מה אפשר לעשן כיום במקום סיגריות?

תוכן עניינים

לא מעט אנשים מעדיפים מסיבות שונות להפסיק לעשן סיגריות ולבחור במוצר עישון אחר מתוך המבחר הקיים כיום. יש מי שמנסה להפחית את הכמות של חומרים מסוכנים שהוא מכניס לתוך הגוף שלו ויש מי שמעדיף טעם וריח אחרים מאשר אלה שמייצרת הסיגריה הרגילה.

סוגים שונים של מוצרים ואביזרי עישון

מי שלא רוצה להמשיך לעשן סיגריות רגילות יכול לבחור בנרגילה, בסיגריה אלקטרונית או בוופורייזר. כל אחד מאלה מתבסס על עיקרון אחר ולכן חוויית העישון תהיה שונה ואחרת. חשוב להבין שמה שנוח או מתאים לאדם אחר לא בהכרח יתאים או יהיה נוח לכל אחד ולכן יש כאן עניין של בחירה אישית והעדפה של כל אדם בנפרד על פי הטעמים האישיים שלו. בוופורייזר למשל מעשנים את האדים שנוצרים מחימום לכדי טמפרטורה גבוהה של עלי קנאביס בדרך כלל אבל אפשר גם לעשן בו עלי טבק או לחמם נוזלי אידוי בטעמים וריחות לבחירתו של המעשן. בהרבה מאד מקרים שימוש במוצרי עישון אחרים מהווה שלב ביניים לפני הפסקת עישון מוחלטת.

איך משתמשים במוצרי עישון אחרים?

גם הסיגריה האלקטרונית למשל היא סוג של מוצר אידוי. יש בתוכה גוף חימום ומיכל קטן שלתוכו מוזגים את נוזל האידוי. הסיגריה האלקטרונית מצטיינת בהיעדר עשן ולכן אין בה את הנזק הסביבתי ואת התופעה של עישון פסיבי שהרבה מאד אנשים סובלים ממנו. גם מי שמעשן תערובת של טבק וניקוטין עם הסיגריה האלקטרונית עושה את זה בצורה שונה מאשר לו היה מעשן סיגריה רגילה, שכן הרבה פחות עשן נכנס לריאות שלו וכאמור – הוא לא מפריע לסובבים אותו והעשן לא נדבק לבגדים שלו ושל הסובבים כפי שקורה עם הסיגריות הרגילות. הנרגילה ידועה בריחות המגוונים שלה ובצורך בגחלים לוהטות על מנת לאדות את הנוזלים. אמנם נוצר לא מעט עשן בחלל אך הריח שלו בדרך כלל עדין.

אביזרים נלווים למוצרי עישון אלטרנטיביים

מי שבוחר לעשות שימוש במוצר עישון אחר ושונה מסיגריות רגילות צריך לקחת בחשבון שיכול להיות שהוא יצטרך לקנות גם אביזרים נלווים אשר נדרשים לשם העישון. כך למשל יש את הגריינדרים שהם אביזרים עגולים קטנים שכותשים וטוחנים את עלי הקנאביס או הטבק לפני שמניחים אותם בתוך ניירות הגלגול, יש בלאנטים שהם גלילים חלולים אשר עשויים מעלי טבק וכאשר מעשנים איתם קנאביס נוצר אפקט עישון הרבה יותר משמעותי ומורגש, כמובן שצריך מצית טוב ואיכותי ובמידת הצורך – ניירות לגלגול. ברגע שמצטיידים בכל הדרוש אפשר להיות בטוחים שהחוויה של העישון תהיה טובה והמעשן יחוש את התחושות שהוא רוצה ומקווה להרגיש. העישון יהיה מספק עבורו הן מבחינה גופנית והן מבחינה נפשית ומנטלית. לחצו כאן לפרטים נוספים אודות מגוון מוצרי העישון המוצעים והקיימים כיום.

צור קשר - לכל שאלה מוזמן להשאיר פרטים