מה עדיף לעשות עם ארונות בגדים ישנים?

תוכן עניינים

אם יש לכם ארונות בגדים ישנים, לא כדאי ישר לנסות להיפטר מהם. אומנם בחלק מהמקרים לא ממש תהיה לכם ברירה, אך יש עוד אפשרויות שונות שמוטב להכיר. לא מן הנמנע כי בשלב מסוים תתחרטו על כך שהחלטתם להעיף את הארון הישן. אנו מציעים לכם לשקול את כל האפשרויות האחרות, כך תוכלו להיות מרוצים. אז מה אפשר לעשות עם ארון בגדים ישן שלא נמצא עוד בשימוש? יש לנו כמה הצעות שיכולות להתאים לכם. 

 

פירוק ארון ואחסנו במחסן

אתם לא יכולים לדעת מתי הארון הנוכחי ייהרס לכם. לכן אתם תמיד צריכים להשאיר לכם אפשרות נוספת בהישג יד. במקום שתנסו להסתדר ללא ארון בכלל, תוכלו להשתמש בארון הישן. הזמינו איש מקצוע אשר מתמחה בנושא של פירוק ארון, ולאחר הפירוק תוכלו לאחסן אותו במחסן. ברגע שהארון יהיה מפורק הוא לא יתפוס לכם את המקום בבית. זה יאפשר לכם לשמור עליו מבלי שתתחרטו, כי הבעיה העיקרית בארונות הישנים היא שהם תופסים מקום רב.

 

תיקון הארון וחידושו

הפתרון הכי קל מבחינתכם יהיה להעיף את הארון הישן. אך יש לא מעט אנשי מקצוע אשר יודעים כיצד לבצע תיקון ארון הזזה. לאחר התיקון תוכלו גם לחדש את הארון, ולהפוך אותו להיות ארון חדש לכל דבר ועניין. אל מה גולת הכותרת? שלא תצטרכו להוציא אלפי שקלים כמו שהייתם מוציאים במקרה שבו תרכשו ארון חדש. זה לגמרי בידיים שלכם לגרום לכך שהארון הישן יהפוך להיות ארון חדש שתשתמשו בו עוד זמן רב.

 

אין לכם שימוש בארון? תתרמו אותו

לא חייב לבצע פירוק ארון רק על מנת לאחסן אותו במחסן. לעיתים תוכלו לבצע את הפעולה הזאת על מנת למסור את הארון כאשר הוא מפורק לאנשים שאין ביכולתם לרכוש ארון חדש. תזכרו כי לעיתים מה שמבחינתכם הוא חסר שימוש, עבור אחרים הוא שימושי במיוחד. יש בישראל לא מעט משפחות שלא יכולות להרשות לעצמם לרכוש ארון חדש. אז למה שלא תתנו להן את הארון הישן שאין לכם בו עוד צורך?

 

 

צור קשר - לכל שאלה מוזמן להשאיר פרטים