולא בטריקה. אז זה ימנע כל אפשרות שמישהו ייפגע מכך.

בשביל שזה יקרה, יש צורך להתקין מחזיר דלת הידראולי. הרעיון של מחזיר דלת מסוג זה הוא מאוד פשוט, הדלת "נמתחת" עד קו מסוים ולאחר מכן היא חוזרת לאחור אל קו הבסיס, בצורה עדינה ולא בכוח.

אנחנו יכולים למצוא מחזיר דלת הידראולי בלא מעט מקומות, בלא מעט מבנים ונכסים וכמובן בלא מעט סוגי דלתות. בדרך כלל, נהוג להשתמש במחזיר דלת מסוג זה בדלתות זכוכית, דלתות כבדות ובעוד סוגים של דלתות שיכולות להתאים לכך. כמובן שלפני כן יש לבצע תהליך התאמה בשביל לוודא שאכן ניתן ואפשר להשתמש במחזיר דלת מסוג זה.

איך זה עובד בפועל?

מחזיר דלת הידראולי עובד בצורה הבאה. המתקן כולל בוכנה אשר יכולה לווסת את רמת הכוח שנדרש בשביל לפתוח ולסגור את הדלת. ישנם שסתומים מיוחדים שמאפשרים לפתוח ולסגור את הדלת עד לנקודות שונות באמצעות הפעלת כוח ברמות שאמורות להיות סבירות.

חשוב לציין, מדובר על מחזיר דלת שאיננו מפריע לדלת לפעול וכן איננו מפריע לעיצוב של הדלת. מדובר על מתקן מאוד נוח לשימוש שלרוב גם איננו דורש תחזוקה מיוחדת. השימוש במתקן זה הוא קל ומתבצע באופן סטנדרטי על פי הצרכים של המשתמשים בדלת, בהתאם לסוג שלה.

איך נדע שאנחנו צריכים מחזיר דלת?

בעיקרון, אנחנו צריכים מחזיר דלת הידראולי או מחזיר דלת שמן, אם מדובר על דלת שעלול להיגרם לה נזק אם היא תיטרק בצורה חזקה או שסגירה לא נכונה שלה עלולה לייצר בעיות בטיחותיות. למשל דלתות זכוכית.

אם לא נשתמש במחזיר דלת, אזי שהדלת עלולה להיטרק מה שעלול לייצר מצב בו הדלת אפילו תישבר. מלבד עוגמת הנפש שעלולה להיגרם לנו, הרי שזה עלול להיות בעיה בטיחותית כלפי מי שנמצא במקום ובקרבת הדלת.

איך מתקינים מחזיר דלת הידראולי?

בשביל להתקין מחזיר דלת, אנחנו צריכים לדעת איזה סוג ברצוננו להתקין, באיזה גודל והיכן עלינו להתקין אותו. חשוב כמובן שבעל מקצוע יעשה זאת עבורנו בעת התקנת הדלת או לאחר מכן. בכל מקרה, מוטב לא להשתמש בדלת לפני שהמחזיר מותקן.

בהרבה מאוד מקרים, אנחנו רוכשים את הדלת עם המחזיר ועל כן אין בעיה להתקין אותו בשלב התקנת הדלת. חשוב לבדוק שכל המערכת מותקנת בצורה נכונה והשימוש במחזיר נעשה בצורה נכונה, על מנת שלא נמצא את עצמנו מתקשים לפתוח או לסגור את הדלת.

לפני סיום חשוב להבהיר, מדובר על מתקן שאינו דורש תחזוקה או טיפול, אך במידה וכן, ישנם אנשי מקצוע שיכולים לעזור לנו בכך.

 

 

 

 

צור קשר - לכל שאלה מוזמן להשאיר פרטים