מהן הדרכים לחיפוש בעל מקצוע אמין בשדרות

תוכן עניינים

שדרות היא אמנם עיר שמוכרת בעיקר בשל הפרסום שלה בחדשות שתמיד קשור למצב הפוליטי, אך למעשה מדובר בעיר מקסימה שמושכת אליה מאות סטודנטים שלומדים במכללה בעיר. בשנים האחרונות העיר התפתחה מאוד, ומשכה אליה מגוון בעלי מקצוע מכל התחומים, כדי שאלו יוכלו לתת את שירותיהם לקהל הלקוחות שהולך וגדל. במאמר הבא, נציג בפניכם את כל הדרכים בהם תוכלו למצוע בעל מקצוע אמין בשדרות.

אתרי אינטרנט לדירוג בעלי מקצוע

הדרך הראשונה והמהירה ביותר למצוא בעל מקצוע אמין, היא כמובן באמצעות האינטרנט. אבל, לא רק באמצעות חיפוש פשוט שבו כותבים בשורת החיפוש "קוסם למבוגרים בשדרות", ונכנסים לכל אתר שעולה ראשון בתוצאות החיפוש. עליכם להיכנס לאתרים ספציפיים שמדרגים את בעלי המקצוע בשדרות לפי חוות הדעת מהלקוחות הקודמים, כך שיש מי שעשה את העבודה הקשה בשבילכם.

אחת הסיבות לכך שעדיף להשתמש באתרים חיצוניים מסוג כזה, ולאו דווקא להיכנס לאתר העסקי של בעל המקצוע עצמו, היא בשל האובייקטיביות שבדבר. כלומר, אם אתם נכנסים לאתר של בעל מקצוע, האתר וודאי יראה מרשים ומוכר, אבל אתם לא יכולים לדעת בוודאות האם הלקוחות ממליצים על אותו בעל מקצוע ומה רמת מקצועיותו. לעומת זאת, באתרים החיצוניים, אתם מקבלים המלצות ודירוגים אובייקטיביים שלא מפרסמים בעל מקצוע אחד במיוחד.

 

קרדיט תמונה: canva

רשת חברתית

דרך נוספת ולא פחות טובה לחיפוש בעלי מקצוע בשדרות, היא באמצעות פרסום או חיפוש ברשתות החברתיות. כשאתם מחפשים סטנדאפיסט בשדרות, תוכלו לכתוב פוסט בפייסבוק שמסביר מה בדיוק אתם מחפשים, והסיכוי שמישהו מחבריכם לפייסבוק מכיר או שמע על מישהו מומלץ – הוא סיכוי די גדול.

מעבר לכך, אם הפוסט עצמו לא הניב תוצאות, תוכלו לחפש עמודים עסקיים של בעל המקצוע ברשת החברתית, ולהתרשם באופן בלתי מתווך בתיק עבודותיו, מה התגובות שהוא מקבל מהגולשים, איך אפשר ליצור איתו קשר וכן הלאה.

קרדיט תמונה: canva

קבוצות וואטסאפ – חבר מביא חבר

בשל היותה עיר של סטודנטים, אחד הדברים שעובדים הכי חזק בעיר, הוא קבוצות וואטסאפ של סטודנטים בהם מפורסמים כל המודעות והאירועים שקורים בעיר. קבוצת הוואטסאפ הזו מאפשרת לכם לחפש ולשאול על כל דבר שאתם צריכים, וכך גם על בעלי מקצוע.

למי מכם שמחפש ניקוי דירה בשדרות, אבל רוצה לדעת קודם כל שהמנקה הוא אדם אמין שכבר עבד אצל אנשים אחרים שאתם סומכים עליהם, קבוצת הוואטסאפ יכולה לעזור לכם מאוד, ולקשר אתכם אל מי שצריך. היתרון בקבוצות אלו, שהן מורכבות מאנשים צעירים שרוצים לעזור אחד לשני, ובדרך כלל גם ממליצים על בעל מקצוע שנותן מחירים הוגנים ושאפשר לסמוך על אמינותו.

חיפוש פיזי בעיר

את הדרך הבאה אי אפשר להציע בכל עיר, אבל היות ושדרות היא עיר קטנה מבחינת גודלה הפיזי, ואפשר לחצות את כל העיר בפחות משעה, דרך נוספת למציאת בעל מקצוע אמין תהיה חיפוש פיזי ברחבי העיר. אם יש לכם יום פנוי, ונמאס לכם לשבת מול המחשב, ואתם רוצים להכיר פנים מול פנים את בעל המקצוע ולהתרשם ממנו, תוכלו לבדוק בגוגל מפס היכן ממוקמים בעלי המקצוע אותם אתם מחפשים ופשוט ללכת לדבר איתם באופן ישיר.

כך למשל, אם יש לכם צורך להגיע למשרד חקירות בשדרות בשל פרשה אישית שקרתה לכם, בוודאי אתם רוצים לשמור על דיסקרטיות מסויימת, וגם חשוב שתמצאו חוקר שלגמרי אפשר לסמוך עליו. לכן, כשאתם מגיעים למשרד החקירות בצורה פיזית ופוגשים את הנפשות הפועלות, זה יכול לספר לכם הרבה על האמינות של בעל המקצוע.

קרדיט תמונה: canva

אינדקס

עוד דרך מצויינת שתעזור לכם לצמצם את מגוון האפשרויות הרחב, ותקל עליכם בחיפוש אחר בעל מקצוע אמין בשדרות, היא באמצעות אתר אינדקס של העיר שדרות. אתר כזה, מרכז את כל בעלי המקצוע שיש בעיר תחת אתר אחד, כך שאתם יכולים למצוא בקלות מי שמתאים לכם.

האתר מחולק לקטגוריות לפי תחומים שונים, ואתם יכולים לגלול את העמוד ישירות למקצוע אותו אתם מחפשים. בנוסף, באתר תוכלו לראות מה השירות שבעל המקצוע נותן ואילו המלצות הוא קיבל מלקוחות אחרים, ואז להחליט אם לפנות אליו או לא.

אפליקציות לבעלי מקצוע

דרך חיפוש נוספת שאפילו עוד יותר מקצרת את החיפוש, היא באמצעות אפליקציות יעודיות שמחפשות לכם בעלי מקצוע באיזור מגוריכם. בטלפון הנייד שלכם יש מיקום גיאוגרפי של איפה שאתם נמצאים, כי שהאפליקציה מוצאת לכם את בעלי המקצוע שנמצאים הכי קרוב אליכם, ואתם גם יכולים לראות מה הדירוג שקיבל כל בעל מקצוע, ולהחליט בהתאם.

מה מעיד על אמינות?

מעבר לדרכים השונות שבאמצעותן תוכלו למצוא בעלי מקצוע בשדרות, חשוב להבין מה מעיד על אמינות, משום שאמינות היא מונח אמורפי שכל אדם מודד אותו בצורה שונה. יחד עם זאת, יש כמה גורמים שבהחלט יכולים להעיד על כך שבעל המקצוע הוא אדם אמין:

    1. הגעה בזמן – בעל מקצוע שמגיע בזמן לעבודה, עומד בטווח הזמנים שנקבע מראש ואם הוא במקרה מאחר מסיבה מוצדקת והוא מודיע לכם על כך – הוא בעל מקצוע שאכפת לו מלקוחותיו וזה סימן מצויין לאמינות.
  • רמת השירות – מלבד עבודה מקצועית, בעל מקצוע טוב יודע שגם השירות הכולל שהוא נותן ללקוחות הוא חשוב. זה מעיד על אכפתיות ודאגה ללקוחות, ויש לכך קשר ישיר לאמינות.
  • עבודה מקצועית – בעל מקצוע שעובד ביסודיות ובמקצועיות מלאה, הוא בעל מקצוע אמין שכדאי לשכור את שירותיו. כדי לדעת אם הוא מקצועי, תוכלו לבדוק מה ההמלצות שנכתבו עליו בנושא הזה.
קרדיט תמונה: canva

לסיכום

כדי למצוא בעלי מקצוע אמינים בשדרות, תוכלו לחפש באתרי הדירוג והאפליקציות של בעלי המקצוע, להעזר בקבוצת הוואטסאפ של העיר, להשתמש ברשת החברתית או לחפש בצורה פיזית בעיר. בנוסף, חשוב לבדוק שבעל המקצוע עובד במקצועיות, מגיע בזמן ונותן שירות טוב.

 

צור קשר - לכל שאלה מוזמן להשאיר פרטים